eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolaSukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli przy ulicy Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761434-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli przy ulicy Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, Górnicza 47, 43-225 Wola, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 2118396, +48693873545
faks: 32/2118396
e-mail: zsglwola@o2.pl, wioletta_gora@o2.pl
www: www.zs-wola.eu, www.sp1wola.edupage.org

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zs-wola.eu, www.sp1wola.edupage.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zs-wola.eu, www.sp1wola.edupage.org

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.zs-wola.eu, www.sp1wola.edupage.org

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w wersji pisemnej

Adres: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli przy ulicy Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: tylko jednej części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli przy ulicy Górniczej 47, 43-225 Wola w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części od nr 1 do nr 7:
Część 1 – Mięso i produkty mięsne
Część 2 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Część 3 – Produkty mleczarskie
Część 4 - Warzywa i owoce świeże oraz suszone, jaja za wyjątkiem ziemniaków
Część 5 - Ziemniaki
Część 6 - Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone
Część 7 – Różne produkty spożywcze


II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1) wszyscy pracownicy Wykonawcy mający bezpośredni kontakt z dostarczaną na rzecz Zamawiającego żywnością posiadają aktualne określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach orzeczenia lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy przy wykonywaniu, których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby;
2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami właściwymi przepisami prawa.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
czas realizacji zamowienia uzupełniającego w dniu dostawy:40,00
cena ofery brtto:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie:
a) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
b) zmiany asortymentu w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak zmiana ta nie może powodować zwiększenia wartości zamówienia;
c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
d) zmiany wysokości kwoty określonej w umowie lub zmiany cen jednostkowych towarów, w sytuacji gdy średnia cena rynkowa dostarczanych towarów w ramach jednej grupy wzrośnie o ponad 50 % w stosunku do treści oferty;
e) w przypadku zmiany stawki VAT wartości netto z oferty Wykonawcy pozostaną bez zmian, a nowa kwota ceny brutto Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 17.12.2020, godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola, tel. 32 211-83-96
- z inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli, można się skontaktować poprzez zs.iodo@wp.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do realizacji umowy
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
- posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- przysługuje Pani/Panu:
− prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
− posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Mięso i produkty mięsne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 boczek wędzony parzony bez kości, mięso, maksymalnie 1 cm tłuszczu kg 160
2 filet z piersi indyka surowy, świeży kg 120
3 filet z piersi kurczaka surowy, bez kości, świeży kg 550
4 karkówka wieprzowa bez kości, surowa kg 500
5 kiełbasa śląska- nie mniej niż 80% mięsa wieprzowego kg 200
6 kiełbaski drobiowo-wieprzowe mniej niż 80% mięsa drobiowego kg 150
7 kości wieprzowe karkowe kg 120
8 łopatka zwykła wieprzowa surowa bez kości i skóry kg 250
9 mostek wołowy kg 80
10 podudzie z kurczaka surowe, świeże kg 350
11 polędwica sopocka- nie mniej niż 80% mięsa wieprzowego kg 80
12 porcje rosołowe z kurczaka surowe, świeże kg 650
13 szynka wieprzowa świeża na pieczeń/kulka/ kg 320
14 schab wieprzowy surowy bez kości kg 330
15 szynka drobiowa – nie mniej niż 80% mięsa drobiowego kg 30
16 szynka wieprzowa—nie mniej niż 80% mięsa wieprzowego kg 30
17 udziec z kurczaka surowy, świeży kg 450
18 wątróbka drobiowa z kurczaka świeża kg 80


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realzacji zamówienia uzupełniajacego w dniu dostawy:40,00
cena oferty brutto:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 babka czekoladowa 500g szt 100
2 babka piaskowa 500g szt 100
3 bułka pszenna 50g szt 250
4 chleb słonecznikowy 500g szt 250
5 chleb pszenno- żytni 1000g szt 450
6 ciasto drożdżowe z owocami kg 120
7 ciasto drożdżowe z serem kg 120
8 drożdżówka mini 40g kg 60
9 pączek mini 40g kg 70
10 pączek angielski mini 40g kg 70
11 rogal maślany mini 40g kg 20
12 rogalik francuski z nadzieniem owocowym 40g kg 60
13 strucla drożdżowa z serem, z jabłkami 600g szt 50
14 wek pszenny 30g szt 400


