eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³y DunajecPrzebudowa budynku Urzêdu Gminy Bia³y Dunajec

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-04



Og³oszenie nr 762445-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.

Urz±d Gminy Bia³y Dunajec:

Przebudowa budynku Urzêdu Gminy Bia³y Dunajec

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Bia³y Dunajec, krajowy numer identyfikacyjny 53225700000000, ul. Jana Paw³a II 312, 34-425 Bia³y Dunajec, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska

telefon: 182 073 197
faks: 182 073 124
e-mail: sekretariat@bialydunajec.com.pl
www: www.bialydunajec.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bialydunajec.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bialydunajec.com.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca

Adres: Urz±d Gminy Bia³y Dunajec, ul. Jana Paw³a II 312, 34-425 Bia³y Dunajec, sekretariat (od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 7:30 do 15:30.)`

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa budynku Urzêdu Gminy Bia³y Dunajec

Numer referencyjny: ZP.271.29.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa budynku Urzêdu Gminy Bia³y Dunajec:
Zakres robót obejmuje:
1. Adaptacja poddasza na pomieszczenia biurowe i sanitarne.
2. Wydzielenie klatki schodowej wraz z dostosowaniem do przepisów p.po¿.
3. Wydzielenie toalety dla osób niepe³nosprawnych.
4. Instalacja CO, CWU, hydrantowa, kanalizacji sanitarnej.
5. Instalacja elektryczna.
6. Zagospodarowanie terenu - miejsca postojowe.
7. Dostosowanie dla osób niepe³nosprawnych.


II.5) G³ówny kod CPV: 45.45.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 30.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków:

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca: 1. Posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± robotê w zakresie robót budowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250 tys. z³otych.
2. . Dysponowa³ w okresie wykonywania zamówienia osobami zdolnymi do realizacji zamówienia i skieruje do jego realizacji:
2.1. Kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
2.2. Kierownika robót sanitarnych posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
2.3. Kierownika robót elektrycznych posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierownika budowy z funkcj± kierownika robót pod warunkiem spe³nienia przez tê osobê ³±cz±c± funkcjê wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji.

3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych, po spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22a PZP, zgodnie z pkt 7.9. SIWZ.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (pkt. 6.1.1. SIWZ), wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane – wykonanie czê¶ci zamówienia w charakterze podwykonawcy.
5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa powy¿ej, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego:
5.1. zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub
5.2. zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 6.1.1. SIWZ.
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym - nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, tj.: 1. O¶wiadczeñ i dokumentów na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ: 1.1.W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: 1.1.1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacjê o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. Wzór druku wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. 1.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym - nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, tj.: 1. O¶wiadczeñ i dokumentów na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ: 1.1.W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: 1.1.1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacjê o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. Wzór druku wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. 1.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ. 2. O¶wiadczeñ i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP. 2.1. Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ od wykonawców przed³o¿enia o¶wiadczeñ i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy, oprócz o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ sk³adanego przez wykonawcê wraz z ofert±. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Informacjê w tym zakresie wykonawca sk³ada w o¶wiadczeniu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacjê o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. Wzór druku wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wype³niony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2. Kosztorysy ofertowe przygotowane na podstawie przedmiaru. 3. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. 4. Stosowne pe³nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Zobowi±zanie, o którym mowa w pkt 7.9 SIWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Zamawiaj±cy ustala wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³otych (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: brak danych

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji na wykonane roboty:40,00
Cena ofertowa brutto:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e zmiana postanowieñ w zawartej umowie mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1. Zmian korzystnych dla zamawiaj±cego, których konieczno¶æ wprowadzenia wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 2. Przesuniêcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na konieczno¶æ wykonania robót (prac) dodatkowych koniecznych, o ile nie jest mo¿liwe równoleg³e wykonywanie robót (prac). 3. Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 4. Wynagrodzenie umowne mo¿e ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez zamawiaj±cego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 5. Wykonawca mo¿e dokonywaæ zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowego kierownika budowy. 6. Wykonawca z w³asnej inicjatywy proponuje zmianê kierownika budowy w nastêpuj±cych przypadkach: - ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych kierownika budowy, - niewywi±zywania siê kierownika budowy z obowi±zków wynikaj±cych z umowy, - je¿eli zmiana kierownika budowy stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.). 7. Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ od wykonawcy zmiany kierownika budowy, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuje on swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy. 8. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone dla danego specjalisty. 9. Wykonawca obowi±zany jest zmieniæ kierownika budowy zgodnie z ¿±daniem zamawiaj±cego w terminie wskazanym we wniosku zamawiaj±cego. 10. Wykonawca za zgod± zamawiaj±cego, mo¿e zawrzeæ umowê dotycz±c± przedmiotu zamówienia z podwykonawc± nie zg³oszonym w tre¶ci oferty, po przeprowadzeniu procedur opisanych w umowie zawartej miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±. 11. Wykonawca, za zgod± zamawiaj±cego, mo¿e przed³u¿yæ termin wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia zamawiaj±cego, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu nastêpuj±cych zobowi±zañ: 1) przekazania terenu budowy, 2) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego, 3) przekazania dokumentów budowy (dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiaj±cy by³ zobowi±zany), 4) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usuniêcia wad w dostarczonej dokumentacji, 5) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, 6) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub daj±cych siê przypisaæ zamawiaj±cemu lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiaj±cego na terenie budowy. 12. Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, w formie aneksu za zgod± zamawiaj±cego, na wniosek wykonawcy z uwzglêdnieniem przepisów o finansach publicznych, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych trwaj±cych nieprzerwanie co najmniej 5 dni (np. intensywne opady atmosferyczne, ujemna temperatura) uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 2) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek zamawiaj±cego (lub wykonawcy) o termin uzgodniony miedzy stronami a niezbêdny do wprowadzenia zmian, 3) si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 13. Wykonawca mo¿e siê domagaæ zmiany umowy w przypadku: 1) wyst±pienia warunków Terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 2) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, 3) przekroczenia ustawowych terminów wydania Wykonawcy przez organy administracji lub innych instytucji bran¿owych (dot. np. linii telekomunikacyjnych, energetycznych) decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. -odmowy lub opó¼nienia ustawowych terminów wydania przez w/w organy wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. - wykonawca nie bêdzie uprawniony do ¿adnego przed³u¿enia umowy, je¿eli w zakresie, w jakim uchybienie by³o spowodowane przez jakikolwiek b³±d lub opó¼nienie z jego strony, w³±cznie z b³êdem lub opó¼nionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu. 14. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do wnioskowania o przed³u¿enia umowy, je¿eli w zakresie, w jakim uchybienie by³o spowodowane przez jakikolwiek b³±d lub opó¼nienie z jego strony, w³±cznie z b³êdem lub opó¼nionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu. 15. Zmiana postanowieñ umownych mo¿e nast±piæ w razie konieczno¶ci wprowadzenia uzgodnionych rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, odstêpuj±cych w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê w tym wymagaj±cych dope³nienia procedur art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego. 16. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ceny wy³±cznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegn± wy³±cznie ceny jednostkowe brutto, ceny jednostkowe netto pozostan± bez zmian.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.