Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Ogłoszenie nr 761418-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Dostawa benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i oleju opałowego do Nadleśnictwa Głęboki Bród w roku 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: "Ochrona głuszca (Tetrao urogallus) in situ i ex situ w Puszczy Augustowskiej" dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.4 oś priorytetowa II
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 087 5165203, 5165231,
faks: 087 5165203, 5165231
e-mail: glebokibrod@bialystok.lasy.gov.pl ,
www: www.gleboki-brod.bialystok.lasy.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_gleboki_brod/zamowienia_publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego
Adres: Nadleśnictwo Głęboki Bród, Głęboki Bród 4, 16-506 Giby, pokój nr 4 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: SA.270.16.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i oleju opałowego do Nadleśnictwa Głęboki Bród w roku 2021.
Część 1: Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej z tankowaniem w stacji paliw wykonawcy
Sukcesywna, bezgotówkowa (stosownie do potrzeb Zamawiającego) dostawa (sprzedaż) oleju napędowego w ilości 6 000 litrów i benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 3 000 litrów z tankowaniem w stacji paliw Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie (wzór umowy stanowi załącznik nr 11.1 do SIWZ). Tankowanie pojazdów odbywać się będzie w stacji/stacjach paliw położonej w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego czynnej 7 dni w tygodniu przez 24 godz./dobę.
W części dotyczącej dostawy paliwa do samochodu wykorzystywanego do realizacji projektu "Ochrona głuszca (Tetrao urogallus) in situ i ex situ w Puszczy Augustowskiej" dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.4 oś priorytetowa II, realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w oparciu o dofinansowanie z ww. programu i Funduszu Leśnego.
Część 2: Dostawa oleju napędowego do stacji paliw przy siedzibie Nadleśnictwa
Sukcesywna (stosownie do potrzeb Zamawiającego) dostawa oleju napędowego do stacji paliw przy siedzibie Nadleśnictwa Głęboki Bród w miejscowości Głęboki Bród 4, w ilości 18 000 litrów ON, w tym: 3 000 litrów olej napędowy zapewniający bezpieczne użytkowanie w temperaturach do - 35°C, wg zasad ustalonych w umowie. (wzór umowy stanowi załącznik nr 11.2 do SIWZ)
Wykonawca dostarczać będzie paliwo autocysterną wyposażoną w urządzenie do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego.
Część 3: Dostawa oleju opałowego
Sukcesywna (stosownie do potrzeb Zamawiającego) dostawa oleju opałowego lekkiego do zbiorników kotłowni c.o. w budynku biurowca Nadleśnictwa Głęboki Bród w miejscowości Głęboki Bród 4, budynku socjalnego szkółki w miejscowości Gulbin 8A oraz „woliery hodowlanej głuszca” w miejscowości Głęboki Bród 1A, w ilości 11 000 litrów, wg zasad określonych w umowie (wzór umowy stanowi załącznik nr 11.3 do SIWZ).
Wykonawca dostarczać będzie paliwo autocysterną wyposażoną w urządzenie do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego.
W części dotyczącej dostawy oleju opałowego na potrzeby „woliery hodowlanej głuszca” projektu realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w oparciu o dofinansowanie z programu "Ochrona głuszca (Tetrao urogallus) in situ i ex situ w Puszczy Augustowskiej" dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.4 oś priorytetowa II i Funduszu Leśnego.
II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00
Dodatkowe kody CPV:
09.13.51.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Podana dla poszczególnych części zamówienia ilość paliwa stanowi szacowane zapotrzebowanie przewidziane do zakupu przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia i nie jest wartością obligatoryjną. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionego paliwa. W przypadku, gdy faktycznie zakupiona ilość paliwa dla poszczególnych części zamówienia będzie niższa niż szacowana, Wykonawcy nie będzie z tego tytułu przysługiwać żadne roszczenie. W stosunku do każdej Części Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia. (Opcja) Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 3 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11.1/11.2/11.3 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną na dzień składania ofert, ważną w okresie realizacji zamówienia koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn.: Dz.U. 2020 poz. 833)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
dla części 1: zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 dostawę (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostaw na podstawie 1 umowy) polegającą na wykonywaniu dostaw benzyny bezołowiowej i oleju napędowego z tankowaniem w stacji paliw Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł.
dla części 2 : zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 dostawę (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostaw na podstawie 1 umowy) polegającą na wykonywaniu dostaw oleju napędowego z dowozem do siedziby Zamawiającego, na kwotę nie mniejszą niż 40 000 zł.
dla części 3: zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 dostawę (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostaw na podstawie 1 umowy) polegającą na wykonywaniu dostaw oleju opałowego z dowozem do siedziby Zamawiającego, na kwotę nie mniejszą niż 13 000 zł.
Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
dla części 1: W okresie przewidzianym na realizację przedmiotu zamówienia co najmniej jedną stację paliw w odległości maksymalnie do 20 km od siedziby Zamawiającego, czynną 7 dni w tygodniu, 24 godz./dobę
dla części 2: Co najmniej 1 sztukę pojazdu specjalistycznego do dowozu paliw, wyposażonego w urządzenie do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego, w celu realizacji dostawy oleju napędowego do siedziby Zamawiającego.
dla części 3: Co najmniej 1 sztukę pojazdu specjalistycznego do dowozu paliw, wyposażonego w urządzenie do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego, w celu realizacji dostawy oleju opałowego do siedziby Zamawiającego, budynku socjalnego szkółki w miejscowości Gulbin 8A oraz „woliery hodowlanej głuszca” w miejscowości Głęboki Bród 1A.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
- Koncesja na obrót paliwami. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, ważnej na czas realizacji zamówienia, koncesji na obrót paliwami wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dn. 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst. jedn. Dz.U. 2020 poz. 833). Kopię koncesji składa się na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 7.3 SIWZ
- Wykaz stacji paliw (dla części 1). Wykaz stacji paliw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
- Wykaz pojazdów specjalistycznych do dowozu paliw (dla części 2 i 3). Wykaz pojazdów stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
Wykazy składa się na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt 7.3
- Wykaz dostaw . Wykaz dostaw wraz z dowodami, że dostawy wykazane we wstępnym oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz wraz z dowodami składa się na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt 7.3 SIWZ. Wykaz dostaw stanowi Załącznik 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zaświadczenie składa się na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 7.3. SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie składa Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów.
Zobowiązanie składa się razem z ofertą. Zobowiązanie stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ
- Oświadczenie o spełnieniu obowiązków informacyjnych w zakresie RODO
Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, składa Wykonawca wraz z ofertą. Oświadczenie Załącznik nr 10 do SIWZ
- Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 85 ust. 5 Pzp. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców.
Oświadczenie stanowi Załącznik 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena brutto całości zamówienia: | 60,00 |
Warunki płatności – termin płatności nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatkowych, adekwatnie do tych zmian. 2. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Odwołanie wnosi się w terminach określonych w art. 182 ustawy Pzp. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188) jest równoznaczne z jej wniesieniem.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej z tankowaniem w stacji paliw wykonawcy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna, bezgotówkowa (stosownie do potrzeb Zamawiającego) dostawa (sprzedaż) oleju napędowego w ilości 6 000 litrów i benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 3 000 litrów z tankowaniem w stacji paliw Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie (wzór umowy stanowi załącznik nr 11.1 do SIWZ).
Tankowanie pojazdów odbywać się będzie w stacji/stacjach paliw położonej w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego czynnej 7 dni w tygodniu przez 24 godz./dobę.
W części dotyczącej dostawy paliwa do samochodu wykorzystywanego do realizacji projektu "Ochrona głuszca (Tetrao urogallus) in situ i ex situ w Puszczy Augustowskiej" dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.4 oś priorytetowa II, realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w oparciu o dofinansowanie z ww. programu i Funduszu Leśnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Warunki płatności - termin płatności nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni: | 40,00 |
Cena brutto całości zamówienia: | 60,00 |
Nazwa: Dostawa oleju napędowego do stacji paliw przy siedzibie Nadleśnictwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna (stosownie do potrzeb Zamawiającego) dostawa oleju napędowego do stacji paliw przy siedzibie Nadleśnictwa Głęboki Bród w miejscowości Głęboki Bród 4, w ilości 18 000 litrów ON, w tym: 3 000 litrów olej napędowy zapewniający bezpieczne użytkowanie w temperaturach do - 35°C, wg zasad ustalonych w umowie. (wzór umowy stanowi załącznik nr 11.2 do SIWZ)
Wykonawca dostarczać będzie paliwo autocysterną wyposażoną w urządzenie do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Warunki płatności – termin płatności nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni: | 40,00 |
Cena brutto całości zamówienia: | 60,00 |
Nazwa: Dostawa oleju opałowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna (stosownie do potrzeb Zamawiającego) dostawa oleju opałowego lekkiego do zbiorników kotłowni c.o. w budynku biurowca Nadleśnictwa Głęboki Bród w miejscowości Głęboki Bród 4, budynku socjalnego szkółki w miejscowości Gulbin 8A oraz „woliery hodowlanej głuszca” w miejscowości Głęboki Bród 1A, w ilości 11 000 litrów, wg zasad określonych w umowie (wzór umowy stanowi załącznik nr 11.3 do SIWZ).
Wykonawca dostarczać będzie paliwo autocysterną wyposażoną w urządzenie do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego.
W części dotyczącej dostawy oleju opałowego na potrzeby „woliery hodowlanej głuszca” projektu realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w oparciu o dofinansowanie z programu "Ochrona głuszca (Tetrao urogallus) in situ i ex situ w Puszczy Augustowskiej" dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.4 oś priorytetowa II i Funduszu Leśnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Warunki płatności – termin płatności nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni: | 40,00 |
Cena brutto całości zamówienia: | 60,00 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego
- "Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, etyliny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lwówku sp z.o.o.
- Sukcesywna dostawa i zakup paliw płynnych (tj. Benzyna bezołowiowa E10, Olej napędowy, Gaz płynny LPG) dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Stacji Badawczej w Popielnie Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie
- Zakup paliw płynnych, AdBlue i płynu do spryskiwaczy w stacjach paliw do karetek oraz paliwa do agregatu
- ZP.61.2024 Dostawa w systemie ciągłym oleju opałowego typu lekkiego
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.