To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2011-03-08
Kalinowo: Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Miko³ajki - Szczud³y, gm. Kalinowo.
Numer og³oszenia: 76249 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 41467 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 087 621 87 60, faks 087 621 87 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Miko³ajki - Szczud³y, gm. Kalinowo..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Miko³ajki - Szczud³y, gm. Kalinowo wg opracowanej dokumentacji technicznej - zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i normami. Szczegó³owy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej Miko³ajki - Szczud³y o ³±cznej d³ugo¶ci 4.100 mb. Droga stanowi bezpo¶rednie po³±czenie drogi powiatowej nr 1909 N Wieliczki - Wysokie z drog± krajow± nr 16 E³k - Augustów oraz z drog± powiatow± nr 1931 N Golubie- Golubka. Celem opracowania jest poprawa bezpieczeñstwa ruchu drogowego, która zrealizowana zostanie poprzez wykonanie: nowej nawierzchni jezdni, poboczy, zjazdów indywidualnych i publicznych, zatoki autobusowej w m. Golubie, odcinków chodnika w m. Miko³ajki i Golubie oraz wykonanie oznakowanie pionowego i poziomego oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu: barier energoch³onnych i progu zwalniaj±cego w m. Golubie. Celem opracowania jest równie¿ zwiêkszenie parametrów technicznych nawierzchni poprzez uzyskanie dopuszczalnego nacisku osi pojazdu na drogê równemu 80 kN na o¶. 1.1. Dane techniczno - projektowe - klasa drogi - L, - prêdko¶æ projektowa: 30 km na godz. - na terenie zabudowanym, - prêdko¶æ projektowa: 40 km na godz. - poza terenem zabudowanym, - obci±¿enie ruchem - kategoria ruchu KR1, - szeroko¶æ jezdni - 4,50 m, - szeroko¶æ poboczy - 2x1,00 m, - szeroko¶æ korony - 6,50 m, - spadek poprzeczny jezdni - 2%, - spadek poprzeczny poboczy - 6% 1.2. Rozwi±zania sytuacyjne Pocz±tek opracowania przyjêto w km rob. 0+000 na krawêdzi drogi powiatowej nr 1909 N w m. Miko³ajki, koniec w km rob. 4+100,00 poza zabudowaniami m. Golubie w kierunku m. Szczud³y. W m. Golubie zlokalizowane jest skrzy¿owanie z drog± powiatow± nr 1931 N, które przebudowane zosta³o na skrzy¿owanie zwyk³e. W m. Miko³ajki oraz w m. Golubie zaprojektowano odcinki chodnika oraz w m. Golubie przy drodze powiatowej zaprojektowano zatokê autobusow±. Zinwentaryzowane za³amania trasy w planie zosta³y z³agodzone poprzez wpisanie ko³owych ³uków poziomych, przy maksymalnym wykorzystaniu istniej±cej nawierzchni jako podbudowy. Przyjêto ³uki poziome o promieniach odpowiadaj±cych obowi±zuj±cym warunkom technicznym. 1.3. Rozwi±zania wysoko¶ciowe W ramach przebudowy drogi przewiduje siê zmianê niwelety istniej±cej nawierzchni, co wp³ynie na jej prawid³owe ukszta³towanie oraz pozwoli na sprawne odwodnienie drogi. P³ynno¶æ niwelety zosta³a uzyskana przez nadanie jej spadków pod³u¿nych gwarantuj±cych prawid³owe odwodnienie.Projektowane za³amania niwelety wymagaj±ce zastosowania ³uków pionowych zosta³y wyokr±glone ³ukami pionowymi o promieniach odpowiadaj±cych obowi±zuj±cym warunkom technicznym. 