eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleSukcesywny zakup laptopów (komputerów przenośnych) w określonych konfiguracjach sprzętowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07



Ogłoszenie nr 763071-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.

Uniwersytet Opolski:

Sukcesywny zakup laptopów (komputerów przenośnych) w określonych konfiguracjach sprzętowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Ze względu na ograniczoną ilość znaków Nazwy i numery identyfikacyjne projektów zostały wskazane w pkt II.9) Informacje dodatkowe
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, krajowy numer identyfikacyjny 13820000000000, Pl. Kopernika 11 A, 45-040 Opole, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 077 5 415977
faks: 775 415 930
e-mail: zamowienia@uni.opole.pl
www: http://zamowienia.uni.opole.pl

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uni_opole
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, Poprzez stronę internetową: http://zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1533 na platformie zakupowej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/403540

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami udostępniona jest poprzez: stronę internetową: http://zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1533 na platformie zakupowej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/403540

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/transakcja/403540

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup laptopów (komputerów przenośnych) w określonych konfiguracjach sprzętowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

Numer referencyjny: D/48/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup laptopów (komputerów przenośnych) w określonych konfiguracjach sprzętowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
3. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela minimum dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji.
4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.


II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 4

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Część zamówienia finansowana będzie ze środków pochodzących z Unii Europejskiej:
Nazwa i numer identyfikacyjny projektu:
- „Rewitalizacja budynku Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Kominka 6”; nr projektu: RPOP.10.02.00-IZ.00-16-004/17.
- Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Wieloprofilowe Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego projekt nr POWR.05.03.00-00-0003/18.
- „International Alumni Club” projekt nr PPI/IAL/2018/1/00008/U/001.
- „Modernizacja obiektu dydaktycznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Oleskiej 48 w Opolu“.
- Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego, nr projektu POWR.03.05.00-00-Z009/17-00.
- Uruchomienie Praktycznego Kierunku Obsługa Biznesu; nr projektu: POWR.03.01.00-00-N025/16-00.
- Uruchomienie kierunku lekarskiego na Uniwersytecie Opolskim” POWR.03.01.00-00-N026/16-00
- Mój pomysł, moja wiedza, moja firma 2, nr projektu: RPOP.07.03.00-16-0003/18.
- „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa
i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie" projekt nr RPOP.01.02.00-16-0001/17.
- Rozwój specjalistycznych kadr dla biznesu w Opolu POWR.03.01.00-00-O010/17.
- Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego.
- Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami programu ERASMUS+”,
nr umowy: 2018-1-PL01-KA103-048195, nr projektu: 18-06-003.
- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami programu ERASMUS+”,
nr umowy: 2019-1-PL01-KA103-062046, nr projektu: 19-06-003.
- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”,
nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-048979, nr projektu: 18-06-005.
- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”,
nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-063136, nr projektu: 19-06-005.
- „Partnerstwa strategiczne. Technologically enhanced online opportunities for language learning in inclusive education“- ERASMUS+,, nr umowy: 2019-1-PL01-KA203-065062, nr projektu: 19-06-006.
- „Partnerstwa strategiczne. „Program kształcenia studentów uczelni medycznych (i nauk o zdrowiu)
z zakresu leczenia zachowawczego dysfunkcji mięśni dna miednicy””, nr umowy: 2018-1-PL01-KA203-051055, nr projektu: 18-06-011.
- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-048317, nr projektu: 18-06-010.
- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”,
nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-048849, nr projektu: 18-06-012
- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami programu ERASMUS+”,
nr umowy: 2019-1-PL01-KA103-063011, nr projektu: 19-06-009.
