eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodków › Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Grodkowie w artykuły spożywcze z gr. 011 wg CPV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Grodków: Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Grodkowie w artykuły spożywcze z gr. 011 wg CPV
Numer ogłoszenia: 76213 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Sienkiewicza 23, 49-200 Grodków, woj. opolskie, tel. 077 4155221, 4155222, fax 077 4155777.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Grodkowie w artykuły spożywcze z gr. 011 wg CPV.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.buraki ćwikłowe / 01121111-2 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 2000,00 kg 2.cebula / 01121113-6 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 2000,00 kg 3.jabłko konsumpcyjne / 01131321-0 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1500,00 kg 4.gruszka / 01131322-7 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 500,00 kg 5.kapusta biała / 01121410-8 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 2400,00 kg 6.kapusta czerwona / 01121410-8 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 1000,00 kg 7.marchew jadalna / 01121112-9 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 2800,00 kg 8.ogórek świeży / 01121270-4 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 600,00 kg 9.grejpfrut / 01131230-5t - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 200,00 kg 10.pomidor / 01121240-5 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 800,00 kg 11.seler / 01121110-5 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 800,00 kg 12.pietruszka / 01121110-5 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 800,00 kg 13.por / 01121110-5 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 600,00 kg 14.pieczarka / 01121260-1 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 400,00 kg 15.kalafior / 01121410-8 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok.200,00 kg 16.ziemniaki odmiany jadalnej / 01112100-6 - dostawy sukcesywne, całość zamówienia to ok. 22000,00 kg

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 01.12.11.11 - 01.12.11.11 01.12.11.13 - 01.12.11.13 01.13.13.21 - 01.13.13.21 01.13.13.22 - 01.13.13.22 01.12.14.10 - 01.12.14.10 01.12.11.12 - 01.12.11.12 01.12.12.70 - 01.12.12.70 01.13.12.30 - 01.13.12.30 01.12.12.40 - 01.12.12.40 01.12.11.10 - 01.12.11.10 01.12.12.60 - 01.12.12.60 01.12.14.20 - 01.12.14.20 01.11.21.00 - 01.11.21.00 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.05.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163) o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od oferenta przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta, b)oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniania warunki określone w art.. 22 ust. 1 Ustawy. c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 5
    • 2. Upust procentowy - 95

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Sienkiewicza 23 49-200 Grodków Dział Kwatermistrzowski.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 12:15, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Grodkowie przy ul. Sienkiewicza 23, 49-200 Grodków.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.