Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-07
Ogłoszenie nr 762796-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.
BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SIECI I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH ORAZ KANALIZACYJNYCH NA TERENIE GMINY KONECK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 054 2722031 w. 20
faks: 542 722 302
e-mail: adam.mickiewicz_xl@wp.pl
www: www.bip.koneck.eu
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.koneck.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.koneck.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem kuriera
Adres: Gmina Koneck, ul. Włodzimiera Lubańskiego 11, 87-702 Koneck
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: BI.271.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Części I zamówienia– Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci i urządzeń wodociągowych
1) Informacje ogólne.
Infrastruktura wodociągowa:
• sieć wodociągowa łączna długość 112,54 km,
• liczba przyłączy 747,
• liczba odbiorców 859,
• stacja uzdatniania wody w Konecku: - Studnie głębinowe – 4 szt. (studnia nr 1 przeznaczona do likwidacji) - Zbiorniki retencyjne o pojemności 75 m3 – 2 szt.
• stacja uzdatniania wody w Świętem: - Studnie głębinowe 4 (studnia nr 1 przeznaczona do likwidacji) - Zbiornik retencyjny o pojemności 100 m3 – 1 szt.,
• stacja uzdatniania wody Brzeźnie - Studnie głębinowe – 1 szt.,
• średnie dzienne zapotrzebowanie na wodę wynosi około 400 m3,
• na sieci zamontowane są hydranty przeciwpożarowe, z których pobór wody nie jest opomiarowany.
Części II zamówienia – Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci i urządzeń kanalizacyjnych.
1) Informacje ogólne.
Infrastruktura kanalizacyjna:
a) Gmina Koneck nie posiada własnej oczyszczalni ścieków. Ścieki z terenu gminy Koneck są odprowadzane do oczyszczalni ścieków w gminie Zakrzewo na podstawie umowy. Miejscem odbioru ścieków jest przepompownia na granicy gmin w miejscowości Pomiany ze zlokalizowanym ściekomierzem na podstawie którego dokonuje się comiesięcznych rozliczeń z gminą Zakrzewo.
b) Długość sieci kanalizacyjnej – 7,31 km.
c) Przepompownie ścieków – 5 szt.
d) Średnia dzienna ilość odprowadzanych ścieków – 40 m3 .
II.5) Główny kod CPV: 65.11.00.00
Dodatkowe kody CPV:
90.48.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Część I i II zamówienia
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Część I zamówienia
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych).
Część II zamówienia
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część I zamówienia
a) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę, że wykonywał min. 1 usługę polegającą na obsłudze sieci wodociągowej jak w przedmiotowym zamówieniu o długości minimum 50 km nieprzerwalnie przez rok. Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania warunku sumować utrzymywanych km sieci które nie stanowią jednego obiektu.
b) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie sprzętem specjalistycznym:
- pojemników na wodę o pojemności zbiorczej nie mniejszej niż 7 000 litrów z możliwością sprawnej lokalizacji na terenie gminy,
- koparki i/lub koparko ładowarki i/lub minikoparki – 1 szt.
c) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowaniem osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia:
- kierowca do obsługi koparki i/lub koparko ładowarki i/lub minikoparki– 1 osoba
- pracownik do prac konserwacyjno-remontowych – 1 osoba
- pracownik do prac elektrycznych z uprawnieniami SEP E1 i D1 pow. 1 kv – 1 osoba
Część II zamówienia
a) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę, że wykonywał min. 1 usługę polegającą na obsłudze sieci kanalizacyjnej jak w przedmiotowym zamówieniu o długości minimum 5 km oraz przepompowni ścieków, nieprzerwalnie przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy. Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania warunku sumować utrzymywanych km sieci, które nie stanowią jednego obiektu.
b) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie sprzętem specjalistycznym:
- wóz asenizacyjny – 1 szt.,
- urządzenie do ciśnieniowego czyszczenia sieci i urządzeń kanalizacyjnych – 1 szt.,
- koparka i/lub koparko ładowarka i/lub minikoparki – 1 szt.
c) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowaniem osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia.
