Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Ogłoszenie nr 761826-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
UTRZYMANIE PARKU, SKWERÓW, PLACÓW ZABAW ORAZ MŁODZIEŻOWEGO PARKU KULTURY I REKREACJI NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 443 41 06,
faks: 22 443 40 01
e-mail: wesola.zp@um.warszawa.pl,
www: www.wesola.waw.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.wesola.waw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.wesola.waw.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: osobiście, pocztą, za pomocą posłańca
Adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa-Wesoła
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 43/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem parku, skwerów, placów zabaw oraz Młodzieżowego Parku Kultury i Rekreacji w Dzielnicy Wesoła
m.st. Warszawy. Usługi polegają na cyklicznym wykonywaniu czynności związanych z: utrzymaniem zieleni, czystości i porządku na terenie parków, zamiataniem alejek asfaltowych i chodników, wymianą piasku w piaskownicy, koszeniem trawników, cięciem krzewów i żywopłotów, podlewaniem, wygrabianiem liści z trawników
i krzewów, zakładaniem i pielęgnacją kwietników sezonowych.
Wykaz terenów objętych umową:
1) Park przy ul. Kostki Napierskiego z wyodrębnionym placem zabaw – pow. 0,41 ha
2) Teren zielony między ul. Kasztanową a ul. Akacjową – pow. 0,96 ha
3) 6 placów zabaw: ul. Jana Pawła II, ul. Akacjowa, ul. Warszawska 3, Plac Wojska Polskiego, ul. Jeździecka, ul. K. Napierskiego)
4) 6 miejsc pamięci narodowej
5) Skwer przy ul. 1 Praskiego Pułku róg ul. Sikorskiego – 0,035 ha
6) Skwer przy ul. Wspólnej róg Brata Alberta – 0,051 ha
7) Skwer przy ul. Pogodnej róg Jana Pawła II – 65 m2
8) Skwer na osiedlu Plac Wojska Polskiego – 0,01 ha
9) Młodzieżowy Park Kultury i Rekreacji
10) 7 siłowni plenerowych: ul. Akacjowa, ul. Warszawska, ul. Świerkowa, ul. Jeździecka, ul. Graniczna, Plac Wojska Polskiego, Armii Krajowej 39,
11) Trasa rolkowa – jezdnia 1200 m2 ; 300 m2 pobocze, działka 2/6 w obrębie 8-03-01.
12) Punkt Aktywności Otwartej – teren między ul. 1 Praskiego Pułku i Mazowiecką
II.5) Główny kod CPV: 77.31.30.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia będą powtórzeniem podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Do wysokości 50 % zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.11.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonawca wykaże wykonanie, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi utrzymania zieleni na terenie parków, skwerów o wartości nie mniejszej niż
140 000,- zł (brutto) lub zamiennie dwóch usług utrzymania zieleni na terenie parków, skwerów o wartości nie mniejszej niż 70 000,- zł brutto każda - z podaniem wartości, daty wykonania - z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) wykonawca wykaże, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia:
1) kierownik robót (min. 1 osoba):
- wymagane wykształcenie wyższe ogrodnicze i minimum 2-letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni lub wykształcenie wyższe (inne) i staż pracy nie mniejszy niż 8 lat przy pielęgnacji zieleni;
- uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zielonych;
2) majster (min. 1 osoba):
- wymagane wykształcenie min. średnie ogrodnicze i minimum 2-letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni lub wykształcenie min. średnie (inne) i 5-letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni;
- ukończony kurs operatora pilarki spalinowej;
3) pracownicy (min. 3 osoby):
- wymagane wykształcenie min. średnie lub zawodowe o kierunku ogrodniczym i minimum 12-miesięczny staż pracy przy pielęgnacji zieleni lub inne wykształcenie i minimum 3-letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni;
- ukończony kurs operatora pilarki spalinowej (min. 1 osoba).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Wypełniony wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – wg wzoru określonego w zał. Nr 4. Należy wykazać wykonanie, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej usługi utrzymania zieleni na terenie parków, skwerów o wartości nie mniejszej niż 140 000,- zł (brutto) lub zamiennie dwóch utrzymania zieleni na terenie parków, skwerów o wartości nie mniejszej niż 70 000,- zł brutto każda, - z podaniem wartości, daty wykonania - z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu).
2. Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia – wg. wzoru załącznika nr 7 wykazującym, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia:
1) kierownik robót (min. 1 osoba):
- wymagane wykształcenie wyższe ogrodnicze i minimum 2 letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni lub wykształcenie wyższe (inne) i staż pracy nie mniejszy niż 8 lat przy pielęgnacji zieleni;
- uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zielonych,
2) majster (min. 1 osoba):
- wymagane wykształcenie min. średnie ogrodnicze i minimum 2 letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni lub wykształcenie min. średnie (inne) i 5 letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni;
- ukończony kurs operatora pilarki spalinowej,
3) pracownicy (min. 3 osoby):
- wymagane wykształcenie min. średnie lub zawodowe o kierunku ogrodniczym
i minimum 12 miesięczny staż pracy przy pielęgnacji zieleni lub inne wykształcenie
i minimum 3- letni staż pracy przy pielęgnacji zieleni;
- ukończony kurs operatora pilarki spalinowej (min. 1 osoba).
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Informację o nienależeniu do grupy kapitałowej (informację zgodnie art. 24 ust. 11 ustawy, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert) wg wzoru określonego w załączniku nr 10 lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 369)
(w przypadku podmiotów występujących wspólnie informację/listę podmiotów składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum),
3. Zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 9 (dokument ten składa podmiot oddający do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby),
4. Dowód wniesienia wadium w wysokości 6 100,- zł. (wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 6 100,- zł (słownie: sześć tysięcy sto złotych).
2. Wadium może być wniesione w:
a) w pieniądzu – wniesione przelewem bankowym na konto Urzędu Dzielnicy Wesoła
m.st. Warszawy - Nr konta: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129 – wymogiem jest, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że zobowiązania kasy są zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt 2 ustawy
z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
3. Wadium (oryginał) wnoszone w formach określonych w pkt. b, c, d, e, należy dołączyć do oferty.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – kopię dowodu wniesienia wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Tak
Adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
Elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Jedynym kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto za realizację przedmiotowego zamówienia. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Nie
Informacje, które zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz termin ich udostępnienia: Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej wpisując kod dostępu w odpowiednie pole systemu. Kod dostępu zostanie przekazany przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, którym zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Minimalna wartość postąpienia zostanie ustalona na podstawie złożonych cen ofertowych wykonawców.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 15 minut
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: Aukcja zamknięta zostanie po upływie 15 minut, przy czym czas przedłużenia aukcji liczony od złożenia ostatniego postąpienia (o ile dotyczy) wynosi 3 minuty.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Liczba dni jednokrotnego koszenia: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usług objętych umową, które wynikają ze zmiany długości trwania okresu wegetacyjnego, niesprzyjających warunków atmosferycznych tj.: ulewy, wichur, aktów wandalizmu oraz niemożliwej do przewidzenia ilości odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnację, konserwację i bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w parkach gminnych
- Utrzymanie i konserwacja zieleni na terenie miasta Lubawa
- KOSZENIE TERENÓW ZIELONYCH ORAZ BIEŻĄCE UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W ROKU 2025
- Utrzymanie zieleni w obrębie miasta Kąty Wrocławskie
- Zimowe ręczne oczyszczanie w sezonie 2006/2007 na terenie m.st. Warszawy.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Stalowej Woli ( w rejonach nr 1 i nr 2 ).
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.