1.4. Przekrój normalny Dla przebudowywanego odcinka drogi przyjêto przekrój normalny o nastêpuj±cych parametrach technicznych: - szeroko¶æ jezdni - 4,50 m, - szeroko¶æ poboczy - 2x1,00 m, - szeroko¶æ chodnika - 1,50 - 2,00 m, - spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2%, - spadek poprzeczny jezdni na ³ukach - zgodnie z normatywem, - spadek poprzeczny poboczy - 6%, - pochylenie skarp - 1:1,5, - g³êboko¶æ rowów przydro¿nych - min. 0,75 m. 1.5. Konstrukcja nawierzchni W oparciu o ocenê no¶no¶ci pod³o¿a gruntowego i kategoriê ruchu KR-1, przyjêto nastêpuj±c± konstrukcjê elementów nawierzchni drogi: jezdnia: - warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. pobocza: - nawierzchnia z mieszanki kruszywa naturalnego gr. 9 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. zjazdy z betonu asfaltowego: - warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. zjazdy z betonowej kostki brukowej: - warstwa ¶cieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. chodniki: - warstwa ¶cieralna z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. zatoka autobusowa: - warstwa ¶cieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C16-20 gr. 22 cm, - podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. ¶ciek drogowy: - ¶ciek drogowy korytkowy o wym. 50x60 cm gr. 15 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C8-10 gr. 20 cm. Wzmocnienie s³abono¶nego pod³o¿a: Z uwagi na zaleganie w pod³o¿u gruntu s³abono¶nego zaprojektowano wzmocnienie pod³o¿a na odcinku od km 2+620 do km 2+754. W celu sprawdzenia konstrukcji wzmocnienia, wykonano analizê obliczeniow± wed³ug teorii wielowarstwowej pó³przestrzeni sprê¿ystej, przy wykorzystaniu programu komputerowego ELSYM 5M. Obliczono ugiêcie pod ko³em 40 kN /o¶ 80 kN/ na wzmocnionym pod³o¿u, a nastêpnie wykorzystuj±c wzór Boussinesqa obliczono modu³ zastêpczy. Konstrukcja wzmocnienia pod³o¿a (warstwy od góry do do³u) - grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5 Mpa gr. 15 cm, - kruszywo ³amane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie wg PN-S-06102:1997 gr. 20 cm, - georuszt trójosiowy o sztywnych wêz³ach typu Q16, - geow³óknina polipropylenowa typu G20. Sumaryczna grubo¶æ konstrukcji wzmocnienia - 35 cm. Wzmocnienie s³abono¶nego pod³o¿a nale¿y wykonaæ na odcinku od km 2+260 do km 2+754. Wymiana gruntu s³abono¶nego pod³o¿a: Z uwagi na zaleganie w pod³o¿u gruntu s³abono¶nego zaprojektowano wymianê gruntu pod³o¿a na odcinku od km 0+261,5 do km 0+420,0. 1.6. Odwodnienie Celem poprawy istniej±cego stanu odwodnienia, które odbywa siê poprzez powierzchniowy sp³yw wód opadowych do istniej±cych urz±dzeñ odwadniaj±cych i na teren przyleg³y przewiduje siê: - przebudowê istniej±cych przepustów z rur ¯elbetowych pod koron± drogi polegaj±c± na wymianie ca³ego przepustu na rury PEHD wraz z obrukowaniem wlotów i wylotów brukowcem: - w km 1+767 o ¶r. 40 cm i d³ugo¶ci L=9,0 m, - w km 2+673 istniej±cy przepust - wykonanie ¶cianek czo³owych przepustu, - w km 2+822 o ¶r. 60 cm i d³ugo¶ci L=12,0 m, - w km 2+833 o ¶r. 60 cm i d³ugo¶ci L=10,0 m, - w km 3+964 o ¶r. 60 cm i d³ugo¶ci L=10,0 m. budowê nowych przepustów z rur PEHD wraz z obrukowaniem wlotów i wylotów brukowcem: - w km 0+285 o ¶r. 60 cm i d³ugo¶ci L=12,0 m, - w km 0+666 o ¶r. 40 cm i d³ugo¶ci L=9,0 m, - w km 2+341 o ¶r. 40 cm i d³ugo¶ci L=13,0 m, - w km 2+730 o ¶r. 40 cm i d³ugo¶ci L=7,0 m wraz z wpustem ulicznym, - w km 3+023 o ¶r. 40 cm i d³ugo¶ci