Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Ogłoszenie nr 761578-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
"Dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu w ramach projektu "Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim - poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego”.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 343 510 514,
faks: 343 510 511
e-mail: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl,
www: http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=801&r=r
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=801&r=r
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.
Adres: Starostwo Powiatowe w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7, 42 – 700 Lubliniec.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RZP.272.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do pracowni teleinformatycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu:
a) sieć LAN/ WLAN złożona z 21 zestawów komputerowych z oprogramowaniem biurowym , dostępem do internetu oraz przełącznikiem sieciowym / switch sieciowy;
b) serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej+ szafa RACK 19``;
c) kompletny zestaw serwerowy;
d) reflektometr OTDR;
e) spawarka światłowodowa;
f) koncentrator ADSL;
g) tester parametrów sieci telekomunikacyjnych z funkcją TDR lub dwa oddzielne urządzenia - tester sieci telekomunikacyjnych i reflektometr TDR;
h) projektor multimedialny; ekran projekcyjny elektryczny; sufitowy uchwyt z pełną regulacją; odtwarzacz multimedialny.
2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Zamówienie obejmuje dostarczenie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe podczas montażu, ustawiania i uruchomienia wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia.
4. Przedmiot umowy należy dostarczyć w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00. Dopuszcza się możliwość zmiany godzin po uzgodnieniu zmiany
z Zamawiającym. Termin dostarczenia przedmiotu umowy należy ustalić z Zamawiającym
z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
5. Przedmiot umowy należy zrealizować w terminie nie późniejszym niż do dnia 22 stycznia 2021 roku. Termin rozpoczęcia dostawy ustala się nie wcześniej niż w dniu 4 stycznia 2021 roku.
6. Powiat, jako organ prowadzący Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych
w Lublińcu, dokona zakupu sprzętu komputerowego dla ww. szkoły, w związku
z realizowaną przez nią działalnością dydaktyczną. Przedmiot umowy zostanie nieodpłatnie przekazany szkole.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania preferencyjnej stawki VAT 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, o ile spełnione będą warunki do zastosowania przedmiotowej stawki. Ustalenie prawidłowego obowiązku podatkowego ciąży na Wykonawcy. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę preferencyjnej stawki VAT 0%, Zamawiający wymaga wskazania tej stawki już na etapie składania ofert.
8. Zamawiający wymaga, aby komputery wyprodukowano nie wcześniej niż w 2020 roku. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, posiadający cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone wyposażenie musi posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami.
9. Komputery będą wykorzystywane w szczególności dla potrzeb aplikacji edukacyjnych,
w tym aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu
do internetu oraz poczty elektronicznej. Dostarczone urządzenia muszą być dopuszczone
do użytku w szkołach w powyższych celach.
10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny - posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
11. Dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie musi być produktem legalnym, posiadającym stosowne licencje. Potwierdzenie posiadania licencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostarczonym sprzętem.
12. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego przedmiotu umowy dostarczył Zamawiającemu dokumentację dostawy zawierającą co najmniej:
a) kartę gwarancyjną, której wzór stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy,
b) instrukcje techniczne,
c) atesty, aprobaty techniczne, ewentualne deklaracje zgodności wraz z ich spisem przyporządkowującym ww. dokumenty do określonych elementów dostawy,
d) protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów – w przypadku sprzętów wymagających podłączenia i uruchomienia.
13. Wszystkie dokumenty dotyczące dostawy powinne być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia przez uprawnionego tłumacza.
14. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty katalogowe z poświadczeniem autentyczności, na której będzie przedstawiony proponowany sprzęt. Karta katalogowa musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy, oznaczenie modelu, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry.
15. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych
w stosunku do opisanych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje asortyment równoważny, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych i wykazać ich równoważność
w stosunku do opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.
16. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
II.5) Główny kod CPV: 30.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 22.01.2021
II.9) Informacje dodatkowe: UWAGA!
Dostawa przedmiotu zamówienia będzie możliwa po 4 stycznia 2021 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego i/ lub jego elementów o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto. Przez sprzęt komputerowy i/lub jego elementy rozumie się komputer (stacjonarny lub mobilny) i/lub współpracujące z nim urządzenia takie jak: monitor, drukarka, rzutnik, urządzenie wielofunkcyjne itp.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona składa na wezwanie Zamawiającego
w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia
lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienia warunków udziału
w postępowaniu:
1) Wykaz dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ), z którego wynika, że Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego i/ lub jego elementów
o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto. Przez sprzęt komputerowy i/lub jego elementy rozumie się komputer (stacjonarny lub mobilny) i/lub współpracujące z nim urządzenia takie jak: monitor, drukarka, rzutnik, urządzenie wielofunkcyjne itp.
2) Dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących doświadczenia w zakresie realizacji usług, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców:
a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie
z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
d) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ;
e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy
f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami § 10 projektu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 09:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. W przypadku, gdy w dniu 11 grudnia 2020r. z uwagi na panującą pandemię dostęp do budynku Starostwa Powiatowego w Lublińcu będzie ograniczony, ofertę należy złożyć do oznaczonej skrzynki odbiorczej, znajdującej się przed wejściem do Starostwa. W razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań dotyczących formy składania ofert, należy skontaktować się z Referatem ds. Zamówień Publicznych, pod numerem tel. 34/ 35 10 514.
2. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11 grudnia 2020 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Starostwie Powiatowym w Lublińcu przy ul. Paderewskiego 7 (pok.28). W przypadku, gdy w dniu 11 grudnia 2020r., z uwagi na panującą epidemię dostęp do budynku Starostwa Powiatowego będzie ograniczony, otwarcie ofert odbędzie się bez udziału osobistego Wykonawców w miejscu otwarcia ofert i będzie transmitowane online. Link do transmisji online: https://join.skype.com/pvqDoSNdxcRv
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.196.2024 Na dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2025 r.
- Dostawa drukarko-kopiarki
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.