Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 7622 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Jedlnia-Letnisko: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu szkolnego do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Jedlni-Letnisko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Nowe umiejętności szansą na lepszy start" realizowanego w ramach Działania 10.1 "Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży", Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 341327
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344461 i 345543
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jedlnia Letnisko, krajowy numer identyfikacyjny
5374808596759, ul.
ul. Radomska
43,
26630
Jedlnia-Letnisko, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
483 848 470, faks
048 3848470 w. 222, e-mail
inwestycje@jedlnia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jedlnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu szkolnego do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Jedlni-Letnisko
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIGP.271.16.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I (DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W JEDLNI-LETNISKO) 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowe umiejętności szansą na lepszy start" realizowanego w ramach Działania 10.1 "Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży", Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)", współfinansowanego z Europeiskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Jedlni-Letnisku, ul. Słoneczna 5, 26-630 Jedlnia-Letnisko, NIP: 7962960008, REGON: 1462889982. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest 106 pomocy dydaktycznych m.in. zestawy do doświadczeń z chemii i fizyki, programy komputerowe, gry językowe, mapy. 3. Wymagania w zakresie innych cech: 1 Wszystkie urządzenia,zestawy, gry, mapy i inne wymienione w załączniku nr 5a przedmioty muszą być fabrycznie nowe, 2 Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim, o ile zostały wydane przez ich producenta, 3 Wykonawca dokona ewentualnych instalacji, konfiguracji, składania czy kompletowania przedmiotów na miejscu dostawy wraz z wymaganym oprogramowaniem biurowym tak, aby był on gotowy do pracy. 4 Licencje dostarczone wraz z sprzętem komputerowym i oprogramowaniem muszą być udzielone na czas nieokreślony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich. 5 Inne wymagane dokumenty dotyczące sprzętu oraz ilości zamawianego sprzętu zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5a do SIWZ. 6 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce dydaktyczne i sprzęt multimedialny zgodnie z podanym opisem oraz zgodnie z wymaganymi parametrami lub dostarczyć pomoce dydaktyczne i sprzęt multimedialny o parametrach równoważnych do parametrów wskazanych przez Zamawiającego w opisie, 7 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce dydaktyczne w pogrupowanych pakietach, 8 Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych, 9 Wykonawca dokona rozpakowania sprzętu w obecności dyrektora szkoły w celu dokonania ich przeliczenia i określenia zgodności dostarczonego sprzętu z zawarta umową. 10 Dyrektor szkoły potwierdzi dostawę pomocy dydaktycznych, będących przedmiotem niniejszej umowy, protokołem odbioru, podpisanym przez obie strony. 4. Wykonawca udzieli 2 lata gwarancji na wszystkie pomoce dydaktyczne. 5. Parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. 6. Dostawy muszą być wykonane zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, 4 Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów wyłącznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia. 9. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 39162000-5 - Pomoce naukowe 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 32322000-6 - Urządzenia multimedialne 38200000-7 - Przyrządy geologiczne i geofizyczne 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 38600000-1 - Przyrządy optyczne 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności CZĘŚĆ II (DOSTAWA SPRZĘTU SZKOLNEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W JEDLNI-LETNISKO) 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu szkolnego w ramach projektu pn. "Nowe umiejętności szansą na lepszy start" Projekt pod nazwą "Nowe umiejętności szansą na lepszy start" realizowanego w ramach Działania 10.1 "Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży", Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna ( w tym w szkołach zawodowych)", współfinansowanego z Europeiskiego Funduszu Społecznego w ramach Regioanalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Jedlni-Letnisku, ul. Słoneczna 5, 26-630 Jedlnia-Letnisko, NIP: 7962960008, REGON: 1462889982. 2. Przedmiotem zamówienia jest: a. Dostawa laptopów -12 szt. b. Soatawa tabletów - 15 szt. c. Dostawa laptopów - wyposażenie sali gimnastycznej - 8 szt. d. Dostawa szafy na laptopy - 1 szt. e. Dostawa głośników - 1 para f. Dostawa ekranu sufitowego - 1 szt. g. Dostawa projektora - 1 szt. h. Dostawa tablicy interaktywnej -1 szt. i. Dostawa wizualizera - 1 szt. j. Dostawa tablicy multimedialnej - 1 szt. k. Dostawa zesatwu pilotów do testów i ankiet (w kpl. piloty min. 32 szt., odbiornik sygnału, oprogramowanie) - 1 kpl. l. Dostawa robotów - 3 szt. m. Dostawa przewodu UTP - 2 000 mb n. Dostawa patchcordów 5 mb - 50 szt. o. Dostawa patchcordów 0,25 mb - 150 szt. p. Dostawa gniazd sieciowych RJ45 - 50 szt q. Dostawa wtyczek RJ45 - 300 szt. r. Dostawa Access Pointów - 15 szt. s. Dostawa switchy 24-portowych - 5 szt. t. Dostawa switchy 8-portowych - 10 szt. u. Dostawa patchpaneli - 5 szt. v. Dostawa szafek rack wiszących - 15 szt. 3. Wymagania w zakresie innych cech: a. Sprzęt komputerowy i pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, b. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim, o ile zostały wydane przez ich producenta, c. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego uruchomienia i użytkowania, d. Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem biurowym tak, aby był on gotowy do pracy. e. Licencje dostarczone wraz z sprzętem komputerowym muszą być udzielone na czas nieokreślony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich. f. Inne wymagane dokumenty dotyczące sprzętu oraz ilości zamawianego sprzętu zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5b do SIWZ. 4. Wykonawca udziela gwarancji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 5b do SIWZ oraz w przypadku chęci otrzymania dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. 14 SIWZ. - przedłużenia gwarancji. 5. Wykonawca jest zobowiązany do podania informacji o urządzeniach zgodnie z treścią Załącznika Nr 1b do SIWZ, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. 6. W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje nazwę producenta, model i numer katalogowy oferowanego sprzętu i oprogramowania oraz oferowane okresy gwarancji. 7. Dostawy muszą być wykonane zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, d. Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów wyłącznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
39162000-5,
39162110-9,
39162200-7,
32322000-6,
38200000-7,
38300000-8,
38400000-9,
38600000-1,
38930000-3,
30200000-1,
30213100-6,
30213200-7,
32342410-9,
32418000-6,
32420000-3,
32421000-0,
32422000-7,
32423000-4,
38652000-0,
38653400-1,
38652120-7,
38652200-2,
48000000-8,
48223000-7,
48310000-4,
48316000-6,
48317000-3,
48700000-5,
48991000-1,
72268000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W JEDLNI-LETNISKO |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48057.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 53612.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU SZKOLNEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W JEDLNI-LETNISKO |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w trybie art. 24aa ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pomimo wezwania do uzupełnienia oferty w trybie art. 26, odmówił uzupełnienia oferty jednocześnie rezygnując w uczestnictwie w dalszych procedurach. W związku z powyższym oferta oceniona jako najkorzystniejsza w tej części postępowania zostaje odrzucona ze względu na niezgodność ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Następny Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w trybie art. 24aa ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie uzupełnił oferty w wymaganym terminie pomimo wezwania do uzupełnienia oferty w trybie art. 26. W związku z powyższym oferta oceniona jako najkorzystniejsza w tej części postępowania zostaje odrzucona ze względu na niezgodność ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Dalszy wybór Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza wskazuje na ofertę przekraczającą możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający unieważnia postępowanie w części II ze względu na przesłankę art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP: "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia(...)". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90785.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JEDLNIA-LETNISKO
więcej: przetargi JEDLNIA-LETNISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.