eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"Zakup materiałów eksploatacyjnych do wykonywania analiz laboratoryjnych w ramach etapu II i V projektu."



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04



Ogłoszenie nr 762503-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie:

"Zakup materiałów eksploatacyjnych do wykonywania analiz laboratoryjnych w ramach etapu II i V projektu."

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: POIR.04.01.02-00-0032/17-00
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Informacje dodatkowe: Postepowanie prowadzi zamawiajacy sektorowy - publikacja nieobowiązkowa
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35072071400000, ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: (012) 4212011 wew. 391
faks: (012) 4242397, 4242391
e-mail: przetarg@mpwik.krakow.pl
www: www.wodociagi.krakow.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.mpwik-pzp.logintrade.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.mpwik-pzp.logintrade.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.mpwik-pzp.logintrade.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: www.mpwik-pzp.logintrade.net

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zakup materiałów eksploatacyjnych do wykonywania analiz laboratoryjnych w ramach etapu II i V projektu."

Numer referencyjny: 737/PN-44/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup materiałów eksploatacyjnych do wykonywania analiz laboratoryjnych w ramach etapu II i V projektu.”

II.5) Główny kod CPV: 38.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 101382,58
Waluta: pln

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 6

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany przez zamawiającego cykl realizacji całości zamówienia: 6 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia. W niniejszym postępowaniu warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje nadal dostawę dla:
1) Części I – dostawę „akcesoria IPC-OES PerkinElmer Avio 200” o wartości nie mniejszej niż 6 000, 00 zł netto łącznie;
2) Części II – dostawę „akcesoria do mineralizatora MILESTONE StartD” o wartości nie mniejszej niż 6 000, 00 zł netto łącznie;;
3) Części III – dostawę „akcesoria do analizatora rtęci MILESTONE DMA-80 evo” o wartości nie mniejszej niż 6 000, 00 zł netto łącznie;;
4) Części IV – dostawę „akcesoria do spektometru analyticjena contra-700” o wartości nie mniejszej niż 6 000, 00 zł netto łącznie;
5) Części V – dostawę „pozostały sprzęt laboratoryjny” o wartości nie mniejszej niż 6 000, 00 zł netto łącznie.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca, wraz z ofertą złoży następujące oświadczenia i dokumenty (aktualne na dzień ich złożenia):
1) Oświadczenie 4 – wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; wykaz ten musi obejmować dostawę dla;
- Części I – dostawę „akcesoria IPC-OES PerkinElmer Avio 200” o wartości nie mniejszej niż 6 000, 00 zł netto łącznie;
- Części II – dostawę „akcesoria do mineralizatora MILESTONE StartD” o wartości nie mniejszej niż 6 000, 00 zł netto łącznie;;
- Części III – dostawę „akcesoria do analizatora rtęci MILESTONE DMA-80 evo” o wartości nie mniejszej niż 6 000, 00 zł netto łącznie;;
- Części IV – dostawę „akcesoria do spektometru analyticjena contra-700” o wartości nie mniejszej niż 6 000, 00 zł netto łącznie;
- Części V – dostawę „pozostały sprzęt laboratoryjny” o wartości nie mniejszej niż 6 000, 00 zł netto łącznie.
2) W celu wykazania braku podstaw przy czym brak w Oświadczeniu 4 wykonanych dostaw o powyższych cechach będzie równoznaczny z niewykazaniem wymaganego doświadczenia;
3) Dowody potwierdzające, że dostawy wykazane przez wykonawcę w Formularzu nr 1 zostały wykonane lub są wykonywane należycie – z tym że w przypadku, gdy MPWiK SA jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Oświadczeniu 4 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Dowodami tymi są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie są aktualne przez 3 miesiące od ich wydania.
2.W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego wykonawca, do oferty złoży:
1) W ramach części V zamówienia certyfikaty na szkło miarowe klasy A.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie o którym mowa powyżej dotyczące tych podmiotów.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie o którym mowa powyżej dotyczące podwykonawców.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) opóźnienia w wykonywaniu dostaw skutkującego przedłużeniem terminu realizacji zamówienia;
2) rezygnacji z realizacji części dostaw objętych przedmiotem umowy, jednak bez prawa zlecania ich osobom trzecim
3) zmiany uwarunkowań prawnych, administracyjnych lub technicznych wykonywanego umowy spowodowanych działaniami osób trzecich lub podmiotów trzecich;
4) zmian będących następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie zamawiającego,
5) zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod warunkiem iż powyższa nie wynika z niedochowania należytej staranności przez wykonawcę przy realizowaniu umowy;
6) zmiany nazwy firmy po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, zmian danych teleadresowych.
7) zmian będących następstwem wystąpienia siły wyższej lub wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych, przy czym siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność:
a) na którą strona nie ma wpływu,
b) przeciw której ta strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem umowy,
c) której, skoro wystąpiła, taka strona nie mogła w racjonalny sposób uniknąć lub jej przezwyciężyć, oraz
d) której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez drugą stronę.
Siła wyższa może obejmować, ale nie ogranicza się do wyjątkowych zdarzeń lub okoliczności wymienionych niżej:
(i) wojnę, wypowiedziane lub niewypowiedziane działania wojenne, inwazję, działanie nieprzyjaciół zewnętrznych,
(ii) bunt, akty terroryzmu, rewolucję, powstanie, przewrót cywilny lub wojskowy, wojnę domową,
(iii) zamieszki, rozruchy, niepokoje, strajki lub lokaut z udziałem osób innych niż personel wykonawcy lub inni pracownicy wykonawcy i podwykonawców,
(iv) amunicję wojskową, materiały wybuchowe, promieniowanie jonizujące lub skażenie radioaktywne, z wyłączeniem takich, które mogą być uznane za spowodowane przez używanie amunicji, materiałów wybuchowych, materiałów radioaktywnych lub promieniowania przez wykonawcę, oraz
(v) katastrofy żywiołowe, jak: trzęsienia ziemi, huragany, tajfuny lub działania wulkaniczne, lub inne podobne w takim zakresie, w jakim spełnione są warunki wymienione powyżej wymienione powyżej w pkt 7 ppkt a-d.
(vi) epidemie albo inny stan zagrożenia sanitarnego.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 09:15

