To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76188 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Rzekuń: Przebudowa: dr. ozn. nr geod. nr 662/1, 662/2 w msc. Rzekuń, dr. ozn. nr geod. 190 i 191 w Susku Starym, dr. ozn. nr geod. 201, 202, 204 w Goworkach i ulicy Zacisznej w Ławach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44189-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45600-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny
55066795900000, ul.
ul. Kościuszki
33,
07411
Rzekuń, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
29 7617301 w. 47, faks
297 617 302, e-mail
awierzba@rzekun.net
Adres strony internetowej (URL): www.rzekun.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa: dr. ozn. nr geod. nr 662/1, 662/2 w msc. Rzekuń, dr. ozn. nr geod. 190 i 191 w Susku Starym, dr. ozn. nr geod. 201, 202, 204 w Goworkach i ulicy Zacisznej w Ławach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):FPZ.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Przebudowa drogi nr 662/1, 662/2 w msc. Rzekuń. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji i przebudowa dr. 662/1, 662/2 w msc. Rzekuń od km 0+000,00 do km 0+438,65. Zamówienie obejmuje: ETAP I uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych dla zakresu dokumentacji, sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych, opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie przedmiarów robót, sporządzenie kosztorysów inwestorskich (wersja papierowa i elektroniczna), uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa wymaganej prawem zgody na realizację robót w postaci decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych od właściwego miejscowo organu architektoniczno - budowlanego, szczegółowy zakres prac projektowych i robót budowlanych określa program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowej z podziałem na 2 etap tj. I etap obejmujący przebudowę drogi zakończoną warstwą wiążącą i II etap wykonanie warstwy ścieralnej. ETAP II 1. Obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania I etapu robót według wyżej wymienionej dokumentacji. 2.2. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Przebudowa dr. ozn. nr geod. 190 i 191 w Susku Starym. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji i przebudowa dr. ozn. nr geod. 190 i 191 w Susku Starym od km 0+000,00 do km 0+332,50. Zamówienie obejmuje: ETAP I uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych dla zakresu dokumentacji, sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych, opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie przedmiarów robót, sporządzenie kosztorysów inwestorskich (wersja papierowa i elektroniczna), uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa wymaganej prawem zgody na realizację robót w postaci decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych od właściwego miejscowo organu architektoniczno - budowlanego, szczegółowy zakres prac projektowych i robót budowlanych określa program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowej z podziałem na 2 etap tj. I etap obejmujący przebudowę drogi zakończoną warstwą wiążącą i II etap wykonanie warstwy ścieralnej. ETAP II Obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania I etapu robót według wyżej wymienionej dokumentacji. 2.3. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA: Przebudowa dr. ozn. nr geod. 201, 202, 204 w Goworkach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji przebudowy dr. ozn. nr geod. 201, 202, 204 w Goworkach od km 0+000,00 do km 0+592,80 oraz wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji od km 0+209,70 do km 0+592,80 Zamówienie obejmuje: ETAP I uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych dla zakresu dokumentacji, sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych, opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie przedmiarów robót, sporządzenie kosztorysów inwestorskich (wersja papierowa i elektroniczna), uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa wymaganej prawem zgody na realizację robót w postaci decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych od właściwego miejscowo organu architektoniczno - budowlanego, szczegółowy zakres prac projektowych i robót budowlanych określa program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowej z podziałem na 2 etap tj. I etap obejmujący przebudowę drogi zakończoną warstwą wiążącą i II etap wykonanie warstwy ścieralnej. ETAP II Obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej od km 0+209,70 do km 0+592,80 i specyfikacji technicznej, wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą. UWAGA: Zamawiający wymaga wykonania I etapu robót według wyżej wymienionej dokumentacji od km 0+209,70 do km 0+592,80. 2.4. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA: Przebudowa ulicy Zacisznej w Ławach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej. Niniejsze zadanie obejmuje przebudowę ulicy Zacisznej w Ławach od km 0+000,00 do km 0+372,50 tj: roboty pomiarowe; regulacje wysokościowe; roboty rozbiórkowe; roboty ziemne; konstrukcja nawierzchni jezdni; zjazdy z kruszywa łamanego; pobocza z kruszywa łamanego; elementy organizacji ruchu i bezpieczeństwa na drodze; elementy jezdni; roboty wykończeniowe; sieć wodociągowa wymiana i przeniesienie hydrantów p.poż. przyłącza wodociągowe (wodociągowe- roboty ziemne, montażowe); przyłącza kanalizacji sanitarnej (kanalizacja sanitarna- roboty ziemne, montażowe); 3. W ramach zamówienia dla czterech części zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: a) udzielenia gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres od 60 do 72 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzależniony od wpisu zamieszczonego w formularzu ofertowym przez Wykonawcę); b) uzyskania od Zamawiającego pisemnej akceptacji rozwiązań projektowych dla 1,2 i 3 części zamówienia przed uzyskaniem wymaganej prawem zgody na realizację robót w postaci decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych od właściwego miejscowo organu architektoniczno - budowlanego, c) zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej realizacji inwestycji; d) wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; e) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; f) przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów w zakresie szczelności, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia); g) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; h) Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i) prowadzenia robót zgodnie obowiazującym prawem budowlanym, dokumentacją budowy i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; j) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; k) odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; l) zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie "Prawo Budowlane" tj. posiadających certyfikat; m) zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; n) Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. o) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. p) Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji Zamawiajacego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. r) Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają załączone do SIWZ: programy funkcjonalno użytkowe, projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiary robót (przedmiary robót maja charakter pomocniczy). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej- w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a dokumentami pomocniczymi (tj. przedmiarami robót)- przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 4. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. 4.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a. "Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 4.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1000,00 PLN za każdy taki przypadek. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1. czynności. 4.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Inne informacje 1) Zamawiający żąda wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej. 2) Urobek z korytowania odwieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
71322000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa drogi nr 662/1, 662/2 w msc. Rzekuń. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT206864.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 256987.59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa dr. ozn. nr geod. 190 i 191 w Susku Starym |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT145631.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 183857.94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przebudowa dr. ozn. nr geod. 201,202,204 w Goworkach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tj.:Dz. U. z 2015r. poz. 2164, z 2016r. poz. 831,996, 1020,1250,1265,1579,1920), unieważniam postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy. W dniu 30.03.2017r. w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty przez wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych "OSTRADA" Sp. z o. o., ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka z ceną ofertową 447.345,47 złotych brutto, okres gwarancji 72 m-ca. Zamawiający- stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp- bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 282 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych, które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w powyższej części. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Przebudowa ulicy Zacisznej w Ławach z uzupełenieniem brakującej infrastruktury technicznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT186152.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 247000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RZEKUŃ
więcej: przetargi RZEKUŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.