Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Gorzów Wielkopolski: Dodatkowe roboty budowlane w związku z postępowaniem przetargowym pt. Roboty remontowe obiektu Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 76313 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe roboty budowlane w związku z postępowaniem przetargowym pt. Roboty remontowe obiektu Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych robót budowlanych w związku z postępowaniem przetargowym pt. Roboty remontowe obiektu Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu. 2) Kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 3) Miejsce realizacji zadania: Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu, ul. Nowogródzka 1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grażyna Husar-Zakowicz Zakład Ogólnobudowlany
jakie przetargi wygrała firma
Grażyna Husar-Zakowicz Zakład Ogólnobudowlany
- Zakład Ogólnobudowlany Grażyna Husar - Zakowicz, ul. Jęczmienna 3, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9876,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12147,48
Oferta z najniższą ceną: 12147,48 / Oferta z najwyższą ceną: 12147,48
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: - art. 66 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r., nr 113, poz.759 z późn. zm.); - art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy P.z.p.: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: Zakres dodatkowych robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, obejmuje zgodnie z Protokołem konieczności nr 1 z dnia 25.03.2013r. wymianę kamer wewnętrznych wandaloodpornych - 12 szt. Opis przedmiotu zamówienia, umowa nr 1/ZP/2013 z dnia 17.01.2013r. stanowiące podstawę wykonania zamówienia podstawowego nie obejmował robót w w/w zakresie. Zamawiający po wyłonieniu w trybie przetargu ograniczonego Wykonawcy robót oraz wykonaniu robót budowlanych powziął wiadomość o złym funkcjonowaniu monitoringu. Z uwagi na powyższe oraz mając na uwadze bezpieczeństwo użytkowników oraz spełnienie wymogów Prawa budowlanego, a w szczególności art. 5 w/w ustawy Zamawiający podjął decyzję o potrzebie wykonania przedmiotowego zakresu robót budowlanych na obecnym etapie remontu. Z uwagi na spełnienie warunków technicznych, technologicznych oraz w celu uniknięcia poniesienia przez Zamawiającego niewspółmiernie wysokich kosztów uzasadnione jest, aby przedmiotowy zakres robót został wykonany przez Wykonawcę, który realizuje zakres robót wynikający z zapisów umowy podstawowej. Ponadto wykonanie zadania podstawowego w sposób spełniający potrzeby i wymagania Zamawiającego uzależnione jest od wykonania powyższego zakresu robót. Jednocześnie, obecny Wykonawca robót nie udzieli gwarancji na roboty budowlane w zakresie, który będzie miał bezpośredni wpływ na zakres robót objętych umową podstawową, a będzie wykonywany przez innego Wykonawcę. Wartość umowy na wykonanie dodatkowych robót budowlanych nie przekracza 50% wartości umowy podstawowej nr 1/ZP/2013 z dnia 17.01.2013r.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.