Og³oszenie z dnia 2020-12-10
Og³oszenie nr 761956-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Budowa budynku wielorodzinnego z zagospodarowaniem terenu przy ul. ¯o³nierzy Niez³omnych w Soko³owie Podlaskim w zakresie "pod klucz"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 257 812 361,
e-mail: stbs@stbs.com.pl,
www: www.stbs.com.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.stbs.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.stbs.com.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r - Prawo pocztowe, osobi¶cie (po wcze¶niejszym uzgodnieniu telefonicznym tel. 257812361 z zachowaniem zasad bezpieczeñstwa ) lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres: Soko³owskie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o. ul. Kosowska 75 08-300 Soko³ów Podlaski
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: STBS/12/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia s± roboty budowlane dotycz±ce budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy ¯o³nierzy Niez³omnych w Soko³owie Podlaskim (dz.nr ewid. 3487/113, 3487/114). Zakres robót obejmuje: 1) Roboty ziemne 2) Roboty stanu surowego 3) Stan wykoñczeniowy, 4) Instalacje 5) Przy³±cza do sieci zewnêtrznych 6) Zagospodarowanie terenu. Ponadto Wykonawca zapewni: a) uczestnictwo w kontrolach i przegl±dach robót oraz odbiorach zgodnie z postanowieniami umowy oraz zaleceniami Zamawiaj±cego. b) przeszkolenie pracowników zatrudnionych przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie przestrzegania przepisów BHP. c) odpowiedzialno¶æ wobec osób trzecich za ewentualne szkody i inne zdarzenia powsta³e w zwi±zku z wykonywaniem robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zamówienia, 2.3 Szczegó³owy opis przedmiotu okre¶la dokumentacja projektowa: projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowi±ce za³±czniki do SIWZ. Nastêpuj±ce dokumenty bêd± uwa¿ane, odczytywane i interpretowane, wed³ug nastêpuj±cego pierwszeñstwa: a) niniejsza SIWZ wraz z za³±cznikami; b) projekt budowlany, projekt wykonawczy; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 3. Wykonawca do realizacji przedmiotu umowy zobowi±zany jest stosowaæ wy³±cznie materia³y fabrycznie nowe, posiadaj±ce wa¿ne odpowiednie wymagane certyfikaty i atesty oraz dopuszczenia, potwierdzaj±ce mo¿liwo¶æ zastosowania ich do realizacji niniejszego zamówienia. 4. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Ilekroæ w SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowi±cych za³±czniki do SIWZ przedmiot zamówienia zosta³ opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktowaæ nale¿y jako podane przyk³adowo, a Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych. Ilekroæ w SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowi±cych za³±czniki do SIWZ przedmiot zamówienia zosta³ opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Je¿eli wykonawca stwierdzi, ¿e u¿yte w SIWZ i w za³±cznikach do SIWZ parametry mog± wskazywaæ na producentów produktów lub ¼ród³a ich pochodzenia to oznacza, ¿e maj± takie znaczenie, ¿e parametry techniczne tak wskazanych produktów okre¶laj± wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne oczekiwania co do jako¶ci produktów, które maj± byæ u¿yte do wykonania przedmiotu umowy. Wskazane przez zamawiaj±cego nazwy w³asne produktów nie s± wi±¿±ce dla wykonawcy i nale¿y je traktowaæ jako przyk³adowe do okre¶lenia parametrów i wymogów technicznych. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równowa¿nych, przez które rozumie siê takie, które posiadaj± parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w za³±cznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciê¿ar wykazania „równowa¿no¶ci". 5. Wszystkie roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z posiadanymi przez Zamawiaj±cego: dokumentacj± projektow±: projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, stanowi±cymi za³±czniki do SIWZ. Na wykonane roboty wybrany Wykonawca udzieli 60 miesiêcznej gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.21.10.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 31.10.2023
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia w/w warunku.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia w/w warunku.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie min. jedno zamówienie, polegaj±ce na budowie co najmniej 1 budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze nie mniejszej ni¿ 8000 m3 z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nianie warunku Wykonawcy wykazuj± ³±cznie. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wykaz, który nale¿y z³o¿yæ w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci: 60.000 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych) 2. Wadium mo¿e byæ wniesione jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego nr: 49 1240 2715 1111 0000 3276 0141, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu STBS/12/2020 pn.: Budowa budynku wielorodzinnego z zagospodarowaniem terenu przy ulicy ¯o³nierzy Niez³omnych w Soko³owie Podlaskim w zakresie „pod klucz”. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Warunki zmian okre¶lono nastêpuj±co: 1) Zmiana terminu realizacji umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany: a) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron; b) zmiany bêd±ce nastêpstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikaj±cych z winy wykonawcy i zamawiaj±cego; c) dzia³ania si³y wy¿szej utrudniaj±cej i uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) z powodu aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materia³ów i urz±dzeñ); e) z powodu zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego; f) wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i obowi±zuj±cych przepisów. Strony zgadzaj± siê, ¿e dla robót wynikaj±cych z umowy, ryzyko niesprzyjaj±cych warunków klimatycznych jest ryzykiem Wykonawcy. Wykonawca zapozna³ siê z charakterystyk± klimatu, jego mo¿liwymi zmianami i wahaniami temperatur, wystêpowaniem opadów deszczu oraz ¶niegu w regionie realizacji przedmiotu zamówienia, takie ryzyko przyj±³ i wkalkulowa³ w cenê oferty oraz uwzglêdni³ w czasie na ukoñczenie. Wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki klimatyczne - w odró¿nieniu od warunków niesprzyjaj±cych - to takie warunki klimatyczne, które ³±cznie: Je¿eli wyst±pi± to, bior±c pod uwagê wymogi re¿imów technologicznych determinuj±cych wykonanie poszczególnych robót, skutkuj± wstrzymaniem prowadzenia tych¿e robót, Ilo¶æ dni wystêpowania czynników klimatycznych lub intensywno¶æ opadów skutkuj±ca przeszkodami, o których mowa powy¿ej, jest wiêksza od ¶redniej z ostatniego piêciolecia licz±c od daty sk³adania dokumentów ofertowych wstecz. Okresem porównawczym bêdzie miesi±c. Termin wykonania zamówienia mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu prac z powodu wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych. 2) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku: a) stwierdzenia wad b±d¼ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i wykonawczej, skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania poprawek lub uzupe³nieñ, b) pojawienia siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±cych uzyskanie lepszej jako¶ci robót, c) pojawienia siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji przedmiotu umowy lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d) celowo¶ci lub konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej i wykonawczej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, e) wyst±pienia warunków geologicznych, wodnych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej i wykonawczej, f) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, g) podjêcia przez osoby trzecie dzia³añ uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w sposób przewidziany w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron umowy, 3) zmiana zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku: a) podjêcia przez osoby trzecie dzia³añ uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji technicznej, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron umowy, b) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci przedmiotu umowy w razie uznania ich wykonania za zbêdne, czego nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ lub w razie ich wykonania przez podmioty trzecie – w³a¶cicieli sieci uzbrojenia terenu, 4) pozosta³e zmiany: W przypadku, gdy w okresie obowi±zywania Umowy nast±pi zmiana urzêdowa: a) obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2017 r., poz. 847.), c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych oraz gdy zmiana ta lub zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê rozumiane jako suma wzrostu kosztów Wykonawcy zwi±zanych z realizacj± zamówienia publicznego - zastosowanie ma zmiana kwoty brutto wynagrodzenia poprzez wprowadzenie odpowiedniej zmiany do umowy, na Wykonawcy spoczywa obowi±zek przedstawienia zamawiaj±cemu wp³ywu wprowadzenia zmian na wysoko¶æ wynagrodzenia. e) zmiana osób, podwykonawców przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nym do¶wiadczeniem i uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz, które wymagane by³y przez Zamawiaj±cego. Zmiany te bêd± dokonywane na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiaj±cego wniosków; 5) wyst±pienie okoliczno¶ci zwi±zanych z epidemi± wirusa COVID-19 niezale¿nych od Wykonawcy np. z uwagi na utrudnienia w transporcie, niedobory okre¶lonego rodzaju towarów z uwagi na przerwanie ³añcucha dostaw lub utrudnienia w przep³ywie osób zwi±zanych ze stanem epidemii itp. W takim przypadku wymagane jest ustalenie, i¿ zaistnia³e nadzwyczajne okoliczno¶ci rzeczywi¶cie, w sposób bezpo¶redni i realny skutkuj± brakiem mo¿liwo¶ci wykonania umowy na pierwotnych warunkach okre¶lonych w ofercie Wykonawcy i s± okoliczno¶ciami niewywo³anymi przez samego Wykonawcê. Ocena tych okoliczno¶ci nie bêdzie automatyczna, w ka¿dym przypadku bêdzie przeprowadzona w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 10.03.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA wynikaj±ca z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Soko³owskie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego sp. z o.o. z siedzib± w Soko³owie Podlaskim, kod pocztowy 08-300, przy ul. Kosowskiej 75. Administrator powo³a³ Inspektora ochrony danych Pana Florczuk Marka, nadzoruj±cego prawid³owo¶æ przetwarzania danych osobowych w Soko³owskim Towarzystwie Budownictwa Spo³ecznego sp. z o.o., z którym mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem adresu e-mail: stbs@stbs.com.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazw± „Budowa budynku wielorodzinnego z zagospodarowaniem terenu przy ul. ¯o³nierzy Niez³omnych w Soko³owie Podlaskim.”, oznaczenie STBS/07/2020 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
INNE PRZETARGI Z SOKO£OWA PODLASKIEGO
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Soko³owie Podlaskim
- Pielêgnacja terenów zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czysto¶ci alejek, placów miejskich i ci±gów pieszo - rowerowych w Soko³owie Podlaskim
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu soko³owskiego w sezonie 2024/2025"
- Us³ugi doradcze z zakresu cyberbezpieczeñstwa oraz wykonywanie czynno¶ci techniczno-konfiguracyjno-organizacyjnych podnosz±cych poziom cyberbezpieczeñstwa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w ¯ywcu przy ul. Garbarskiej 6"
- KOMPLEKSOWE WYBUDOWANIE POD KLUCZ ZESPO£U BUDYNKÓW WIELORODZINNYCH MIESZKALNYCH,INFRASTRUKTURY ZEWNÊTRZNEJ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W P£OCKU OSIEDLE PODOLSZYCE PO£UDNIE - ZAGRODA II BIS.
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.