eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielawaDostawy pieluchomajtek i wkładów anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie z filią w Niemczy, tylko w ramach refundacji z Narodowego Funduszu Zdrowia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Bielawa: Dostawy pieluchomajtek i wkładów anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie z filią w Niemczy, tylko w ramach refundacji z Narodowego Funduszu Zdrowia.
Numer ogłoszenia: 76221 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Żeromskiego 2, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. 074 8334131, faks 074 8334131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostkiorganizacyjne/sluzbazdrowia/dpswb

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieluchomajtek i wkładów anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie z filią w Niemczy, tylko w ramach refundacji z Narodowego Funduszu Zdrowia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy materiałów sanitarnych wg. nw. zestawienia: - pieluchomajtki dla dorosłych, nocne, rozmiar Medium 15120 szt - pieluchomajtki dla dorosłych, nocne, rozmiar Large 30240 szt - wkłady anatomiczne duże 6480 szt - wkłady anatomiczne małe 720 - wkładki anatomiczne dla mężczyzn 720 Ww. artykuły winny charakteryzować się następującymi parametrami: pieluchomajtki nocne rozmiar Medium - pieluchomajtki dla dorosłych, nocne o chłonności nie niższej niż 2350 ml pieluchomajtki nocne rozmiar Large - pieluchomajtki dla dorosłych, nocne o chłonności nie niższej niż 2520 ml pieluchomajtki dla dorosłych winny posiadać następujące parametry: oddychające, posiadające system, który pozwala na swobodny przepływ powietrza przy jednoczesnym zabezpieczeniu przed przeciekaniem moczu na zewnątrz oraz pas mocujący. System zapinania pieluchomajtek - na rzepy, powinny zawierać płaskie bez lateksowe gumki pozwalające na idealne dopasowanie pieluchomajtki do ciała, umieszczone w pachwinach oraz na części krzyżowej brzusznej pieluchomajtki wkłady anatomiczne duże - o chłonności nie niższej niż 2450 ml wkłady anatomiczne małe- o chłonności nie niższej niż 880 ml wkładki anatomiczne dla mężczyzn specjalnie przystosowane dla mężczyzn, winny dostosowywać się do męskiej anatomii zapewniając komfort i bezpieczeństwo, posiadać samoprzylepny pasek, który może by łatwo przytwierdzony do bielizny. Wszystkie ww. produkty winny posiadać tekstylną powłokę zewnętrzną, miękką i delikatną dla skóry, zapewniającą prawidłową cyrkulację powietrza przy jednoczesnym zabezpieczeniu przed przeciekaniem, system neutralizujący zapach moczu, wskaźnik wilgotności, zmieniający kolor w miarę napełniania produktu moczem, warstwę chłonną i materiał absorpcyjny, które mają zapewnić szybkie wchłanianie i zatrzymanie moczu wewnątrz produktu, przez co maja zapewnić skórze suchość i ochronę przed podrażnieniami i odparzeniami. chłonność żądanych produktów podana jest wg normy ISO 11948-1. Podane typy pieluchomajtek i wkładów anatomicznych mają służyć Wykonawcą jedynie w celu zorientowania się w wymaganiach Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych pod warunkiem, iż oferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych , funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć po 1 szt z każdego rodzaju oferowanego produktu wraz z oświadczeniem Wykonawcy, które potwierdzało żądaną chłonność. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ceny brutto podane przez Wykonawcę w swojej ofercie obejmują w szczególności: ceny jednostkowe, podatek VAT, koszt transportu do Domu Pomocy Społecznej w Bielawie oraz do filii w Niemczy. Zamówienie będzie składane faxem 1x w miesiącu na 2 dni przed dostawą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00 - 21.22.20.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie przy realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiedni potencjał techniczny zapewniający wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zapewniającymi wykonanie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • próbki, opisy lub fotografie

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/sluzba_zdrowia/dpswb/przet_ogl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ulica Żeromskiego 2 58-260 Bielawa.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ulica Żeromskiego 2 58-260 Bielawa.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.