- „Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej (POWER)”, nr umowy: 2018-1-POWER-HE-048317, nr projektu: 18-06-009.
- „Partnerstwa strategiczne: „Interdyscyplinarność, wielokulturowość oraz praca z pacjentem w sytuacji niestandardowej w kontekście prowadzenia zajęć dydaktycznych w dziedzinie nauk medycznych i nauk
o zdrowiu w Centrach Symulacji Medycznej”, nr umowy: 2019-1-PL01-KA203-065205, nr projektu:
19-06-011.
- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2019-1-PL01-KA107-064329, nr projektu: 19-06-012.
- „Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej (POWER)”, nr umowy: 2019-1-POWER-HE-063011, nr projektu: 19-06-013.
- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2020-1-PL01-KA107-081038,, nr projektu:
- Partnerstwa strategiczne: „Innowacyjne kształcenie studentów nauk medycznych i nauk o zdrowiu, wynikające z lepszego dostosowania oferty dydaktycznej w aspekcie potrzeb zdrowotnych kobiet w ciąży
i po porodzie.”,nr umowy: 2020-1-PL01-KA203-081905, nr projektu:
- „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”,
nr umowy: 2020-1-PL01-KA103-079009,, nr projektu: 20-06-004.
- „Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej (POWER)”, nr umowy: 2020-1-POWER-HE-079009, nr projektu: 20-06-005.
- FORTHEM: "Fostering Outreach within European Regions, Transnational Higher Education and Mobility: A pan-European living lab and integrative European University".
- Uniwersytet Opolski uczelnia (bardzo!) dostępna, POWR.03.05.00-00-A013/20
- Kształcenie Dla Rozwoju sektorA Usług dla biznesu w Opolu, POWR.03.01.00-00-O025/19-00
- Konsolidacja Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej i Uniwersytetu Opolskiego, MNiSW/2020/364/DIR/KON
- EUROfusion (EURATOM) Grant Agreement number:633053 — Implementation of activities described in the Roadmap to Fusion during Horizon 2020 through a Joint programme of the members of the EUROfusion consortium nr projektu 14-37-001
- "Synteza i badania aktywności mikrobiologicznej wybranych związków fenyloboronowych" –NCN umowa UMO - 2016/23/B/ST5/02847 nr projektu 17-32-006
- "Zróżnicowanie populacyjne triasowych płazów z Krasiejowa- paleohistologia i geochemia narzędziem
w badaniach paleoekologicznych" NCN umowa UMO-2016/23/N/ST10/02179 nr projektu 17-32-003
- "Molekularne mechanizmy selektywnego wprowadzania RNA do egzosomow" NCN umowa UMO-2016/23/B/NZ1/02975 nr projektu 17-32-007
- "Uwarunkowania stabilności i spójności polskiej reprezentacji w Parlamencie Europejskim"- NCN umowa nr UMO-2016/23/B/HS5/03750 nr projektu 17-32-005
- "Problem tożsamości jaźni w perspektywie tezy o względności pojęciowej"- NCN umowa nr Umowa 2017/25/N/HS1/00672 nr projektu 18-32-003
- „Zorganizowane grupy interesów jako "brakujące ogniwo" w kreowaniu polityk w wybranych krajach postkomunistycznych” NCN umowa nr UMO - 2016/23/G/HS5/01001
- „Wybory niekonkurencyjne do rad gmin jako specyfika demokracji na poziomie lokalnym w Polsce” NCN umowa DEC- 2019/03/X/HS5/00041 nr projektu 19-32-004
- "Związki wykazujące fluorescencję jako specyficzne markery polskich miodów odmianowych" NCN umowa nr UMO - 2017/25/N/NZ9/00623 nr projektu 18-32-001
- „Profilowanie fosforowe jako metoda oceny rozwoju organizmów w warunkach stresu fizjologicznego- diagnostyka fosforomiczna” NCN umowa nr UMO - 2017/27/B/NZ4/00698 nr projektu 18-32-004
- „Projektowanie nowych metod sprzęgania krzyżowego z udziałem metali powszechnie występujących
w przyrodzie - efektywna droga do zrównoważonej syntezy” NCN umowa nr UMO-2019/35/D/ST4/00806 nr projektu 20-32-002
- "Cykl konferencji związanych z obchodami 800-lecia Uniwersytetu w Padwie" MNiSW Umowa
nr DNK/SP/469472/2020 nr projektu 20-35-002
- POLONIUM-NAWA- WYMIANA BILATERALNA RP-FR nr umowy PPN/BIL/2018/1/00181/U/00016
nr projektu 19-07-002
- „Wysokowymiarowy rachunek prawdopodobieństwa: asymptotyczne i nieasymptotyczne własności widm macierzy losowych” NCN umowa nr UMO-2018/31/B/ST1/03937 nr projektu 19-32-002
- „Wyzwania dla automatycznego wnioskowania w rozstrzygalnych fragmentach logiki pierwszego rzędu: drzewa, porządki i liczebniki” NCN Umowa nr UMO-2018/31/B/ST6/03662 nr projektu 19-32-003
- „Prawne formy zarządzania dziedzictwem kulturowym w Europie w perspektywie prawnoporównawczej” NCN Umowa nr UMO-2019/35/B/HS5/02084 nr projektu 20-32-001
- „Smart human oriented platform for connected factories” Horizon 2020 umowa nr AMD-873087-4
nr projektu 20-37-001
- "Badania eksperymentalne oraz modelowanie komputerowe procesów wymiany ciepła w hipotermii leczniczej mózgu noworodków" NCN umowa nr UMO-2018/29/B/ST8/01490 nr projektu 19-32-001
- "Współpraca UO i UHK zwiększająca mozliwości absolwentów na transgranicznym rynku pracy" Interreg V-A RCz-RP umowa nr CZ.11.3.119/0.0/0.0/16_022/0001150 nr projektu 17-37-001
