Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-03
Og³oszenie nr 761436-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
"Budowa d¼wigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, przy ulicy Pi³sudkiego 20"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 943630780
faks: 943630788
e-mail: a.gagalska@powiatdrawski.pl
www: www.powiatdrawski.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.powiatdrawski.pl w BIP
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.powiatdrawski.pl w BIP
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie na adres: Powiat Drawski
Adres: Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: In¿.272.7.2020.AG
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa d¼wigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, przy ulicy Pi³sudskiego 20.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonania szybu windowego i zamontowania windy z napêdem elektrycznym o ud¼wigu 630 kg, przeznaczonej dla 8 osób zaprojektowanej wewn±trz budynku administracyjnego przy ulicy Pi³sudskiego 20 w Drawsku Pomorskim. Windê nale¿y wykonaæ zgodnie opisem przedmiotu zamówienia, projektem budowlanym oraz wykonawczym i przede wszystkim zgodnie w wymaganiami zawartymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie.
II.5) G³ówny kod CPV: 42.41.61.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1)co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej;
2)co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia,
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
3) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
4) o¶wiadczenia wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
5) o¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
1. Wysoko¶æ wadium - ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Forma wadium - wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach :
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.)
W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja ma byæ, co najmniej gwarancj± nieodwo³aln± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek Zamawiaj±cego:
76 1020 2847 0000 1202 0009 6859 z dopiskiem „wadium na „Budowa d¼wigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, przy ul. Pi³sudkiego 20”. Do oferty nale¿y do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium przez wykonawcê tzn: orygina³ lub potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê polecenia przelewu na konto Zamawiaj±cego.
2) Wadium wnoszone w postaci porêczeñ i gwarancji bankowych, porêczeñ kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej nale¿y za³±czyæ do oferty
w formie kopii dokumentu, a orygina³ z³o¿yæ w oddzielnej kopercie oznaczonej „orygina³ wadium”, która bêdzie za³±czona do oferty (wewn±trz opakowania oferty).
4. Termin wniesienia wadium - wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Zwrot wadium
1) Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza.
2) Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3) Je¶li wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
4) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, chyba ¿e udowodni ¿e wynika to
z przyczyn niele¿±cych po jego stronie.
5) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Tak
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zaliczki po podpisaniu umowy.
2. Na podstawie art. 151a ustawy Pzp Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysoko¶ci 109 903,53 z³.
3. Zaliczka zostanie wyp³acona po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie faktury zaliczkowej.
4. Warunkiem udzielenia przez Zamawiaj±cego zaliczki bêdzie wniesienie przez Wykonawcê jej zabezpieczenia.
5. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
a) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
6. Zabezpieczenie zaliczki ustala siê w wysoko¶ci 100 % warto¶ci udzielonej zaliczki.
7. Zwrot zabezpieczenia zaliczki nast±pi po wykonaniu zamówienia o warto¶ci równej wysoko¶ci udzielonej zaliczki w terminie 30 dni od dokonania odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protoko³em, podpisanym przez przedstawicieli ka¿dej ze stron.
8. Podstawê do zap³aty pozosta³ej kwoty za przedmiot umowy bêdzie stanowi³a faktura wystawiona na podstawie protoko³u odbioru potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami okre¶lonymi umow±.
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania zamówienia: | 20,00 |
cena: | 60,00 |
gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zosta³y w Za³±czniku nr 6 do SIWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian istotnych postanowieñ zawartej umowy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
b) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
c) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy,
d) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
W przypadku obfitych opadów deszczu, gradu, powodzi, czy innych zjawisk, za które ¿adna ze stron umowy nie odpowiada, Zamawiaj±cy mo¿e przed³u¿yæ termin wykonania robót budowlanych, których prowadzenie/kontynuowanie sta³o siê niemo¿liwe w opisanych okoliczno¶ciach o czas jaki
w tych okoliczno¶ciach jest adekwatny do zaistnia³ej sytuacji. D³ugo¶æ okresu o jaki przesuwa siê termin wykonania zamówienia powinna byæ uzasadniona okoliczno¶ciami zdarzenia, jakie leg³o
u podstaw takiej zmiany.
2) Zmiana sposobu wykonania zamówienia:
a) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych /technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
3) Pozosta³e zmiany:
a) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT, je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT zap³aconego przez wykonawcê lub je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia wynagrodzenia o kwotê stanowi±c± ró¿nicê kwoty podatku VAT do zap³acenia przez wykonawcê,
b) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami.
c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji.
Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do 18.01.2021
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Modernizacja budynku w Gudowie z przeznaczeniem na Centrum Wsi Pojezierza Drawskiego
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1994Z na odcinku Wierzchowo-So¶nica (etap III)"
- Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach budynku S±du Rejonowego w Drawsku Pomorskim przy ul. Jasnej 3
wiêcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana windy osobowej w istniej±cej konstrukcji w budynku Urzêdu Miejskiego w S³upsku przy Placu Zwyciêstwa 3".
- Remont platformy podno¶nej w siedzibie O¶rodka Wsparcia PSONI Ko³o w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup wraz z dostaw± i monta¿em platformy dla osób niepe³nosprawnych na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej w Pniewie
- "Modernizacja infrastruktury u¿yteczno¶ci publicznej w Polance Wielkiej, w tym dostêpna przestrzeñ publiczna w Urzêdzie Gminy Polanka Wielka."
- "Remont wind nr 2,3 i 8 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie w budynkach przy ulicy kard. Stefana Wyszyñskiego 1"
- Wykonanie kompletnej wielobran¿owej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie budowy szybu windy osobowej w budynkach, w podziale na 4 czê¶ci.
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.