eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Przebudowa drogi powiatowej nr 1321 D Ruda Żmigrodzka - ETAP I

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07



Ogłoszenie nr 763035-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1321 D Ruda Żmigrodzka - ETAP I

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy, krajowy numer identyfikacyjny 93271204100000, Łączna 1 c, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 387 06 17,
faks: 71 387 30 90
e-mail: drogi@powiat.trzebnica.pl,
www: www.drogi.trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.drogi.trzebnica.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.drogi.trzebnica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1321 D Ruda Żmigrodzka - ETAP I

Numer referencyjny: DTiZP/200/26/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1321 D Ruda Żmigrodzka – ETAP I
Zakres robót obejmuje:
– odtworzenie trasy i punktów wysokościowych (roboty pomiarowe przy
liniowych robotach w terenie płaskim)
– roboty rozbiórkowe (nawierzchnia jezdni nad przepustem, nawierzchnia
jezdni na połączeniu z istniejącą – płynne połączenie nawierzchni
istniejącej z projektowaną)
– wycinkę krzewów rosnących w skupiskach do 25m2
– oczyszczenie/konserwację rowów przydrożnych
– remont przepustu pod koroną drogi w km 0+063 ø400mm L=12m
i w km 0+571 ø800mm L=18m
– remont rur pod zjazdami
– ścinkę poboczy gruntowych (profilowanie na szer. ok. 1,5m)
– wykonanie poszerzeń nawierzchni jezdni w celu uzyskania szer. jezdni
6,0m (droga klasy Z) zakres: koryto pod warstwy konstrukcyjne
poszerzenia wraz z zagęszczeniem do G1 - Is≥0,97 i E2≥80MPa, dolna
warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 gr. 15cm, górna
warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10cm, skropienie
emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, warstwa wyrównawcza z betonu
asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4cm, skropienie w ilości zalecanej przez
producenta geosiatki i ułożenie geosiatki z włókien szklanych 50/50
wstępnie powleczonej asfaltem z zakładem 0,5m na poszerzenie i 0,5m
na istniejącej nawierzchni,
– wykonanie nakładki z betonu asfaltowego na istniejącej nawierzchni
jezdni i poszerzeniu: skropienie emulsją asfaltową w ilości zalecanej
przez producenta geosiatki lub w ilości 0,5kg/m2, wykonanie warstwy
wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W lub AC11W 50/70 w ilości
śr. 125kg/m2 na odcinkach prostych i w ilości śr. 150kg/m2 na łukach,
skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową w ilości 0,4kg/m2,
wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr.
4cm na wykonanej warstwie wyrównawczej,
– przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych, zakres
prac: koryto pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, zagęszczenie
podłoża do G1 – Is≥0,97 i E2≥80MPa, warstwa podbudowy z kruszywa
łamanego 0/31,5 gr. 20cm stabilizowanego mechanicznie, skropienie
emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, ułożenie warstwy ścieralnej
z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm
– wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. 1m (korytowanie,
zagęszczenie, warstwa kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10cm
stabilizowanego mechanicznie)
– montaż barier nad przepustami
– wprowadzenie docelowej organizacji ruchu
– uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach
– inwentaryzację powykonawczą robót
UWAGA! Wszelkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne) należy prowadzić ręcznie.
3. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z opracowaniem, zatwierdzeniem i wdrożeniem tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót.
4.Wymagania w stosunku do wykonawcy. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystąpieniem do robót budowlanych) przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót: - oryginał oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budowy (robotami budowlanymi), - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień kierownika budowy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB, - Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przedmiotu umowy na każdym jej etapie, - Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uzyskanie potwierdzenia ich prawidłowego wykonania w dzienniku budowy. W przypadku braku zgłoszenia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru tych robót oraz żądać dokonania odkrywek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiar robót (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), - kosztorys ofertowy (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), - projekt budowlano –wykonawcze (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), - wzór umowy (załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), - projekt organizacji ruchu (załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ).


