Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Ogłoszenie nr 762517-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 89 7543831,
faks: 89 7543612
e-mail: dkw_dubliny@sw.gov.pl, arkadiusz.milewski@sw.gov.pl; maciej.zubowicz@sw.gov.pl
www: https://zp.sw.gov.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://zp.sw.gov.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Zakład Karny w Dublinach, Dubliny 16, 11 - 430 Korsze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DKW.2232.6.2020.PB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 8
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28 A) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia według załącznika nr 2 do SIWZ
Kody CPV artykułów będących przedmiotem dostaw:
- 1500000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
- 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowe
- 15331170-9 warzywa mrożone
- 15330000-0 przetworzone warzywa i owoce,
- 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
- 15500000-3 produkty mleczarskie
- 15600000-4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
- 15800000-6 różne produkty spożywcze
II.5) Główny kod CPV: 15.33.11.70
Dodatkowe kody CPV:
15.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego, zał. Nr 1a i/lub 1b do SIWZ.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach, gdy:
a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę;
b) przewiduje się również możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT stanowiącego podstawę wyliczenia wysokości tego wynagrodzenia;
c) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, np. zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu w/w przeszkód.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
5. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Część 1. Przetwory konserwowe rybne, ryby i produkty głęboko mrożone - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg)
1 Pyzy ziemniaczane mrożone opakowanie do 5 kg 216,50
2 Kopytka mrożone opakowanie do 5 kg 279,00
3 Pierogi z serem mrożone opakowanie do 5 kg 238,50
4 Pierogi z mięsem mrożone opakowanie do 5 kg 263,00
5 Pyzy z mięsem mrożone opakowanie do 5 kg 78,00
6 Kalafior mrożony opakowanie do 15 kg 628,00
7 Mieszanka warzywna opakowanie do 15kg 580,00
8 Kotlet rybny mrożony 277,50
9 Kostka rybna mrożona 62,50
10 Sałatka z makreli 300 g – 330 g 242,22
11 Paprykarz szczeciński 300 g - 330g 303,93
12 Śledź w pomidorach 300 g – 330 g 635,58
13 Farsz rybny mrożony, opakowanie do 10 kg 628,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Część 2. Tłuszcze roślinne i zwierzęce - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)
1 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 60%, kostka opakowanie jednostkowe max. 250g 6 054,00
2 Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1, 3, 5 litra 185,00
3 Smalec, opakowanie jednostkowe kostka max. 250g 120,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Część 3. Produkty mleczarskie - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)
1. Mleko w proszku klasa I odłuszczone szybkorozpuszczalne, (opakowanie do 25kg) 494,00
2. Ser topiony bez dodatków mięsnych (bloczki 100g) 372,20
3. Śmietana ukwaszona, homogenizowana 18 % (opakowanie do 400 g) 171,40
4. Twaróg chudy (opakowanie po 200g) 1 441,60
5. Jogurt naturalny bez cukru (opakowanie do 150g) 16,50
6 Ser topiony "kiełbaska" bez dodatków mięsnych (opakowanie jednostkowe 100g) 371,10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Część 4. Różne artykuły spożywcze - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)
1 Ryż op. do 5kg 1 867,50
2 Kasza manna op. do 1kg 381,00
3 Kasza jęczmienna op. do 5 kg 1 661,50
4 Mąka pszenna op. 1 kg 1 439,00
5 Mąka ziemniaczana op. 1 kg 244,00
6 Makaron op. do 5 kg 3 209,50
7 Bułka tarta op. 0,5 kg 304,50
8 Groch połówki – op.do 5 kg 548,00
9 Fasola – op. do 5 kg 1 016,00
10 Kostka sojowa luz 308,00
11 Granulat sojowy luz 354,00
12 Przyprawa do bigosu op do 1 kg 114,50
13 Przyprawa do mięsa miel.op do 1 kg 132,00
14 Przyprawa w płynie op. 0,5-1l 504,00
15 Przyprawa uniwersalna sypka op do 1 kg 454,00
16 Pieprz czarny mielony op. do 1kg 28,50
17 Majeranek op. do 1 kg 24,50
18 Liść laurowy op. do 1 kg 21,00
19 Ziele angielskie op. do 1 kg 13,00
20 Sól jodowana op. 1 kg 636,50
21 Musztarda op. do 5 kg 264,00
22 Keczup op. do 5 kg 208,00
23 Kawa zbożowa op. do 1 kg 326,00
24 Herbata op. do 1 kg 170,00
25 Majonez op. do 3 kg 98,00
26 Ocet spirytusowy 10% op.do 1 l. 165,00
27 Leczo pieczarkowe op. do 5 kg 885,00
28 Pieczarki pasteryzowane op. do 5 kg 494,00
29 Cukier biały op. 1 kg 1 389,00
30 Dżem - różny asortyment, opakowanie do 15 kg 1 476,00
31 Marmolada wieloowocowa op do 15 kg 1 649,00