- kierowca do obsługi koparki i/lub koparko ładowarki i/lub minikoparki, wozu asenizacyjnego i urządzenia do ciśnieniowego czyszczenia sieci i urządzeń kanalizacyjnej – 1 osoba.
- pracownik do prac konserwacyjno-remontowych – 1 osoba.
- pracownik do prac elektrycznych z uprawnieniami SEP E1 i D1 pow. 1 kv – 1 oso
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Część I zamówienia
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca złoży opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych).
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży:
a) Wykaz usług (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, kilometrażu utrzymywanej sieci, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia należytego wykonania usług bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty.
b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
c) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ).
Część II zamówienia
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca złoży opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 złotych (sto tysięcy 00/100 złotych).
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży:
a) Wykaz usług (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, kilometrażu sieci, ilości przepompowni, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia należytego wykonania usług bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty.
b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
c) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
czas przystąpienia do usunięcia awarii: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:
1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający- Gmina Koneck , ul. Włodzimierza Lubańskiego 11, 87-702 Koneck.
3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Koneck jest Pani Mirosława Kaźmierczak, adres e-mail : rodo_ugkoneck@koneck.eu
a) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci i urządzeń wodociągowych oraz kanalizacyjnych na terenie gminy Koneck”, w trybie przetargu nieograniczonego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
6) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
7) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
8) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18),
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, „prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
10) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
11) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
12) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci i urządzeń wodociągowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
• sieć wodociągowa łączna długość 112,54 km,
• liczba przyłączy 747,
• liczba odbiorców 859,
• stacja uzdatniania wody w Konecku: - Studnie głębinowe – 4 szt. (studnia nr 1 przeznaczona do likwidacji) - Zbiorniki retencyjne o pojemności 75 m3 – 2 szt.
• stacja uzdatniania wody w Świętem: - Studnie głębinowe 4 (studnia nr 1 przeznaczona do likwidacji) - Zbiornik retencyjny o pojemności 100 m3 – 1 szt.,
• stacja uzdatniania wody Brzeźnie - Studnie głębinowe – 1 szt.,
• średnie dzienne zapotrzebowanie na wodę wynosi około 400 m3,
• na sieci zamontowane są hydranty przeciwpożarowe, z których pobór wody nie jest opomiarowany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65110000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
czas przystąpienia do usunięcia awarii: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Bieżące utrzymanie i konserwacja sieci i urządzeń kanalizacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Infrastruktura kanalizacyjna:
a) Gmina Koneck nie posiada własnej oczyszczalni ścieków. Ścieki z terenu gminy Koneck są odprowadzane do oczyszczalni ścieków w gminie Zakrzewo na podstawie umowy. Miejscem odbioru ścieków jest przepompownia na granicy gmin w miejscowości Pomiany ze zlokalizowanym ściekomierzem na podstawie którego dokonuje się comiesięcznych rozliczeń z gminą Zakrzewo.
b) Długość sieci kanalizacyjnej – 7,31 km.
c) Przepompownie ścieków – 5 szt.
d) Średnia dzienna ilość odprowadzanych ścieków – 40 m3 .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90480000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
czas przystąpienia do usunięcia awarii: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI KONECK
- Rewitalizacja zabytkowego parku krajobrazowego w miejscowości Koneck - etap I
- "Rewitalizacja zabytkowego parku krajobrazowego z 2 połowy XIX w. w miejscowości Straszewo" - etap I
więcej: przetargi KONECK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i konserwacja, w tym usługi remontowe sieci kanalizacji sanitarnej stanowiących własność Gminy Krasne
- świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania, eksploatacji kanalizacji deszczowej na terenie miasta Łodzi 2007-2011.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
więcej: Przesył wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.