eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynŚwiadczenie usług polegających na codziennym utrzymaniu czystości, odbiorze i wywozie selektywnie zebranych odpadów na targowiskach przy ul. Kopernika i Słowackiego w Kwidzynie oraz całorocznym utrzymaniu w czystości szaletów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 7631 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Kwidzyn: Świadczenie usług polegających na codziennym utrzymaniu czystości, odbiorze i wywozie selektywnie zebranych odpadów na targowiskach przy ul. Kopernika i Słowackiego w Kwidzynie oraz całorocznym utrzymaniu w czystości szaletów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346077 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład do spraw Infrastruktury Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny 170181662, ul. Warszawska  19, 82-500   Kwidzyn, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 55 643 62 44, faks +48556464778, e-mail zim@zim-kwidzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług polegających na codziennym utrzymaniu czystości, odbiorze i wywozie selektywnie zebranych odpadów na targowiskach przy ul. Kopernika i Słowackiego w Kwidzynie oraz całorocznym utrzymaniu w czystości szaletów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na codziennym utrzymaniu czystości, odbiorze i wywozie selektywnie zebranych odpadów na targowiskach przy ul. Kopernika i Słowackiego w Kwidzynie (Zadanie częściowe nr 1) oraz całorocznym utrzymaniu w czystości szaletów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie (Zadanie częściowe nr 2). Zakres usługi obejmuje: Zadanie częściowe nr 1: a. codzienne utrzymanie czystości targowisk miejskich przy ul. J. Słowackiego (powierzchnia: 5 184,0 m2) i M. Kopernika (powierzchnia: 9 808,0 m2 ) w Kwidzynie, b. wydawanie osobom prowadzącym działalność na targowiskach, w zależności od profilu ich działalności, odpowiedniego koloru worki do selektywnej zbiórki odpadów, c. odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów, d. bieżące czyszczenie i udrażnianie kratek ściekowych na targowiskach, e. koszenie trawników na terenie targowisk, f. w przypadku wystąpienia opadów śniegu, gołoledzi do godziny 6:00 rano odśnieżyć i posypać mieszanką piasku z solą, g. w ramach codziennego utrzymania czystości rozumie się mechaniczne oraz ręczne zamiatanie a także zbiórkę odpadów selektywnie zebranych z terenów przeznaczonych do prowadzenia działalności handlowej zgodnie z załączonymi mapami stanowiącymi załączniki B i C do SIWZ, h. w ramach odśnieżania i posypywania mieszanką piasku z solą rozumie się: - mechaniczne odśnieżanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A i B do SIWZ) przy użyciu specjalistycznego sprzętu wykazanego w załączniku nr 4 do SIWZ, - ręczne odśnieżanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A i B do SIWZ) w miejscach niedostępnych dla sprzętu specjalistycznego - mechaniczne posypywanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A i B do SIWZ) mieszanką piasku z solą przy użyciu specjalistycznego sprzętu wykazanego w załączniku nr 4, - ręczne posypywanie powierzchni handlowych (wskazanych w załączniku A i B do SIWZ) mieszanką i. w okresie występowania opadów śniegu i mrozów należy zabezpieczyć na targowiskach przy ul. M. Kopernika i ul. J. Słowackiego po 1 pojemniku o pojemności nie mniejszej jak 150 l na mieszankę piasku z solą oraz regularnie uzupełniać ich zawartość. Odebrane odpady od Zamawiającego (z targowisk) winny być wywiezione i zutylizowane w Zakładzie Utylizacji Odpadów. Wykaz obszarów podlegających codziennemu utrzymaniu czystości przedstawione są na Załącznikach nr A i B do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2: a. utrzymaniu w czystości i kontroli stanu technicznego toalety i biura /5 dni w tygodniu/, b. miejscowym myciu i dezynfekcji ścian wewnętrznych WC, posadzki oraz wewnętrznych urządzeń kabiny wc (np. muszla klozetowa, sedes, klamki itp.), /5 dni w tygodniu/, c. uzupełnianiu odświeżaczy, ręczników do rąk, papieru toaletowego (ręczniki i papier toaletowy całkowicie rozpuszczalne w wodzie) / 5 dni w tygodniu/, d. okresowym udrażnianiu urządzeń sanitarnych kanalizacyjnych poprzez zastosowanie chemicznych preparatów penetrujących e. doczyszczanie posadzki ( terakoty) - 1 raz na 6 miesięcy f. mycie stolarki okiennej - 4 razy w roku g. prowadzeniu książki kontroli sanitarnej oraz współpracy z Powiatową Stacją Sanitarno - Epidemiologiczną w Kwidzynie w szczególności dot. prowadzenia kontroli sanitarnych toalet, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie częściowe nr 1: Codzienne utrzymaniu czystości, odbiorze i wywozie selektywnie zebranych odpadów na targowiskach przy ul. Kopernika i Słowackiego w Kwidzynie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT151839.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. HUTMAR Mariusz Zabłoński,  mariusz.zablonsk@gmail.com,  Grudziądzka 19A,  82-500,  Kwidzyn,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175478.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175478.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175478.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie częściowe nr 2: Całorocznym utrzymaniu w czystości szaletów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.