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: akcesoria IPC-OES PerkinElmer Avio 200”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

L.p. Nazwa Ilość
1 rozpylacz Mainhard typ K1 1ml/min 5
2 rozpylacz PEEK Mira Mist 5
3 wężyki: PVC blk/blk tubing 0,76mm ID, pkg 12 10
4 wężyki: PVC red/red tubing 1,14 mm ID, pkg 12 10
5 wężyki: black/white tubing 3,18 mm ID, pkg 12 10
6 membrana (PTFE membrane pkg 50) 3
7 wężyki: PTFE tubing 110mm 5


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29104,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: „akcesoria do mineralizatora MILESTONE StartD”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

L.p. Nazwa Ilość
1 HPV-100 TFM vessel 100 ml 8
2 PR-56 protection ring for HPS-100 8
3 TFM Cover 56 mm OD 8
4 ceramic pipe with PTFE coating and sealing 1
5 ATC vessel cap 1


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10680,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:100,00
Część nr: 3
Nazwa: akcesoria do analizatora rtęci MILESTONE DMA-80 evo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

L.p. Nazwa Ilość
1 kwarcowe kuwety pomiarowe do analizatora rtęci (opakowanie =10sztuk) 1
2 katalizator 1
3 amalgamator 1
4 spirala grzejna 1


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6510,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 4
Nazwa: „akcesoria do spektometru analyticjena contra-700”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

L.p. Nazwa Ilość
1 zestaw kuwet do ContrAA (opakowanie = 10sztuk) 2
2 Graphite pipetting insert (wlot grafitiwy do pieca) 10


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17640,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 5
Nazwa: „pozostały sprzęt laboratoryjny”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

L.p. Nazwa Ilość
1 szklane naczynie borokszemowe MBA1000 do miksera MB550 poj 1000mL z uszczelką i nożem staloweym (H00-17-21-55) 2
2 naczyńka do mineralizatora AntonPaar 6
3 (24m) płyta grzejna ceramiczna 26x26 3
4 (24m) dozownik do 5mL 4
5 (24m) miernik pH (elemetron CP-505) 1
6 (6m) elektrody do pH (elmetron CP-505) 3
7 statyw do elektrod pH 1
8 kuwety kwarcowe 1cm (sztuka) 10
9 timer tylko nakręcany (sztuka) 10
10 cylindry miarowe 1000 ml, klasa A z certyfikatem, niskie 5
11 cylindry miarowe 1000 ml, klasa A z certyfikatem, wysokie 5
12 kolby miarowe 50 mL, klasa A z certyfikatem 20
13 erlenmajerki, 100ml wąska szyja, szkło borokorzemowe 20
14 eksykator z tworzywa śr wewnętrzna 25 cm 1
15 kuwety kwarcowe HACH 10 mm 10
16 butelki PFA 250mL 10
17 Filtry nastrzykawkowe Whatman 0,45 um z membraną polipropylenową, 25mm, 200 szt 5


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 37448,58 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.