eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaŚwiadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na wykonaniu robót ogólnobudowlanych naprawczych, przeciwdziałających powstaniu katastrofy budowlanej oraz zabezpieczających budynek B Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761773-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy:

Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na wykonaniu robót ogólnobudowlanych naprawczych, przeciwdziałających powstaniu katastrofy budowlanej oraz zabezpieczających budynek B Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5a

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 39063479300000, ul. Sejmowa 5A, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 076 7232281
faks: 076 7232905
e-mail: pwsz@pwsz.legnica.edu.pl
www: www.pwsz.legnica.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.pierog.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pierog.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: forma pisemna

Adres: PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na wykonaniu robót ogólnobudowlanych naprawczych, przeciwdziałających powstaniu katastrofy budowlanej oraz zabezpieczających budynek B Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5a

Numer referencyjny: DA.262-12/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego koordynującego i nadzorującego zadanie polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych naprawczych, przeciwdziałających powstaniu katastrofy budowlanej oraz zabezpieczających do czasu remontu kapitalnego - modernizacyjnego budynku B Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5A, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Pracownię Projektową – Tomasza Wojtasia we Wrocławiu i prawomocnego pozwolenia na budowę nr. 483/2020 z dnia 18 września 2020r.
Wykonawca ponadto w ramach udzielonego zamówienia zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym w trakcie prac projektowych oraz na etapie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, których nadzór inwestorski dotyczy.
2. Nadzór inwestorski będzie prowadzony w zakresie wykonania robót konstrukcyjno-budowlanych oraz elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Wykonawca zrealizuje zamówienie w trzech etapach:
Etap I – ocena i odbiór dokumentacji projektowej:
- analiza rozwiązań zawartych w projekcie,
- odbiór projektów wykonawczych z częścią ekonomiczną (kosztorysami).
Etap II – przygotowanie materiałów w tym dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, których nadzór inwestorski dotyczy:
- opracowanie części technicznej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- opracowanie propozycji kryteriów oceny merytorycznej ofert w części dotyczącej potencjału technicznego wykonawcy robót budowlanych,
- opracowanie propozycji postanowień umowy dotyczących obowiązków wykonawcy robót budowlanych,
- merytoryczne wsparcie przy udzielaniu wyjaśnień treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- uczestnictwo w komisji przetargowej lub w charakterze biegłego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane.
ETAP III – realizacja robót budowlanych:
- koordynacja i nadzór techniczny nad wykonaniem robót budowlanych objętych dokumentacją projektową,
- rozliczenie inwestycji,
- odbiory robót – etapowe i końcowe,
- nadzór nad wykonaniem zamiennym w stosunku do zmienionej dokumentacji projektowej lub w przypadku wystąpienia robót dodatkowych.
4. Charakterystyka robót budowlanych:

Powierzchnia zabudowy: 2.233,00 m2
Max wysokość dachu nad terenem: 23,86 mb
Kubatura - 41.085,00 m3

Roboty ogólnobudowlane będą wykonywane w poniższym zakresie:

PIWNICA :
1) Wyburzenie wszystkich przegród nie będących elementami konstrukcyjnymi,
2) Wyburzenie istniejących przybudówek wskazanych w projekcie
3) Demontaż elementów wyposażenia i stolarki drzwiowej,
4) Skucie tynków ścian nośnych i sufitów,
5) Skucie istniejących posadzek i podłoży – do podłoża gruntowego,
6) Odgrzybianie grzybobójcze ścian i sufitów po wykonaniu robót rozbiórkowych
7) Wykucie istniejących okien,
8) Montaż zabezpieczeń okien z siatki i płyty w ramie drewnianej, zapewniających wentylowanie zawilgoconych i zagrzybionych ścian i stropów,
9) Wyniesienie gruzu na zewnątrz budynku i wywiezienie na wysypisko,