II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 11.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
400.000,00 zł.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 roboty budowlane, każda o wartości minimum 450.000,00
zł brutto za zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 3. Zamawiający może, na każdym etapie
postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie
zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych
Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na
realizację zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania; b)
spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII ppkt. 1. SIWZ
Wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym Formularz 1 oraz Formularz 2.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia
oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. VIII SIWZ. 5.
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia
wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających., że nie podlegają
wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy
do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia
aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje
możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca,
którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane
z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów -inne dokumenty – Formularz nr 6; b) opłaconej polisy lub innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 400 000,00 zł. 8. Jeżeli
wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty, o których mowa w ppkt. 7. 1)
SIWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego
podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane są wykonywane, o dodatkowe
informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ppkt. 7 SIWZ, jeżeli zamawiający
posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia
wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt 12-13 ustawy Pzp. 2. Dodatkowo Zamawiający wyklucza Wykonawcę: który, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejsza
umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym
mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;
3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy Pzp. 4. Wykonawca, który
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp lub na podstawie
okoliczności wymienionych w ppkt. 3 SIWZ, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego
środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie
szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za
doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz
współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i
kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom
skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu
pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono
prawomocnym wyrokiem sadu zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął
określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu,
jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za
wystarczające dowody przedstawione na podstawie ppkt 4 SIWZ. 6. Zamawiający może wykluczyć
Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. VIII OŚWIADCZENIA I
DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA ORAZ POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA
WARUNKÓW UDZIALU W POSTĘPOWANIU 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a)
nie podlega wykluczeniu z postępowania; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.
Oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII ppkt. 1. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć
zgodnie z wzorem stanowiącym Formularz 1 oraz Formularz 2. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od
dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp,
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający przed
udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub
dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. VIII SIWZ. 5. Jeżeli jest to
niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,
Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub
niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających., że nie podlegają wykluczeniu oraz
spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że
złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych
oświadczeń lub dokumentów. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość
w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta
została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu. 7. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące
oświadczenia lub dokumenty: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz
których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów -inne dokumenty – Formularz nr 6; b) opłaconej polisy lub innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 400.000 zł. 8. Jeżeli
wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty, o których mowa w ppkt. 7. 1)
SIWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego
podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane są wykonywane, o dodatkowe
informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ppkt. 7 SIWZ, jeżeli zamawiający
posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). IX INFORMACJA DLA
WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA
ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH
POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca
może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach
oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków
prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający oceni, czy
udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności na każdym etapie postępowania, pozwalają
na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 -22
ustawy Pzp oraz, o których mowa w pkt. VII ppkt 3 SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków
dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli
podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli
zdolności techniczne podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają
spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia. Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez
Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do
osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub
zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt.1 SIWZ. 6. Wykonawca,
który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków
udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w
pkt. VIII ppkt 2 SIWZ. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy
stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,
Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności : zakres dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
wykonaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome,
podać firmy podwykonawców. X INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE
UBIEGAJACYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMOWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE / KONSORCJA) 1.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może
podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustaw Pzp
oraz o których mowa w pkt. VII ppkt 3 SIWZ, natomiast spełnienie warunków udziału w
postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. VI ppkt 2 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII ppkt 2
SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te
potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców oświadczenie o przynależności, braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
którym mowa w pkt. VIII ppkt 2 składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć
dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. VIII ppkt 7 SIWZ, przy czym dokumenty i
oświadczenia, o których mowa w pkt VIII ppkt 7.1) SIWZ składa odpowiednio Wykonawca, który
wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt VI ppkt 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 21.000,00 zł słownie zł: dwadzieścia jeden tysięcy dziewięćset złotych 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin realizacji:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia do umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do
SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do postanowień zawartej umowy, w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadkach określonych
w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych publicznych (t. jedn. Dz. U. z
2019 r. poz.1843 ze zmianami). 3. Ponadto, Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: 1)
zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: a) zmianę warunków atmosferycznych,
geologicznych, archeologicznych (w szczególności w przypadku klęski żywiołowej, niewypałów,
niewybuchów, wykopaliska archeologiczne, odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków
geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), intensywnych opadów deszczu, długotrwałych ujemnych
temperatur uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z technologią) b) działania organów
administracji (w szczególności w przypadku przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów
wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. lub odmowy wydania przez
organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, itp.) 2) zmianę sposobu spełniania świadczenia z
uwagi na zmiany technologiczne, a w szczególności w przypadku: a) pojawienia się na rynku materiałów
lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy
lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) pojawienia się nowszej technologii
wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub
kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c)
konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych
lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań
groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, d) konieczności zrealizowania robót przy
zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego
prawa, 3) zmianę stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów, 4) zmianę sposobu rozliczania
umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego
umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, 5) rezygnację przez
Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące
Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia
oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy
planowanymi świadczeniami, 6) zaistnieniu okoliczności uzasadniających zmianę niniejszej umowy,
których wystąpienia nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy, a mogących skutkować
koniecznością zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, tj.: a) nieujęte (niezinwentaryzowane)
uzbrojenie podziemne, które nie zostało uwzględnione na mapach; b) związane z odkryciem w gruncie
przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych, takich jak
m. in. głazy, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony konserwatora zabytków; c) związane z
ewentualnymi pomyłkami i brakami projektu budowlano–wykonawczego lub specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót, na podstawie której realizowana jest inwestycja; d) wynikające z konieczności
dokonywania zmian w projektach wykonawczych branżowych, e) wynikające z nieprzewidzianych
sytuacji takich jak kolizje z innymi urządzeniami podziemnymi, powodujące zniszczenia, uszkodzenia,
wymagające naprawy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 22.12.2020, godzina: 09:45

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.