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto:60,00
czas realzacji zamówienia uzupełniajacego w dniu dostawy:40,00
Część nr: 3
Nazwa: Produkty mleczarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 mleko krowie o zawartości tłuszczu 3,2 % l 2200
2 jogurt owocowy różne smaki min. op. 150g szt 2000
3 jogurt pitny, zawierający żywe kultury bakterii,różne smaki, op. 100g szt 2200
4 jogurt kremowy /deser/ z dodatkiem czekolady lub owoców, op. min. 110g szt 1000
5 kefir naturalny l 120
6 masło o zawartości tłuszczu 82% min. 200g szt 1000
7 ser biały krajanka półtłusty z mleka krowiego kg 150
8 ser żółty półtłusty o zawartości tłuszczu minimum 45% typu Gouda kg 80
9 serek homogenizowany, min. op. 140g różne smaki szt 2000
10 serek kanapkowy, różne smaki, op. min. 130g szt 120
11 śmietana kwaśna 18% tłuszczu l 100
12 śmietana słodka 18% tłuszczu l 180
13 śmietana słodka 30% tłuszczu l 120


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realzacji zamowienia uzupełniajacego w dniu dostawy:40,00
cena oferty brutto:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Warzywa i owoce świeże oraz suszone, jaja z wyjątkiem ziemniaków

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 banan świeży kg 1400
2 brzoskwinia świeża kg 180
3 nektaryna świeża kg 180
4 buraki jadalne, czerwone, świeże kg 250
5 cebula biała świeża kg 170
6 cytryny świeże kg 200
7 czosnek świeży, z odcieniem różowym szt. 80
8 fasola „Jaś” kg 100
9 groszek łuskany kg 80
10 jabłko świeże kg 1200
11 jajka klasa L szt 8000
12 kapusta biała świeża kg 50
13 kapusta biała, szatkowana świeża kg 300
14 kapusta czerwona świeża kg 250
15 kapusta kiszona kg 430
16 kapusta pekińska świeża kg 160
17 kiwi świeże kg 250
18 koper zielony, minimum 5 gałązek w pęczku szt 500
19 mandarynka świeża kg 250
20 marchew świeża, jadalna kg 80
21 ogórek zielony świeży kg 250
22 ogórki kiszone kg 90
23 owoc gruszy, świeży kg 200
24 papryka czerwona świeża kg 50
25 pieczarki świeże, o owocnikach zamkniętych kg 120
26 pietruszka korzeń świeża kg 30
27 pietruszka zielona natka, min. 10 gałązek w pęczku szt 450
28 pomarańcza świeża kg 120
29 pomidor świeży kg 80
30 por świeży kg 50
31 rzodkiewka czerwona, pęczek, świeża, o wadze nie mniejszej niż 180g szt 60
32 sałata zielona świeża minimalna masa główki 120g szt 200
33 seler korzeń świeży kg 40
34 szczypiorek świeży, minimum 15 gałązek w pęczku szt 400
35 śliwka świeża kg 200


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji zamówienia uzupełniajacego w dniu dostawy:0,00
cena oferty brutto:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Ziemniaki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 ziemniaki jadalne, typ kulinarny B ogólnoużytkowy kg 4500
2 ziemniaki jadalne młode, typ kulinarny B ogólnoużytkowy kg 250


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realzacji zamowienia uzupełniajacego w dniu dostawy:40,00
cena oferty brutto:60,00
Część nr: 6
Nazwa: Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 barszcz ukraiński mrożony kg 60
2 brokuł mrożony /różyczki/ kg 120
3 bukiet jarzyn mrożony kg 280
4 fasolka szparagowa zielona mrożona kg 60
5 fasolka szparagowa żółta mrożona kg 60
6 filet mrożony z dorsza czarnego bez skóry, minimalnie 5% glazury lodowej, lub indywidualnie mrożone kawałki kg 600
7 groszek zielony mrożony kg 40
8 kalafior mrożony /różyczki/ kg 90
9 marchew mrożona /kostki/ kg 180
10 marchew mrożona /mini/ kg 150
11 mieszanka kompotowa wieloowocowa, bez pestek,mrożona kg 750
12 pierogi mrożone z serem kg 260
13 por plastry mrożony kg 50
14 truskawki mrożone kg 50


