eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonanie usługi wycen nieruchomości będących we władaniu ANR OT w Rzeszowie położonych na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Rzeszów: Wykonanie usługi wycen nieruchomości będących we władaniu ANR OT w Rzeszowie położonych na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego.
Numer ogłoszenia: 76250 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie , ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 853 78 00, faks 17 853 78 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi wycen nieruchomości będących we władaniu ANR OT w Rzeszowie położonych na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wycen nieruchomości będących we władaniu ANR OT w Rzeszowie z terenu woj. małopolskiego i podkarpackiego w formie 2 odrębnych zadań częściowych Część I - powiat: rzeszowski, wykonanie 1 operatu dla 1 nieruchomości - stanowiącej zorganizowane Gospodarstwo Ogrodnicze; Część II - powiaty: brzeski i krakowski, wykonanie 4 operatów dla 104 nieruchomości - celem ustalenia opłat za wieczyste użytkowanie; Operaty w zamówieniach cząstkowych Wykonawca zobowiązany będzie wykonać: dla części I w trzech egzemplarzach, natomiast dla części II w dwóch egzemplarzach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.09.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, oraz: - na podstawie wykazanego przez oferenta wykonania co najmniej 10 operatów szacunkowych tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. określających wartość rynkową nieruchomości w okresie ostatnich 3 lata, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy to w tym okresie. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest oświadczenie złożone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5a do SIWZ i dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; - dodatkowo do części I obejmującej nieruchomość zorganizowaną co najmniej 2 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości funkcjonalnie zorganizowanych o charakterze rolnym, w skład których wchodziły budynki, budowla, infrastruktura techniczna i grunty rolne z podaniem wartości wykonanej usługi, przedmiotu wyceny, dat wykonania i odbiorców. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest oświadczenie złożone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5b do SIWZ i dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, oraz dysponowaniem co najmniej jednym rzeczoznawcą majątkowym posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, o których mowa w art. 191 ust. 1 w związku z art. 177 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zmianami), z podaniem jego danych osobowych, nr uprawnień, podstawy dysponowania, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, oraz po przedłożeniu opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 euro na dzień zawarcia polisy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w §9 oraz dodatkowo dokumenty wymienione w §9 ust. 1 odrębnie dla każdego z tych podmiotów oraz dowód ustanowienia przez nich pełnomocnika do reprezentowania wspólnie występujących w nin. postępowaniu wykonawców, a następnie zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być załączone również: oryginał lub poświadczona przez Wykonawców za zgodność kserokopia pełnomocnictwa, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wskazanie lidera (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum), oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy, podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wykonawców, pozostałe dokumenty wymagane w SIWZ przez Zamawiającego podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wykonawców. Kopie dokumentów składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub kopie dokumentów dostarczonych przez osoby, na których potencjale będzie polegał wykonawca, winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, pełnomocnika lub te podmioty. Korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem konsorcjum), którego adres należy wpisać w formularzu oferty. Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie (jeżeli dotyczy) - (załącznik nr 1 do SIWZ), rodzaj i zakres prac, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, wykonawca wydziela lub oznacza w wybrane przez siebie sposób. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) poprzez tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 1. Zasadnicze dokumenty składające się na ofertę: a) wypełniony formularz oferty, b) wypełniony formularz cenowy w treści tabeli określającej poszczególne zadania częściowe stanowiące załącznik do SIWZ, c) dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków ujętych w § 9 SIWZ. 2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia, kilka bądź jedno zadanie częściowe. Oferty składane są w jednym egzemplarzu. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca. 5. Oferta musi wyrażać stanowczą wolę wykonawcy do zawarcia umowy określonej treści, zdefiniowanej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. 7. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny, niezmywalnym tuszem, atramentem itp., wszelkie poprawki winny być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 8. Oferta winna być sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. W przypadku sporządzania oferty i załączników nie na drukach formularzy załączonych do SIWZ należy zachować jednolity układ oraz kolejność pełnego zakresu treści. 9. Wszystkie zapisane strony oferty (łącznie z załącznikami) muszą być ponumerowane poczynając od pierwszej strony oferty poprzez wszystkie załączniki. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 11. Dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę /za zgodność z oryginałem/- na każdej zapisanej stronie dokumentu. 12. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo w oryginale musi być dołączone do oferty. 13. Ofertę należy zszyć, oprawić lub złożyć w innej formie uniemożliwiającej rozsypanie kartek. 14. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 15. Oferta winna być opakowana w sposób uniemożliwiający jej odczytanie przed otwarciem. Kompletną ofertę należy złożyć w opakowaniu zaadresowanym do zamawiającego: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul. 8 Marca 13, nr zadania RZ.SOP.0160.9.2014 wyszczególniając nr zadań częściowych ..................................... /cyframi rzymskimi/ opisując: /przetarg nieograniczony na wykonanie usługi wycen nieruchomości będących we władaniu ANR OT w Rzeszowie/ nie otwierać do dnia 25 marca 2014 roku do godziny 1130. 16. Na odwrocie koperty lub w innym miejscu należy podać adres i nazwę firmy składającej ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, wysokość kar umownych z tyt. niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera projekt stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: - zgodnie z §6 ust. 2 umowy - w przypadku opóźnienia w wykonaniu operatów, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy jeżeli Wykonawca w ciągu 14-stu dni po upływie terminu wyznaczonego w umowie nie odda operatów; - zgodnie z §6 ust. 3 umowy - w przypadku opóźnienia wykonania przedmiotu zamówienia wynikłego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które zostaną udokumentowane, Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia potwierdzonego na piśmie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w razie: 1. Nie podpisania przez Wykonawcę umowy - w wysokości 10% wartości wynagrodzenia określonego w umowie, 2. Odstąpienia od wykonania poszczególnego operatu szacunkowego przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca - w wysokości 30 % wynagrodzenia brutto za operat. Niniejsza kara jest niezależna od odszkodowania wynikającego z pkt 1.6 umowy. 3. Opóźnienia w wykonaniu poszczególnego operatu - w wysokości 2 % wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki od wynagrodzenia umownego brutto za operat, nie więcej jednak niż 100% jego ceny brutto. 4. Opóźnienia w usunięciu wad w wysokości 3 % za każdy dzień zwłoki wynagrodzenia umownego brutto za operat, licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego przez Zamawiającego do usunięcia wad, nie więcej jednak niż 100% jego ceny brutto. 5. Złożenia ponownie wadliwego operatu nie uwzględniającego uwag zawartych w negatywnym protokole w wysokości 3 % od wynagrodzenia brutto za operat pierwotny za każdy dzień od dnia określonego na wykonanie operatu w umowie do dnia złożenia operatu nie uwzględniającego uwag, nie więcej jednak niż 100% jego ceny brutto. 6. Rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 30 % wartości brutto tej części umowy, która nie została zrealizowana - po wystawieniu noty obciążeniowej przez Zamawiającego płatnej w terminie 14 dni. 7. Niezależnie od kar umownych, Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych w przypadku, gdy szkoda przekracza wysokość kar umownych. Rozwiązanie umowy: 1. Zamawiający może rozwiązać z winy Wykonawcy, w trybie natychmiastowym, bez wypowiedzenia w razie złożenia wadliwych lub zawierających błędy operatów szacunkowych dla co najmniej trzech nieruchomości. 2. Rozwiązanie umowy z przyczyn opisanych w § 8 ust. 1 umowy skutkować będzie; 3. Wykluczeniem Wykonawcy z kolejnych postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. W przypadku określonym w ust 1.1, § 8 umowy - zapłatą przez Wykonawcę kary w wysokości 10% wartości wynagrodzenia określonego w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów pokój przyjmowania korespondencji (nr 2 - parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie usługi wycen nieruchomości będących we władaniu ANR OT w Rzeszowie z terenu woj. podkarpackiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - powiat: rzeszowski, wykonanie 1 operatu dla 1 nieruchomości - stanowiącej zorganizowane Gospodarstwo Ogrodnicze;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.09.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie usługi wycen nieruchomości będących we władaniu ANR OT w Rzeszowie z terenu woj. małopolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - powiaty: brzeski i krakowski, wykonanie 4 operatów dla 104 nieruchomości - celem ustalenia opłat za wieczyste użytkowanie;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.09.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.