PARTER:
1) Wyburzenie wszystkich przegród nie będących elementami konstrukcyjnymi,
2) Demontaż elementów wyposażenia i stolarki drzwiowej,
3) Skucie wszystkich posadzek na stropach ceglanych i spocznikach klatek schodowych,
4) Usunięcie zasypek stropowych,
5) Skucie tynków ścian nośnych,
6) Wykucie istniejących okien,
7) Montaż zabezpieczeń okien z siatki i płyty w ramie drewnianej, zapewniających wentylowanie zawilgoconych i zagrzybionych ścian i stropów,
8) Naprawa stropów ceglanych z odgrzybianiem powierzchni stropów i ścian parteru,
9) Ułożenie folii i wylanie podłoża na stronach ceglanych np. ze styrobetonu, w celu stworzenia podstawy do ustawiania rusztowań w celu demontażu stropu drewnianego nad parterem,
10) Wyniesienie gruzu na zewnątrz budynku i wywiezienie na wysypisko,
11) Ustawienie rusztowań do demontażu stropu drewnianego nad parterem z usunięciem na zewnątrz i wywiezieniem na wysypisko,
12) Wykonanie nowego stropu WPS nad parterem na belkach stalowych,
13) Uzupełnienie np. styrobetonem przestrzeni pomiędzy belkami do wysokości górnej ich stopki.

I PIĘTRO :
1) Wyburzenie wszystkich przegród nie będących elementami konstrukcyjnymi,
2) Demontaż elementów wyposażenia i stolarki drzwiowej,
3) Skucie wszystkich posadzek na stropach ceglanych korytarzy i spocznikach klatek schodowych,
4) Usunięcie zasypek stropowych,
5) Skucie tynków ścian nośnych, Wykucie istniejących okien,
6) Montaż zabezpieczeń okien z siatki w ramie drewnianej, zapewniających wentylowanie zawilgoconych i zagrzybionych ścian i stropów,
7) Naprawa stropów ceglanych korytarzy i spoczników z odgrzybianiem powierzchni stropów i ścian piętra,
8) Ułożenie folii i wylanie podłoża na stronach ceglanych np. ze styrobetonu,
9) Ustawiania rusztowań w celu demontażu stropu drewnianego nad I piętrem,
10) Wyniesienie gruzu na zewnątrz budynku i wywiezienie na wysypisko,
11) Demontaż stropu drewnianego nad I piętrem z usunięciem na zewnątrz i wywiezieniem na wysypisko,
12) Wykonanie nowego stropu WPS na belkach stalowych,
13) Uzupełnienie np. styrobetonem przestrzeni pomiędzy belkami do wysokości górnej ich stopki,
II PIĘTRO :
1) Wyburzenie wszystkich przegród nie będących elementami konstrukcyjnymi,
2) Demontaż elementów wyposażenia i stolarki drzwiowej,
3) Skucie wszystkich posadzek na stropach ceglanych korytarzy i spocznikach klatek schodowych,
4) Usunięcie zasypek stropowych,
5) Skucie tynków ścian nośnych, Wykucie istniejących okien,
6) Montaż zabezpieczeń okien z siatki w ramie drewnianej, zapewniających wentylowanie zawilgoconych i zagrzybionych ścian i stropów,
7) Naprawa stropów ceglanych korytarzy i spoczników z odgrzybianiem powierzchni stropów i ścian piętra,
8) Ułożenie folii i wylanie podłoża na stronach ceglanych np. ze styrobetonu,
9) Ustawiania rusztowań w celu demontażu stropu drewnianego nad II piętrem,
10) Wyniesienie gruzu na zewnątrz budynku i wywiezienie na wysypisko,
11) Demontaż stropu drewnianego nad II piętrem z usunięciem na zewnątrz i wywiezieniem na wysypisko,
12) Wykonanie nowego stropu WPS na belkach stalowych,
13) Uzupełnienie np. styrobetonem przestrzeni pomiędzy belkami do wysokości górnej ich stopki,

PODDASZE , STRYCH :
1) Wyburzenie wszystkich przegród nie będących elementami konstrukcyjnymi,
2) Demontaż elementów wyposażenia i stolarki drzwiowej,
3) Skucie wszystkich posadzek na stropach ceglanych korytarzy i spocznikach klatek schodowych,
4) Usunięcie zasypek stropowych,
5) Skucie tynków ścian nośnych,
6) Wykucie istniejących okien,
7) Montaż zabezpieczeń okien z siatki w ramie drewnianej, zapewniających wentylowanie zawilgoconych i zagrzybionych ścian i stropów,
8) Naprawa stropów ceglanych korytarzy i spoczników z odgrzybianiem powierzchni stropów i ścian piętra,
9) Ułożenie folii i wylanie podłoża na stronach ceglanych np. ze styrobetonu,
10) Ustawiania rusztowań w celu demontażu więźby dachowej i dachu,
11) Wyniesienie gruzu na zewnątrz budynku i wywiezienie na wysypisko,
12) Wykonanie nowej więźby dachowej i pokrycia jak na pozostałych budynkach, remont gzymsów, z ustawieniem rusztowań,
13) Usunięcie istniejących obróbek blacharskich rynien i rur spustowych
14) Wykonanie kominów wentylacyjnych , obróbek blacharskich, wstawienie okien połaciowych,
15) Wykonanie instalacji odgromowej wraz z uziomem