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realzacji zamówienia uzupełniajacego w dniu dostawy:40,00
cena oferty brutto:60,00
Część nr: 7
Nazwa: Różne produkty spżywcze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 batonik wielozbożowy , typu musli op. min 35g szt 600
2 bazylia suszona 10g szt 50
3 bułka tarta drobna kg 180
4 ciasteczka zbożowe FIT bez cukru z suszonymi owocami op. min. 50g szt 2700
5 ciastka biszkopty podłużne op.min. 120g op. 100
6 chrzan tarty na kwasku cytrynowym min op. 40g szt 80
7 cukier biały kg 900
8 cukier puder kg 20
9 cukier waniliowy min. 20g szt 50
10 cynamon mielony min. 20g szt 70
11 czekolada mleczna 100g zawierająca minimum 30%masy kakaowej, minimum 15% masy mlecznej szt 550
12 czosnek granulowany min. 20g szt 500
13 dżem truskawkowy o zawartości minimum 40g owoców w 100g produktu, różne smaki, min. 280g szt 80
14 dżem z czarnej porzeczki o zawartości minimum 40g owoców w 100g produktu, różne smaki, min. 280g szt 80
15 dżem brzoskwiniowy o zawartości minimum 40g owoców w 100g produktu, różne smaki, min. 280g szt 80
16 groszek zielony konserwowy 400g szt 50
17 herbata czarna expresowa, smak naturalny, op.25 torebek szt 400
18 herbata owocowa, op.25 torebek szt 50
19 herbatniki petit beurre 50g szt 800
20 kakao naturalne ciemne, o zawartości 10-12% tłuszczu kakaowego min. 150g szt 20
21 kasza jęczmienna mazurska gruba kg 120
22 kasza manna błyskawiczna kg 40
23 kawa zbożowa min. op. 25 saszetek szt 20
24 ketchup zawierający 198 g pomidorów na 100g produktu, bez konserwantów, op. 500g szt 60
25 kminek cały min. 20g szt 130
26 koncentrat barszczu czerwonego zawart.59,2 % soku z buraków czerwonych min. op. 300g szt 70
27 koncentrat pomidorowy 30% min. op. 200g szt 300
28 konserwa rybna z makreli w sosie pomidorowym, min 170g szt 70
29 kukurydza słodka konserwowa 400g szt 50
30 liść laurowy min. 20g szt 150
31 lubczyk suszony 10g szt 40
32 majeranek suchy, mielony min. 20g szt 170
33 makaron 5-jajeczny nitki grube, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszaczy, op. jedn. 500g kg 50
34 makaron 5-jajeczny gruby rurki, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszaczy, op. jedn. 500g kg 50
35 makaron 5-jajeczny gruby kokardki, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszaczy, op. jedn. 500g kg 300
36 makaron 5-jajeczny zacierka, po ugotowaniu konsystencja stała, nie sklejająca się, bez dodatków i ulepszaczy, op. jedn. 500g kg 120
37 mąka pszenna tortowa typ 650 kg 300
38 mąka ziemniaczana kg 30
39 miód naturalny wielokwiatowy op. jedn. 500g kg 35
40 mus jabłkowy op. 1 kg kg 60
41 musztarda 190g szt 100
42 naturalna woda mineralna niegazowana, 500 ml szt 2000
43 ocet spirytusowy 10% 500ml szt 80
44 ocet winny biały 6%, 500ml szt 30
45 ogórki konserwowe min. 900 ml szt 250
46 olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia, 100% rafinowany l 600
47 olej słonecznikowy z pierwszego tłoczenia l 300
48 oregano suszone 10g szt 40
49 pałeczki kukurydziane tygryski, bezglutenowe op. 60g op. 230
50 papryka czerwona słodka mielona min. 20g szt 80
51 papryka czerwona ostra mielona min. 20g szt 80
52 papryka słodka wędzona mielona min. 20g szt 80
53 pasztet drobiowy min. op. 160g szt 70
54 pieprz czarny mielony min. 20g szt 500
55 płatki kukurydziane czekoladowe kg 80
56 płatki kukurydziane klasyczne kg 80
57 płatki owsiane błyskawiczne kg 20
58 proszek do pieczenia 30g szt 30
59 przyprawa do drobiu 20g szt 120
60 przyprawa do spaghetti 20g szt 60
61 przyprawa do zup w płynie-przyprawa uniwersalna bez dodatku glutaminianu sodu z warzyw suszonych kg 100
62 przyprawa uniwersalna do mięs, ryb, zup bez dodatku glutaminianu sodu z warzyw suszonych i przypraw kg 70
63 ryż biały, długoziarnisty kg 250
64 sok malinowy zagęszczony 100%, do rozcieńczania l 50
65 sok jabłkowy 200ml w kartoniku, bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 1200
66 sok pomarańczowy 200ml w kartoniku, bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 1200
67 sól spożywcza jodowana kg 130
68 wafelek z kremem czekoladowym 44%, lub śmietankowym w mlecznej czekoladzie 37% op. min. 17g szt 600
69 wafle ryżowe naturalne, wieloziarniste op. min. 100g op. 140
70 ziele angielskie min. 20g szt. 170
71 zioła prowansalskie 20g szt. 50
72 żurek naturalny z mąki żytniej, op. 500ml l 120


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realzacji zamowienia uzupełniajacego w dniu dostawy:40,00
cena oferty brutto:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.