Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Krynica: WYKONANIE KOTŁOWNI GAZOWEJ DLA BUDYNKU NOWE ŁAZIENKI MINERALNE
W KRYNICY-ZDROJU, UL. PIŁSUDSKIEGO 2 O ŁĄCZNEJ MOCY ZNAMIONOWEJ
1006 KW.
Numer ogłoszenia: 76180 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. , ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KOTŁOWNI GAZOWEJ DLA BUDYNKU NOWE ŁAZIENKI MINERALNE W KRYNICY-ZDROJU, UL. PIŁSUDSKIEGO 2 O ŁĄCZNEJ MOCY ZNAMIONOWEJ 1006 KW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE KOTŁOWNI GAZOWEJ DLA BUDYNKU NOWE ŁAZIENKI MINERALNE W KRYNICY-ZDROJU, UL. PIŁSUDSKIEGO 2 O ŁĄCZNEJ MOCY ZNAMIONOWEJ 1006 KW. W ramach tego zadania należy wykonać: I) Przebudowę pomieszczeń kotłowni węglowej na kotłownię gazową wraz z wykonaniem instalacji gazu. II) Przebudowę poziomych odcinków instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, c.o. oraz pary technologicznej w budynku Nowe Łazienki Mineralne. Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : I.Przebudowa pomieszczeń kotłowni węglowej na kotłownię gazową wraz z wykonaniem instalacji gazu. 1. Roboty ogólnobudowlane: -rozbiórki i przebicia -roboty konstrukcyjne -elewacja -roboty wykończeniowe wewnętrzne 2. Roboty instalacyjne kotłowni gazowej 2.1.Montaż urządzeń i osprzętu kotłowni wodnej -montaż 2 kotłów wodnych 2x503 kW -montaż palników gazowych oraz osprzętu kotłów -montaż sterowników pracą kotłów i kotłowni -montaż urządzeń zabezpieczających kotły wodne - wartownik, zawory bezpieczeństwa, przeponowe naczynia wzbiorcze, zabezpieczenia przed niskim stanem wody w kotle itp. -montaż instalacji technologicznych - zasilanie kotłów, woda zimna, woda ciepła, c.o, -montaż zasobników c.w.u - 4 szt. x 2000 l -montaż pompy ładującej i cyrkulacyjnej c.w.u -montaż przeponowych naczyń wzbiorczych, zaworów bezpieczeństwa instalacji c.w.u i c.o. -montaż pozostałej armatury odcinającej, regulacyjnej, pomiarowej i zabezpieczającej kotłowni wodnej zgodnie z projektem branży sanitarnej 2.2. Montaż urządzeń i osprzętu kotłowni parowej -montaż kotła parowego o wydajności godzinowej - 400 kg pary nasyconej -montaż palników gazowych oraz osprzętu kotła -montaż sterowników pracą kotła -montaż modułów: regulacji gazu, pompowego, przygotowania wody zasilającej, modułu zbiornika kondensatu -montaż armatury odcinającej , regulacyjnej, zabezpieczającej i pomiarowej -montaż rurociągów wody zasilającej, pary i kondensatu -montaż stacji uzdatniania wody -montaż pozostałej armatury zgodnie z PT 3. Pozostałe roboty -montaż przewodów spalinowych O 250 mm z blachy stalowej kwasoodpornej -wykonanie wentylacji nawiewnej i wywiewnej Kotłowni -wykonanie instalacji wod-kan pomieszczeń kotłowni -wykonanie instalacji elektrycznych kotłowni -wykonanie instalacji gazowej od kurka głównego stacji pomiarowej do odbiorników kotłowni, podłączenie istniejącej wewnętrznej instalacji gazowej budynku 4. Rozruch technologiczny kotłowni i przekazanie do eksploatacji. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym Przebudowa pomieszczeń kotłowni węglowej na kotłownię gazową wraz z wykonaniem instalacji gazu, przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. II. Przebudowa poziomych odcinków instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, c.o. oraz pary technologicznej w budynku Nowe Łazienki Mineralne. Zakres zadania opisany w tym punkcie obejmuje przebudowę poziomych odcinków instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, c.o. oraz pary technologicznej w budynku Nowe Łazienki Mineralne oraz wpięcie ich do instalacji kotłowni. Zakres robót zgodny z Projektem budowlanym Przebudowa poziomych odcinków wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji, c.o. oraz pary technologicznej w budynku Nowe Łazienki Mineralne, przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. UWAGA: Z uwagi na czynny obiekt sanatoryjny należy tak prowadzić prace, by maksymalnie zminimalizować czas przerw w dostawie mediów do obiektu. Wszelkie niezbędne przerwy w dostawie Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia obciążające Wykonawcę: 1.Demontaż (bez odzysku) istniejących urządzeń i instalacji, demontaż istniejącego zbiornika ciepłej wody o pojemności ok.150 m3. Materiał pozyskany z demontażu będzie stanowił własność Wykonawcy. 2.Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt dokona wywozu z placu budowy wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórek i demontażu (m. in. stal pochodząca z demontażu zbiornika, instalacji, urządzeń itp.) 3.Wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji przedmiotu umowy, dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcji obsługi kotłowni oraz schematu kotłowni. 