5. Zamawiający informuje, iż teren na którym posadowione są budynki, w których realizowane będą roboty budowlane pozostaje pod ochroną Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

6. Zamawiający informuje, że dokumentacja techniczna dotycząca inwestycji będącej przedmiotem usługi nadzoru, w której posiadaniu jest aktualnie Zamawiający, udostępniona została pod linkiem: https://www.dropbox.com/sh/25tftkd617jqc7h/AAA-z0XOQYDkbJDPzJlxlkb7a?dl=0


II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przez okres od dnia zawarcia umowy do zakończenia robót budowlanych realizowanych w ramach zadania polegającego na wykonaniu robót ogólnobudowlanych naprawczych, przeciwdziałających powstaniu katastrofy budowlanej oraz zabezpieczających budynek B Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5A, w czasie odbiorów robót budowlanych oraz rozliczenia inwestycji.
Przewidywany termin rozpoczęcia robót budowlanych: styczeń 2021 r.
Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych: grudzień 2023 r.
Wykonawca ponadto w ramach udzielonego zamówienia zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym w trakcie prac projektowych oraz na etapie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, których nadzór inwestorski dotyczy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 złotych (słownie złotych: sto tysięcy, 00/100).

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) dla co najmniej jednej roboty budowlanej, której wartość nie jest mniejsza niż 10 000 000,00 zł brutto (słownie złotych: dziesięć milionów 00/100);
2) dysponuje:
a) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
b) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do nadzoru robót w branży elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) o którym mowa w rozdziale III ust. 1:
a) pkt 1 - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 złotych.
Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2) o którym mowa w rozdziale III ust. 2:
a) pkt 1 - wykazu usług, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik numer 7 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;. Wykaz usług należy złożyć w oryginale.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
b) pkt 2 a i b - wykazu osób, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik numer 8 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy złożyć w oryginale.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik numer 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Liczba pobytów na placu budowy w miesiącu:20,00
Czas reakcji na żądanie stawiania się na placu budowy:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 1 Umowy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za prace;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych;
5) konieczność wykonania robót dodatkowych;
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1 powyżej.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 Umowy wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) Umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zwiększenia wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) lub 4) Umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniej zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 5 powyżej, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie obliczone zgodnie ze wzorem:
W = (W1/W2) * RD

gdzie:
W – wynagrodzenie za roboty dodatkowe o których mowa w ust. 1 pkt 5) powyżej;
W1 – wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 3 ust. 1 Umowy;
W2 – wynagrodzenie wykonawcy robót budowlanych;
RD – wartość robót dodatkowych.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
2) zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy.
8. Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, w następujących sytuacjach:
1) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
2) gdy wystąpią opóźnienia w szczególności w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
3) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania czynności objętych przedmiotem Umowy z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
4) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
5) jeżeli wystąpi konieczność wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych, czas realizacji przedmiotu Umowy zostanie wydłużony, o czas niezbędny do zrealizowania zamówienia o którym mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych;
9. Strony mają prawo do zmiany osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu Umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy w uzasadnionych przypadkach, w szczególności w takich jak śmierć, choroba, rozwiązanie stosunku pracy z Wykonawcą lub inne zdarzenia losowe
a także w przypadku, gdy do prawidłowej realizacji zadania konieczne jest zaangażowanie dodatkowych osób. Zmiana jest możliwa z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie gorsze od tych, które posiada osoba wyznaczona do realizacji przedmiotu Umowy w ofercie Wykonawcy.
10. Katalog zmian określonych w ust. 1-8 powyżej określa zmiany na które Strony mogą wyrazić zgodę, nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
11. Zmiana Umowy nastąpi w formie aneksu do Umowy. Podstawą do sporządzenia aneksu do Umowy będzie pisemny wniosek Strony zawierający uzasadnienie dla zmiany.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.