Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Ogłoszenie nr 761644-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Remont lokali mieszkalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 4331926, 4331927
faks: 22 8516795
e-mail: zzm@zzm.mswia.gov.pl, zamowienia@zzm.mswia.gov.pl
www: https://www.zzm.mswia.gov.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://zzm.mswia.gov.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publicznego-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.zzm.mswia.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: oferty należy złożyć w formie pisemnej
Adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, ul. Chełmska 8A, 00-725 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 13/PN/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:
1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,
2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,
3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,
4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,
5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,
6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,
7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:
I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10,
II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,
III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik
nr 16,
IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik
nr 19,
V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik
nr 22,
VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik
nr 25,
VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik
nr 28.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).
5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia:
I część zamówienia - 6 tygodni od daty podpisania umowy,
II część zamówienia – 9 tygodni od daty podpisania umowy,
III część zamówienia – 8 tygodni od daty podpisania umowy,
IV część zamówienia – 8 tygodni od daty podpisania umowy,
V część zamówienia – 8 tygodni od daty podpisania umowy,
VI część zamówienia – 8 tygodni od daty podpisania umowy,
VII część zamówienia – 8 tygodni od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:
w odniesieniu do I - VII części zamówienia:
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia– na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 tys. pln
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu b) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
w odniesieniu do I - VII części zamówienia:
wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną,
o wartości nie mniejszej niż 40 tys. pln brutto
oraz
dysponują:
w odniesieniu do każdej części zamówienia:
co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz legitymującą się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważnego organu samorządu zawodowego właściwego dla miejsca zamieszkania tej osoby.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty – wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających 2) spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części VI SIWZ
ust. 1 pkt 2:
a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 tys. pln.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
b) wykazu robót budowlanych (sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 5 A/B/C/D/E/F/G do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
c) wykazu osób (sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 6 A/B/C/D/E/F/G do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Ponadto podane w wykazach informacje mają dowodzić wprost i w sposób konkretny spełnianie postawionych przez Zamawiającego warunków, a nie powielać treść warunku.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 35,00 |
Cena: | 60,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej: | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o część lub całość wyłączonych robót, zgodnie z pozycjami w kosztorysie ofertowym.
2. Strony dopuszczają inny, niż określony w umowie termin zakończenia robót, w następujących przypadkach:
1) przerw w dostawie nośników energii przez okres dłuższy niż 8 godzin. Fakt ten musi zostać potwierdzony w protokole sporządzonym przez Wykonawcę i podpisanym przez Zamawiającego,
2) ewentualnego zlecenia powtórzenia podobnych robót budowlanych co w zamówieniu podstawowym,
3) wystąpienia opóźnień wynikających z siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,
4) nieudostępnienia do realizacji robót poszczególnych części obiektu budowlanego objętego przedmiotem zamówienia, przez ich bezpośrednich użytkowników,
5) napotkania w realizacji zamówienia przeszkód, których pomimo dołożenia należytej staranności nie można było przewidzieć.
3. Strony dopuszczają wprowadzenie zmian do umowy:
1) w przypadku wejścia w życie nowych ogólnie obowiązujących przepisów prawnych wpływających na postanowienia niniejszej umowy,
2) zmiany osób, o których mowa w § 6 i 7,
3) zmiany osób realizujących przedmiot zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 08:45
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanej dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem pozyskanych danych osobowych jest:
Zarząd Zasobów Mieszkaniowych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (ZZM MSWiA)
z siedzibą w Warszawie przy ul. Chełmskiej 8A
tel. 22 / 433 19 01, fax: 22 / 851 67 95, e-mail: zzm@zzm.mswia.gov.pl;
2. w ZZM MSWiA wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez:
- e-mail: iod@zzm.mswia.gov.pl
- pocztą tradycyjną na adres: ul. Chełmska 8A, 00 - 725 Warszawa;
3. dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego archiwizacji na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.);
4. podanie danych osobowych jest wymogiem wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych, a w przypadku, złożenia oferty najkorzystniejszej także warunkiem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych może skutkować wadliwością złożonej oferty i jej odrzuceniem;
5. dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa i nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
6. osoba, której dane dotyczą ma prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku złożenia oferty najkorzystniejszej przez okres archiwizacji zawartej umowy na realizację zamówienia publicznego.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Remont lokali mieszkalnych - w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:
1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,
2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,
3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,
4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,
5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,
6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,
7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:
I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10,
II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,
III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik
nr 16,
IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik
nr 19,
V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik
nr 22,
VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik
nr 25,
VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik
nr 28.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).
