To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76241 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Bolesławiec: Dostawa obrabiarek, sprzętu samochodowego, urządzeń spawalniczych, sprzętu budowlanego, elektronarzędzi i urządzeń spalinowych w ramach projektu pn. "Edukacja Kluczem do Kariery - kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic pięciu szkół z Powiatu Bolesławieckiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Edukacja Kluczem do Kariery - kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic pięciu szkół z Powiatu Bolesławieckiego"Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Działanie 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy Nr projektu SL2014: RPDS.10.04.01-02-0008/16 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50520-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu, krajowy numer identyfikacyjny
23106976000000, ul.
ul. Ogrodowa
7,
59700
Bolesławiec, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
757 351 864, faks
757 351 864, e-mail
pceikk@op.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.pceikk.pl/bip.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obrabiarek, sprzętu samochodowego, urządzeń spawalniczych, sprzętu budowlanego, elektronarzędzi i urządzeń spalinowych w ramach projektu pn. "Edukacja Kluczem do Kariery - kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic pięciu szkół z Powiatu Bolesławieckiego"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PCEiKK.ZP.P.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obrabiarek, sprzętu samochodowego, urządzeń spawalniczych, sprzętu budowlanego, elektronarzędzi i urządzeń spalinowych oraz osprzętu elektronicznego w ramach projektu RPOWD 10.4.1 pn. "Edukacja Kluczem do Kariery - kompleksowy program rozwoju uczniów i uczennic pięciu szkół z Powiatu Bolesławieckiego" 2. Postępowanie zostało podzielone na 5 części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości, dla każdej z części został opisany w następujących załącznikach: 1) Cześć 1 - Obrabiarki - Dostawa tokarki konwencjonalnej wraz z wyposażeniem oraz dostawa frezarki konwencjonalnej wraz z wyposażeniem - załącznik nr 2A, 2) Część 2 - Sprzęt samochodowy - Dostawa ręcznego szarpaka do kół, podnośnika samochodowego - załącznik nr 2B, 3) Cześć 3 - Urządzenia spawalnicze - Dostawa urządzenia spawalniczego metodą MIG/MAG, urządzenia spawalniczego metodą TIG - załącznik nr 2C, 4) Cześć 4 - Sprzęt budowlany - Dostawa betoniarki/mieszalnika, klipera budowlanego, tachimetra geodezyjnego - załącznik nr 2D, 5) Część 5 - Elektronarzędzia i urządzenia spalinowe - Dostawa piły spalinowej, wiertarki z kompletem wierteł do betonu, wyrzynarki budowlanej, wkrętarki budowlanej - załącznik nr 2E.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
42621000-5
Dodatkowe kody CPV:
42630000-9,
38548000-8,
34326200-0,
42662000-4,
44510000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Cześć 1 - Obrabiarki - Dostawa tokarki konwencjonalnej wraz z wyposażeniem oraz dostawa frezarki konwencjonalnej wraz z wyposażeniem |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT129489.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 149870 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 - Sprzęt samochodowy - Dostawa ręcznego szarpaka do kół, podnośnika samochodowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19030.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15774,75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Cześć 3 - Urządzenia spawalnicze - Dostawa urządzenia spawalniczego metodą MIG/MAG, urządzenia spawalniczego metodą TIG |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13963.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16876,83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Elektronarzędzia i urządzenia spalinowe - Dostawa piły spalinowej, wiertarki z kompletem wierteł do betonu, wyrzynarki budowlanej, wkrętarki budowlanej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16130.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21125,72 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu
- Koszenie poboczy dróg wojewódzkich nr 296, 297, 350, 351, 353, 357 i 382 w sezonie 2025
- Dostępna przestrzeń publiczna dla mieszkańców Gminy Bolesławiec
- Świadczenie usług telefonicznej rejestracji pacjentów w celu prowadzenia Profilaktyk Zdrowotnych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- Dostawa serwerów wraz z urządzeniami sieciowymi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.