4.Przeprowadzenie wszystkich prób, badań i regulacji instalacji wymaganych przez właściwe przepisy oraz dostarczenie właściwych protokołów, zaświadczeń, atestów, uzgodnień itp. 5.Spowodowanie odbioru wykonanych instalacji przez odpowiednie jednostki (m.in. Dozór Techniczny, Zakład Kominiarski) - koszty odbioru Dozoru Technicznego i Zakładu Kominiarskiego pokrywa Zamawiający 6.Dokonanie rozruchu urządzeń oraz przeszkolenie w ich obsłudze pracowników Zamawiającego. 7.Opracowanie planu BIOZ i zabezpieczenie robót pod względem BHP. 8.Zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich. 9.Pokrycie ryczałtowe kosztów zużycia wody i energii elektrycznej. 10.Ustanowienie kierownika budowy i kierowników robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) dokumentacji technicznej opracowanej zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określającej zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonywania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót c) przedmiarach robót Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające do zastosowania w budownictwie. Przed opracowaniem i złożeniem oferty, oferenci zobowiązani są do wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia, weryfikacji przedmiaru robót oraz do złożenia wraz z ofertą pisemnego oświadczenia, że zapoznali się z przedmiotem zamówienia i warunkami realizacji i akceptują proponowany zakres prac..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25 000 złotych: (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie doświadczenie wymaga się od wykonawcy, żeby w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wykonał co najmniej 2 zadania podobne do przedmiotu zamówienia polegające na dostosowaniu budynku do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi o całkowitej wartości zadania - co najmniej 1 000 000,00 zł brutto, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W/w warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt. III.4.1) specyfikacji potwierdzą spełnienie tych warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia we wszystkich branżach planowanych robót i posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przynależącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy ustanowiony przez Wykonawcę posiadał uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej i posiadał aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymował się stosowną praktyką uprawniającą do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych zgodnie z § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. ( Dz.U. Nr 150,poz.1579).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 900 000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) Terminów przewidzianych w § 9 umowy w sytuacji: a) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień; b) konieczności zmiany decyzji pozwolenia na budowę lub konieczności wystąpienia o wydanie nowego pozwolenia na budowę; c) wystąpienia awarii lub trudności technicznych podczas realizacji robót (np. kolizje instalacji, wody gruntowe, itp); d) zlecenia robót dodatkowych; e) wstrzymania przez Zamawiającego robót z powodu ograniczenia środków finansowych ; f) wystąpienia siły wyższej, niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiły Wykonawcy terminowe zakończenie robót objętych umową; h) wystąpienia podczas odbioru końcowego konieczności wykonania robót dodatkowych zaleconych przez instytucje zewnętrzne biorące udział w odbiorze końcowym, warunkujących odbiór przedmiotu umowy i dopuszczenie do eksploatacji, 2) Osób reprezentujących Wykonawcę wyszczególnionych w § 8 umowy, w sytuacji, gdy ze względów obiektywnych zmiana jest konieczna i nie będzie naruszać przepisów prawa budowlanego w zakresie obowiązujących wymogów stawianych uczestnikom procesu budowlanego, pod warunkiem, że osoby te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 3) odstąpienia od umowy w części dotyczącej wykonania robót związanych z wykonaniem muru oporowego, skucia istniejącej posadzki wraz z robotami przynależnymi (tj. wywóz, utylizacja, zasypy - w części dotyczącej tej posadzki) i wykonaniem przepony iniekcyjnej stanowiącej izolację poziomą. Roboty te znajdują się w przedmiarze robót i winny być skalkulowane w kosztorysie ofertowym. Decyzja o wykonaniu tych robót lub o rezygnacji z nich nastąpi na stosownym etapie realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.krynica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Krynicy Zdroju przy ul. Nowotarskiego 9/4 w Sekretariacie pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej zbiorczo Korespondencja) Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie. Dopuszcza się przekazywanie informacji faksem i drogą elektroniczną, przy czym każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek potwierdzić fakt ich otrzymania. 2.Informujemy, że wymagamy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie to służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. ( art. 145 ustawy Pzp)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.