- „BIOSTRATEG 3 - Innwacyjna metoda poprawy jakości wody w wielofunkcyjnych zbiornikach retencyjnych” NCBiR Umowa nr BIOSTRATEG/343733/15/NCBR/2018) nr projektu 19-31-001
- „Innowacje edukacyjne nakierowane na zwiększenie szans zatrudnienia absolwentów w ekoturystyce" Interreg V-A RCz-RP umowa nr CZ.11.3.119/0.0/0.0/16_022/0001153 nr projektu 18-37-002
- „Integracja i moblizacja danych o różnorodności bioetycznej Eucaryota w zasobach polskich instytucji naukowych (IMBIO)” umowa nr POPC.02.01-00-0081/19 nr projektu 19-37-002
- "Pedagogia tolerancji. Podążając za Karolem Wojtyłą" MNiSW Umowa nr SONP/SP/461712/2020
nr projektu 20-35-002
- "LEIA-HF: Levosimendan In Ambulatory Heart Failure Patients" ABM Umowa nr 2019/ABM/01/00017-00 nr projektu 20-29-001
- "Oddziaływanie jonów żelaza z białkiem szoku cieplnego B1" NCN Umowa nr UMO-2018/31/D/ST4/02574 nr projektu 19-32-007
- "Profilowanie małocząsteczkowych związków organicznych w miodach o różnym pochodzeniu botanicznym" NCN Umowa nr UMO-2020/36/T/NZ9/00375 nr projektu 20-32-003
- "Endemity jako predyktory różnorodności funkcjonalnej i filogenetycznej roślinności Azji Środkowej" NCN Umowa nr DEC-2020/04/X/NZ8/00032 nr projektu 20-32-004
- „Paleozoiczne stawonogi z eratyków gdyńskich wybrzeżky klifowych” MNiSW Umowa
nr 0001/DIA/2020/49 nr projektu 20-35-005
- „Ochrona różnorodności biologicznej poprzez utworzenie ośrodka zrównoważonego rozwoju w Pokoju, stworzenie planu i programu integralności i spójności regionalnego systemu Natura 2000 oraz podniesienia kompetencji ekologicznych mieszkańców Opolszczyzny” – Umowa nr RPOP.05.01.00-16-0012/17-00 nr projektu 19-37-001.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (termin obowiązywania umowy): sukcesywnie przez okres czterech [ 4 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3. Czas dostawy przedmiotu zamówienia: nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni roboczych i nie dłuższy niż czternaście [ 14 ] dni roboczych od momentu wysłania przez Zamawiającego do Wykonawcy zapotrzebowania do momentu otrzymania zamawianego sprzętu przez Zamawiającego.
Czasem dostawy przedmiotu zamówienia (realizowanego w ramach indywidualnych zapotrzebowań) jest czas oczekiwania od momentu wysłania przez Zamawiającego do Wykonawcy indywidualnego zapotrzebowania do momentu otrzymania zamawianego w indywidualnym zapotrzebowaniu sprzętu przez Zamawiającego.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
5. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
6. Wykonawca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest określić faktyczny oferowany czas dostawy przedmiotu zamówienia.
7. Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest sukcesywne dostarczanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę (o wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia) w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące indywidualne zapotrzebowania Zamawiającego składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 2.
Indywidualnym zapotrzebowaniem jest przygotowywane sukcesywnie przez Zamawiającego zamówienie zawierające przedmiot zamówienia (sprzęt) wraz ze wskazaniem ilości i wartości zamówienia, unikalny numer nadany przez Zamawiającego oraz informacje dotyczące miejsca dostawy. Indywidualne zapotrzebowanie przekazywane jest Wykonawcy przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.
8. Sukcesywne dostawy Wykonawcy, o których mowa w pkt. 7, obejmują transport, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w indywidulanym zapotrzebowaniu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę:
Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia w kolumnie Zaoferowany sprzęt.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza świadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zabezpieczenie oferty wadium - zgodnie z pkt. 14 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem, który Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: cztery tysiące 00/100 [ 4 000,00 ] złotych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas dostawy:30,00
Okres gwarancji:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 7 Siła wyższa 1. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy. 2. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności. 3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana umowy może nastąpić poprzez: a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/i b) zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/i c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie. 6. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy. 8. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/48/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiadają Państwo: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.