Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Ogłoszenie nr 761919-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 077 462 11 55
faks: 774 613 541
e-mail: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl
www: www.zp.sw.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: TAK w sposób pisemny
Adres: Sekretariat Dyrektora Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich, ZAKŁAD KARNY NR 2 W STRZELCACH OPOLSKICH ul. Klonowa 3, 47-100 Strzelce Opolskie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DKw.2232.10.2020.RK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
. Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich z podziałem na 10 części.
Wspólny słownik zamówień publicznych: CPV 15000000-8 - żywność
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych:
Część 1 - sałatki
Lp.
Nazwa art.
J.m.
Ilość
1
Leczo pieczarkowe
kg
3000
2
Sałatka szwedzka
kg
5600
3
Koncentrat pomidorowy 30%
kg
7600
Część 2 – przetwory, warzywa sypkie
Lp.
Nazwa art.
J.m.
Ilość
1
Dżem owocowy
kg
1700
2
Fasola średnia
kg
4600
3
Fasolka konserwowa
kg
800
4
Groch łuskany
kg
1400
5
Groszek konserwowy
kg
1000
Część 3 – zupy, sosy
Lp.
Nazwa art.
J.m.
Ilość
1
Bulion drobiowy w proszku
kg
2600
2
Przyprawa do potraw typu „Jarzynka”
kg
900
3
Sos pomidorowy w proszku
kg
500
4
Sos myśliwski w proszku
kg
900
5
Sos grzybowy w proszku
kg
400
6
Zupa pieczarkowa w proszku
kg
800
7
Zupa jarzynowa w proszku
kg
400
8
Żurek w proszku
kg
1300
9
Sól spożywcza
kg
2500
Część 4 - przyprawy
Lp.
Nazwa art.
J.m.
Ilość
1
Ketchup
kg
300
2
Musztarda
kg
1600
3
Przyprawa do potraw w płynie
kg
3100
4
Ocet
l
900
5
Herbata expresowa
1 opak.(100 szt)
opak
(100 szt.)
15000
6
Kostka sojowa
kg
1800
7
Majonez
kg
400
8
Chrzan tarty
kg
400
Część 5 – artykuły sypkie
Lp.
Nazwa art.
J.m.
Ilość
1
Kasza jęczmienna średnia
kg
9000
2
Kasza manna
kg
1100
3
Mąka pszenna
kg
5600
4
Mąka ziemniaczana
kg
850
5
Ryż biały
kg
16000
Cześć 6 – tłuszcze
Lp.
Nazwa art.
J.m.
Ilość
1
Margaryna roślinna do smarowania pieczywa
kg
18200
2
Olej roślinny
l
3800
Cześć 7 – makarony
Lp.
Nazwa art.
J.m.
Ilość
1
Makaron gruby (kolanka, świderki)
kg
5500
2
Makaron nitki
kg
1800
Cześć 8 – cukier biały kryształ
Lp.
Nazwa art.
J.m.
Ilość
1
Cukier biały kryształ
kg
11500
Cześć 9 – konserwy mięsne
Lp.
Nazwa art.
J.m.
Ilość
1
Mielonka wieprzowa 130 g
kg
2500
2
Pasztet drobiowy 130 g
kg
3200
Cześć 10 – konserwy rybne
Lp.
Nazwa art.
J.m.
Ilość
1
Paprykarz szczeciński
kg
3500
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 do SIWZ - ( formularz cenowy odpowiednio do części).
