To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-04
Szczecin: dostawa materiałów laboratoryjnych jednokrotnego i wielokrotnego użytku, sprzętu medycznego jednokrotnego użytku oraz kaniul kardiochirurgicznych
Numer ogłoszenia: 76214 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12597 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4661086, faks 91 4661113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów laboratoryjnych jednokrotnego i wielokrotnego użytku, sprzętu medycznego jednokrotnego użytku oraz kaniul kardiochirurgicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: v=Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych jednokrotnego i wielokrotnego użytku, sprzętu medycznego jednokrotnego użytku oraz kaniul kardiochirurgicznych, zwanego dalej materiałami, sprzętem, kaniulami lub wyrobami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych zadaniach, wymagane parametry oraz maksymalne ilości wyrobów zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty. 3. Żądanie wyrobu medycznego: Zamawiający wymaga, by wyroby oferowane: - w zadaniu nr 1, poz. 1-9, 11-14, 17-19, 21-28, 30-38. - w zadaniu nr 2, poz. 9, 12-14, - w zadaniu nr 3 (poz.1-4, stanowiące całość zadania), - w zadaniu nr 6 (poz. 1-4, stanowiące całość zadania), - w zadaniu nr 7 stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) i by były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Ilości wyrobów określone w formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 4 do oferty mają charakter orientacyjny i Zamawiający realizując zamówienie będzie miał prawo zakupić mniejszą ich ilość, z tym, że nie mniej niż 60 % wartości zadania, z zastrzeżeniem ppkt 5. Zamówienie mniejszej ilości wyrobów pozostaje bez wpływu na wysokość cen jednostkowych wyrobów. 5. Realizacja zamówienia na poziomie min. 60% nie dotyczy: - zadania nr 3, - zadania nr 4 poz. 1-4, 6-24, 26-27, 29-30, 33, 35-51, - zadania nr 5, poz. 3-5. 6. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.17.11.10 - Maski do anestezji 33.14.12.20 - Kaniula ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.17.11.10-3, 33.14.12.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
jakie przetargi wygrała firma
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
- Profilab s.c. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek-Żychlińska, ul. Emaliowa 28, 02-295 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 192303,82
Oferta z najniższą ceną: 192303,82 / Oferta z najwyższą ceną: 192303,82
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sarstedt Sp. z o.o., ul. Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80974,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76683,27
Oferta z najniższą ceną: 76683,27 / Oferta z najwyższą ceną: 76683,27
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meranco Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Laboratoryjna Sp. z o.o., Ul. Myśliborska 89, 60-432 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6566,40
Oferta z najniższą ceną: 6566,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8501,76
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZDROWIA CIAŁA I DUCHA ANNA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZDROWIA CIAŁA I DUCHA ANNA NOWAK
- Haartim Anna Monika Janachowska, Al. Piastów 42, 71-665 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5329,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5335,43
Oferta z najniższą ceną: 5335,43 / Oferta z najwyższą ceną: 5335,43
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mar-Four Marian Siekierski, Ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13345,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14159,30
Oferta z najniższą ceną: 14159,30 / Oferta z najwyższą ceną: 14159,30
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o.o. sp. k., Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26546,40
Oferta z najniższą ceną: 26546,40 / Oferta z najwyższą ceną: 26546,40
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sorin Group Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 21, 02-267 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42012,00
Oferta z najniższą ceną: 42012,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42012,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o.o., sp. k., Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66528,00
Oferta z najniższą ceną: 66528,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66528,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Zakup i dostawa koszy ulicznych.
- Rozbiórka uszkodzonej Dalby nr 56 i wykonanie nowej dalby wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem decyzji i pozwoleń (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Zakładu Patologii Ogólnej
- Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja dziedzińców Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
- Przeglądy nurkowe
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa części zużywalnych i chromatograficznych
- Dostawy asortymentu jednorazowego użytku dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych jednorazowego użytku, i ochrony osobistej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla kierunku fizjoterapia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
więcej: Kaniula »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.