5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej: | 5,00 |
Okres gwarancji: | 35,00 |
Nazwa: Remont lokali mieszkalnych - w Lininie blok 33 m. 30
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:
1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,
2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,
3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,
4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,
5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,
6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,
7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:
I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10,
II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,
III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik
nr 16,
IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik
nr 19,
V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik
nr 22,
VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik
nr 25,
VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik
nr 28.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).
5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 63
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 35,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej: | 5,00 |
Nazwa: Remont lokali mieszkalnych - w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:
1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,
2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,
3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,
4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,
5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,
6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,
7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:
I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10,
II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,
III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik
nr 16,
IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik
nr 19,
V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik
nr 22,
VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik
nr 25,
VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik
nr 28.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).
5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej: | 5,00 |
Okres gwarancji: | 35,00 |
Nazwa: Remont lokali mieszkalnych - w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:
1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,
2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,
3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,
4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,
5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,
6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,
7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:
I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10,
II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,
III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik
nr 16,
IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik
nr 19,
V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik
nr 22,
VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik
nr 25,
VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik
nr 28.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).
5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej: | 5,00 |
Okres gwarancji: | 35,00 |
Nazwa: Remont lokali mieszkalnych - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:
1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,
2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,
3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,
4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,
5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,
6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,
7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:
I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10,
II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,
III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik
nr 16,
IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik
nr 19,
V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik
nr 22,
VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik
nr 25,
VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik
nr 28.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).
5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 35,00 |
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej: | 5,00 |
Nazwa: Remont lokali mieszkalnych - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:
1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,
2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,
3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,
4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,
5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,
6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,
7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:
I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10,
II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,
III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik
nr 16,
IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik
nr 19,
V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik
nr 22,
VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik
nr 25,
VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik
nr 28.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).
5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej: | 5,00 |
Okres gwarancji: | 35,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Remont lokali mieszkalnych - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające ODPOWIEDNIO na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych - z podziałem na 7 części:
1) I część – w Katowicach przy ul. Adamskiego 3A m. 11,
2) II część – w Lininie blok 33 m. 30,
3) III część – w Warszawie przy ul. Zaruby 10 m. 9,
4) IV część – w Warszawie przy ul. Zaruby 13 m. 25,
5) V część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 10,
6) VI część – w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 18,
7) VII część - w Warszawie przy ul. Zaruby 15 m. 42.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach:
I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, STWiORB załącznik nr 9, rzut lokalu załącznik nr 10,
II część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 11, STWiORB załącznik nr 12, rzut lokalu załącznik nr 13,
III część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 14, STWiORB załącznik nr 15, rzut lokalu załącznik
nr 16,
IV część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 17, STWiORB załącznik nr 18, rzut lokalu załącznik
nr 19,
V część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 20, STWiORB załącznik nr 21, rzut lokalu załącznik
nr 22,
VI część zamówienia - przedmiar robót – załącznik nr 23, STWiORB załącznik nr 24, rzut lokalu załącznik
nr 25,
VII część zamówienia przedmiar robót – załącznik nr 26, STWiORB załącznik nr 27, rzut lokalu załącznik
nr 28.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w przedmiarach robót, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 5 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”.
Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426 z późn. zm.).
5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Zatrudnianie osoby niepełnosprawnej: | 5,00 |
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 35,00 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.