eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Dolny › Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kazimierzu Dolnym wraz z oświetleniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Kazimierz Dolny: Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kazimierzu Dolnym wraz z oświetleniem
Numer ogłoszenia: 76249 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kazimierz Dolny , ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 0818810212 w. 28, faks 081 8810213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzdolny.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kazimierzu Dolnym wraz z oświetleniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Cmentarnej w Kazimierzu Dolnym od km 0+000 do km 0+344,10 z budową kablowej linii oświetleniowej wraz z oświetleniem ulicznym. I. Przebudowa ulicy zakres robót drogowych: 1) roboty pomiarowe, 2) rozebranie obrzeży trawnikowych o wym. 6x20cm, 3) rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5cm 4) rozebranie krawężników betonowych 15x30cm 5) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15cm (trylinka) 6) wywóz gruzu z terenu rozbiórki 7) roboty ziemne 8) wykonanie podbudowy z gruntocementu o Rm=2,5MPa i Rm=5,0MPa 9) ustawienie krawężników kamiennych granitowych wystających o wym. 20x25cm z wykonaniem ław betonowych z betonu B-12,5 10) ustawienie krawężników kamiennych granitowych wtopionych o wym. 15x25cm z wykonaniem ław betonowych z betonu B-12,5 11) ustawienie obrzeży kamiennych granitowych o wym. 10x25cm 12) wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej nieregularnej rudej o wym. 8-11cm 13) wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej nieregularnej szarej (w osi 20cm czarnej) o wys. 8-11cm II) budowę oświetlenia drogowego: 1) roboty pomiarowe 2) ułożenie linii kablowej zasilającej oświetlenie - kabel YKY 5x6mm2 - 483m 3) dostawę i montaż szafki oświetleniowej SO z fundamentem zasilanej kablem YAKY 4x25mm2 - 1 kpl 4) dostawę i montaż fundamentów prefabrykowanych żelbetowych F-100 - 12szt. 5) dostawę i montaż słupów oświetleniowych stylowych z oprawą oświetleniową stylową - 12 kpl. 6) dostawę i montaż opraw oświetleniowych stylowych naściennych na wysięgnikach - 3 kpl. 7) wykonanie podłączenia punktów świetlnych do sieci i opomiarowanie 8) W trasie ulicy występuje uzbrojenie podziemne. W miejscu skrzyżowania projektowanych urządzeń z istniejącym uzbrojeniem należy wykonać zabezpieczenie rurą DVK 75. 9) Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę ( dodatek nr 10 i 11 do s.i.w.z.) i zatwierdzoną dokumentacją budowlaną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia przez Wykonawcę wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oddział 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, który brzmi: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.. 2) posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, Oddział 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy przed upływem terminu składania ofert nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożą pełnomocnictw albo którzy złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do złożenia tych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw w wyznaczonym terminie. 3.Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 2, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 4. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp). 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 6. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do oferty - dodatek nr 2 do s.i.w.z. 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem wskazanym w niniejszym ogłoszeniu, 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przy czym odpis albo zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakre-su wykonywanych przez te osoby czynności z zaznaczeniem podstawy prawnej dysponowania wykazanymi osobami lub wskazaniem przyszłego dysponowania wykazanymi osobami, przy czym zamawiający wymaga wykazania co najmniej dwóch osób posiadających upraw-nienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217) (formularz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia : załącznik nr 3 do oferty - dodatek nr 4 do s.i.w.z) w zakresie: a) w specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba, b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycz-nych i elektroenergetycznych - co najmniej jedna osoba. 2) pisemnego zobowiązania innych niż wykonawca podmiotów do tego, aby wykonawca mógł dysponować wykazanymi osobami, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i dokument stwierdzający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane). 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawca ma obowiązek składać dokumenty w formie oryginału lub kopii poświad-czonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienio(ą)e w dokumentach rejestracyjnych (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumentach. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Prowadzący działalność gospodarczą wspólnie z innymi osobami na podstawie umowy spółki cywilnej wraz z ofertą winni dołączyć umowę spółki cywilnej. Do oferty załącznik nr 1 do s.i.z.w. Wykonawca załączy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( dodatek nr 5, 6, 7 do s.i.w.z.), przedmiaru robót ( dodatek nr 8 i 9 do s.i.w.z.), projektów budowlano-wykonawczych i załączy ten dokument do oferty, który wobec ryczałtowego charakteru umowy będzie pełnić funkcje pomocnicze..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierzdolny.bip.net.pl ..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat , Urząd Miasta ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Miejsce i termin otwarcia ofert: pokój z-cy Burmistrza , Urzędu Miasta ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny o godz. 10.15 dnia 5.06.2009r. 2. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe za przedmiot zamówienia w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 26 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.