32 Groszek konserwowy op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 139,60
33 Koncentrat pomidorowy 30% op. 900ml 796,50
34 Szczaw konserwowy op. do 900ml 68,40
35 Chrzan tarty op. do 900ml 106,20
36 Sos biały op. do 5 kg 271,00
37 Sos pieczeniowy op. do 5 kg 228,00
38 Zupa pieczarkowa op. do 5 kg 292,00
39 Zupa żurek op. do 5 kg 133,00
40 Zupa kalafiorowa op. do 2 kg 113,00
41 Bulion jarzynowy op. do 5 kg 716,00
42 Sok zagęszczony opakowannie do 5 l 1 108,00
43 Puree ziemniaczane płatki opakowanie do 25 kg 331,00
44 Czosnek suszony op. do 1 kg 15,50
45 Papryka mielona słodka op. do 1 kg 18,50
46 Przyprawa do kurczaka op. do 1 kg 38,00
47 Pietruszka nać op. do 1 kg 6,75
48 Kukurydza konserwowa op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 31,00
49 Kasza gryczana op. do 5 kg 577,00
50 Kasza pęczak op. do 5 kg 124,00
51 Płatki owsiane op. do 5 kg 237,50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Przetwory konserwowe rybne, ryby i produkty głęboko mrożone - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg)
1 Kalafior mrożony opakowanie do 15 kg 117,00
2 Mieszanka warzywna opakowanie do 15kg 91,00
3 Kotlet rybny mrożony 157,50
4 Sałatka z makreli 300 g – 330 g 167,97
5 Paprykarz szczeciński 300 g - 330g 251,46
6 Pasta z łososia 130 g 3,90
7 Farsz rybny mrożony, opakowanie do 10 kg 118,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Tłuszcze roślinne i zwierzęce - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)
1 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 40%, kostka opakowanie jednostkowe max. 250g 1 770,00
2 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 60%, kostka opakowanie jednostkowe max. 250g 75,00
3 Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1,3,5 litra 549,00
4 Smalec, opakowanie jednostkowe kostka max. 250g 40,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Produkty mleczarskie - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)
1. Mleko w proszku klasa I odłuszczone szybkorozpuszczalne, (opakowanie do 25kg) 182,00
2. Ser topiony bez dodatków mięsnych (bloczki 100g) 117,10
3. Śmietana ukwaszona, homogenizowana 18 % (opakowanie do 400 g) 118,00
4. Twaróg chudy (opakowanie po 200g) 465,60
5. Jogurt naturalny bez cukru (opakowanie do 150g) 158,85
6 Ser topiony "kiełbaska" bez dodatków mięsnych (opakowanie jednostkowe 100g) 89,50
7 Serek homogenizowany waniliowy, bez żelatyny, (opakowanie jednostkowe 125-150 g 110,375
8 Serek śmietankowy naturalny (opakowanie jednostkowe 125-150 g) 14,55
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Różne artykuły spożywcze - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A) *
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)
1 Ryż op. do 5kg 816,50
2 Kasza manna op. do 1kg 245,50
3 Kasza jęczmienna op. do 5 kg 329,50
4 Mąka pszenna op. 1 kg 753,00
5 Mąka ziemniaczana op. 1 kg 42,00
6 Makaron op. do 5 kg 1 037,00
7 Bułka tarta op. 0,5 kg 88,00
8 Groch połówki – op.do 5 kg 338,00
9 Fasola – op. do 5 kg 226,00
10 Kostka sojowa luz 137,50
11 Granulat sojowy luz 118,00
12 Przyprawa do bigosu op do 1 kg 9,00
13 Przyprawa do mięsa miel.op do 1 kg 9,00
14 Przyprawa w płynie op. 0,5-1l 234,00
15 Przyprawa uniwersalna sypka op do 1 kg 33,00
16 Pieprz czarny mielony op. do 1kg 16,00
17 Majeranek op. do 1 kg 16,50
18 Liść laurowy op. do 1 kg 13,50
19 Ziele angielskie op. do 1 kg 12,00
20 Sól jodowana op. 1 kg 266,00
21 Musztarda op. do 5 kg 60,00
22 Keczup op. do 5 kg 50,00
23 Kawa zbożowa op. do 1 kg 116,00
24 Herbata op. do 1 kg 54,50
25 Majonez op. do 3 kg 13,00
26 Ocet spirytusowy 10% op.do 1 l. 73,00
27 Leczo pieczarkowe op. do 5 kg 459,00
28 Cukier biały op. 1 kg 557,00
29 Dżem - różny asortyment, opakowanie do 15 kg 312,00
30 Marmolada wieloowocowa op do 15 kg 413,00
31 Groszek konserwowy op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 18,80
32 Koncentrat pomidorowy 30% op. 900ml 483,60
33 Szczaw konserwowy op. do 900ml 171,00
34 Chrzan tarty op. do 900ml 45,90
35 Zupa pieczarkowa op. do 5 kg 76,50
36 Zupa żurek op. do 5 kg 73,00
37 Zupa kalafiorowa op. do 2 kg 14,00
38 Sok zagęszczony opakowannie do 5 l 208,00
39 Czosnek suszony op. do 1 kg 4,00
40 Papryka mielona słodka op. do 1 kg 11,00
41 Przyprawa do kurczaka op. do 1 kg 8,00
42 Pietruszka nać op. do 1 kg 3,50
43 Kukurydza konserwowa op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 20,00
44 Kasza gryczana op. do 5 kg 113,00
45 Kasza pęczak op. do 5 kg 222,00
46 Płatki owsiane op. do 5 kg 118,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI KORSZE
więcej: przetargi KORSZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2025 - 31.12.2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.