L=10,0 m, - w km 3+171 o ¶r. 40 cm i d³ugo¶ci L=8,0 m wraz z wpustem ulicznym. - wykonanie odcinków ¶cieków drogowych korytkowych wzd³u¿ jezdni drogi - oczyszczenie i pog³êbienie istniej±cych rowów odwadniaj±cych, - wykonanie nowych odcinków rowów odwadniaj±cych, - wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o ¶r. 40 cm. 1.7. Skrzy¿owania W ci±gu drogi wystêpuj± skrzy¿owania: - w km 0+000 - skrzy¿owanie z drog± powiatow± nr 1909 N w m. Miko³ajki, - w km 2+556 - skrzy¿owanie z drog± powiatow± nr 1931 N w m. Golubie. Skrzy¿owania przebudowywanej drogi projektuje siê jako skrzy¿owanie zwyk³e, przy przyjêciu promieni skrêtów od 7 do 8 m. 1.8. Urz±dzenia obce Na odcinku drogi objêtym niniejszym opracowaniem wystêpuje nastêpuj±ce uzbrojenie: - kabel telekomunikacyjny, - sieæ wodoci±gowa, - kablowa linia energetyczna nN, - napowietrzna linia energetyczna nN i SN. Uzbrojenie wkracza odcinkowo w pas drogowy nie koliduj±c z przyjêtymi rozwi±zaniami projektowymi. Przebudowa drogi nie wymaga przebudowy istniej±cego uzbrojenia. 1.9. Organizacja ruchu i urz±dzenia brd W stanie istniej±cym odcinki dróg objêtych opracowaniem pozbawione s± jakiegokolwiek oznakowania pionowego, poziomego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego.Na skrzy¿owaniu dróg w m. Golubie wprowadzono organizacjê ruchu reguluj±c± przebieg drogi z pierwszeñstwem przejazdu. Zaprojektowano oznakowanie pionowe wyznaczaj±ce obszar zabudowany m. Miko³ajki i Golubie, przej¶cia dla pieszych w obu miejscowo¶ciach oraz próg zwalniaj±cy w m. Golubie w pobli¿u skrzy¿owania z drog± powiatow±. W miejscach wysokich nasypów zaprojektowano odcinki barier ochronnych stalowych. Projekt sta³ej organizacji ruchu stanowi odrêbne opracowanie wchodz±ce w sk³ad kompletnej dokumentacji przebudowy drogi gminnej. 1. 10. Zieleñ Przebudowa drogi wymaga usuniêcia 35 sztuk drzew koliduj±cych z projektowanym przebiegiem trasy oraz krzaków wystêpuj±cych w istniej±cych pog³êbianych rowach odwadniaj±cych w celu poprawy odprowadzania wód opadowych. Drzewa nie przeznaczone do usuniêcia nale¿y na czas prowadzenia robót zabezpieczyæ przed uszkodzeniami poprzez owiniêcie pni drzew matami s³omianymi i deskami..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W E£KU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W E£KU SP. Z O.O.
- Przedsiêbiorstwo Robót Drogowych w E³ku Sp. z o.o., ul. Kolonia 1, 19-300 Elk, kraj/woj. warmiñsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 2344715,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 2426804,88
Oferta z najni¿sz± cen±: 2426804,88 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 2999754,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KALINOWO
- Przebudowa drogi gminnej wewnêtrznej w Laskach Ma³ych
- Utworzenie klubu dzieciêcego dla Gminy Kalinowo
wiêcej: przetargi KALINOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Le¶nictwie Warblewo - Nadle¶nictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowo¶ciach Soko³ów, Podsoko³ów, Jasionna - gmina Bolimów"
- "¦cie¿ki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wio¶larskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- "Przebudowa dojazdu po¿arowego nr 56 w Le¶nictwie Dêbowiec"
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.