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto za całość zamówienia w danej części: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa sałatek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Leczo pieczarkowe - dostawy sukcesywne po około 400 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. - ilość: 3000 kg
2. Sałatka szwedzka - dostawy sukcesywne po około 400 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. - ilość: 5600 kg
3. Koncentrat pomidorowy 30% - dostawy sukcesywne po około 500 -800 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. - ilość:7600 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto za całość zamówienia w danej części: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
Nazwa: Dostawa przetworów i warzyw sypkich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Dżem owocowy - dostawy sukcesywne po około 250 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. ilość: 1700 kg
2. Fasola średnia biała- dostawy sukcesywne po około 150 -400 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. ilość: 4600 kg
3. Fasolka konserwowa - dostawy sukcesywne po około 50 -130 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. ilość: 800 kg
4. Groch łuskany - dostawy sukcesywne po około 100 -150 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 1400 kg
5. Groszek konserwowy - dostawy sukcesywne po około 150 - 200 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 1000 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto za całość zamówienia w danej części: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
Nazwa: Dostawa zup i sosów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Bulion drobiowy w proszku - dostawy sukcesywne po około 150 kg – 200 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 2600 kg
2. Przyprawa do potraw typu „Jarzynka” - dostawy sukcesywne po około 75 kg – 100 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 900 kg
3. Sos pomidorowy w proszku - dostawy sukcesywne po około 50 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 500 kg
4. Sos myśliwski w proszku - dostawy sukcesywne po około 100 kg – 150 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 900 kg
5. Sos grzybowy w proszku - dostawy sukcesywne po około 20 kg – 80 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 400 kg
6. Zupa pieczarkowa w proszku - dostawy sukcesywne po około 50 – 100 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.Ilość: 800 kg
7. Zupa jarzynowa w proszku - dostawy sukcesywne po około 50kg – 100 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 400 kg
8. Żurek w proszku - dostawy sukcesywne po około 100 kg – 150 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 1300 kg
9. Sól spożywcza - dostawy sukcesywne po około 300 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość" 2500 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto za całość zamówienia w danej części: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
Nazwa: Dostawa przypraw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Ketchup - dostawy sukcesywne po około 20 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 300 kg
2. Musztarda - dostawy sukcesywne po około 150 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 1600 kg
3. Przyprawa do potraw w płynie - dostawy sukcesywne po około 350 l. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 3100 kg
4. Ocet - dostawy sukcesywne po około 70 l. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 900 l
5. Herbata expresowa 1 opakowanie (100 szt.) - dostawy sukcesywne po około 800 opakowań. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość 15000 opakowań
6. Kostka sojowa - dostawy sukcesywne po około 150 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 1800 kg
7. Majonez - dostawy sukcesywne po około 40 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 400 kg
8. Chrzan tarty - dostawy sukcesywne po około 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 400 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto za całość zamówienia w danej części: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
Nazwa: Dostawa artykułów sypkich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Kasza jęczmienna średnia - dostawy sukcesywne po około 800 kg - 1200 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 9000 kg
2. Kasza manna - dostawy sukcesywne po około 100 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 1100 kg
3. Mąka pszenna - dostawy sukcesywne po około 600 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.Ilość: 5600 kg
4. Mąka ziemniaczana - dostawy sukcesywne po około 50 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 850 kg
5. Ryż biały - dostawy sukcesywne po około 1500 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 16000 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 40,00 |
cena brutto za całość zamówienia w danej części: | 60,00 |
Nazwa: Dostawa tłuszczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Margaryna roślinna do smarowania pieczywa - zawartość tłuszczu minimum 50%, bez dodatków pochodzenia zwierzęcego, gramatura kostki 200g – 250g. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 1200kg – 1600 kg. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 18200 kg
2. Olej roślinny - szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 200 l. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 3800 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto za całość zamówienia w danej części: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
Nazwa: Dostawa makaronów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Makaron gruby (kolanka, świderki) - dostawy sukcesywne po około 600 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 5500 kg
2. Makaron nitki - dostawy sukcesywne po około 100 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 1800 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 40,00 |
cena brutto za całość zamówienia w danej części: | 60,00 |
Nazwa: Dostawa cukru
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Cukier biały kryształ - pakowany po 1kg. dostawy sukcesywne po około 1300 kg raz w miesiącu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. - ilość: 11500 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 40,00 |
cena brutto za całość zamówienia w danej części: | 60,00 |
Nazwa: Dostawa konserw mięsnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Mielonka wieprzowa w alupaku samootwieralna o jednostkowej gramaturze netto 130g . Dostawy sukcesywne po około 300 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 120 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.Ilość: 2500 kg
2. Pasztet drobiowy w alupaku samootwieralny o jednostkowej gramaturze netto 130 g . Dostawy sukcesywne po ok. 380 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 120 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 3200 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto za całość zamówienia w danej części: | 60,00 |
Nazwa: Dostawa konserw rybnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Paprykarz szczeciński - w alupaku z samo otwieraczem o jednostkowej gramaturze netto 130g . Dostawy sukcesywne po około 350 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość: 3500 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto za całość zamówienia w danej części: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Świadczenie usług pralniczych oraz wdrożenie wraz z dzierżawą systemu zdalnej identyfikacji radiowej.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Krakowskiej 24 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa ul. Marka Prawego w Strzelcach Opolskich - etap II
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Połańcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.