eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomUsługi przewozowe świadczone na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego przy OSiR Bytom - mikrobusy i autokary

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07



Ogłoszenie nr 763222-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.

Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji:

Usługi przewozowe świadczone na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego przy OSiR Bytom - mikrobusy i autokary

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 15055000000000, ul. Parkowa 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 0-32 2812770, 2816034
faks: 0-32 2812770
e-mail: dt@osir.bytom.pl
www: https://osir.bytom.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.osir.bytom.bip-gov.info.pl/bip/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.osir.bytom.bip-gov.info.pl/bip/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę należy złożyć, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca, w siedzibie Zamawiającego. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności

Adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu ul. Parkowa 1 (sekretariat), 41-902 Bytom

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przewozowe świadczone na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego przy OSiR Bytom - mikrobusy i autokary

Numer referencyjny: P.271.1.8.2020.PN

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe świadczone na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego przy OSiR Bytom - mikrobusy i autokary w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2020 r.
Zamówienie podzielono na 3 pakiety: Pakiet nr 1 – usługi przewozu „małymi” mikrobusami o ilości miejsc co najmniej 18 osób; Szacunkowa ilość km realizowanych w ramach umowy – 34 125 km; Szacunkowa ilość godzin postojowych – 1 762 h; Pakiet nr 2 – usługi przewozu „dużymi” mikrobusami o ilości miejsc co najmniej 31 osób; Szacunkowa ilość km realizowanych w ramach umowy – 11 375 km; Szacunkowa ilość godzin postojowych – 588 h; Pakiet nr 3 – usługi przewozu autokarami; Szacunkowa ilość km realizowanych w ramach umowy – 29 900 km; Szacunkowa ilość godzin postojowych – 1 080 h
UWAGA, Wykonawca przygotowując ofertę winien uwzględnić fakt, iż: rozliczenie kilometrów odbywa się od miejsca zbiórki wyznaczonego przez przedstawicieli Zamawiającego do powrotu w to miejsce, znacząca część kursów to kursy o charakterze lokalnym (w granicach miasta Bytomia lub miast ościennych), naliczenie opłaty za postój następować będzie w przypadku postoju trwającego dłużej niż 15 minut i rozliczane będzie co 15 minut, w przypadku wyjazdów wielodniowych postojowe będzie naliczane w wysokości nie większej niż za 4 godziny w każdej pełnej dobie postoju, o ile środek transportu, w tym dniu, nie będzie wykonywał dodatkowych przejazdów np. na mecze, rozgrywki itp., czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego wynosi minimalnie 30 minut, a maksymalny czas to 60 minut; Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust 3a zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi przewozowe – kierowanie pojazdami. Wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).


II.5) Główny kod CPV: 60.17.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaże, że posiada stosowną licencję transportową do prowadzenia krajowego transportu drogowego osób, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U z 2019 poz. 2140 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać licencje ważną w okresie realizacji przedmiotowej umowy.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł – warunek ten dotyczy odrębnie każdego zadania.
UWAGA: W przypadku, gdy wykonawcą będzie składał ofertę na wszystkie zadania, Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia co najmniej:
dla pakietu nr 1 - 8 mikrobusami o ilości miejsc siedzących co najmniej 18 (lub więcej) oraz 2 mikrobusami o ilości miejsc siedzących co najmniej 23 (lub więcej),
dla pakietu nr 2 - 1 mikrobusem o ilości miejsc siedzących co najmniej 31 (lub więcej), dla pakietu nr 3 - 5 autokarami o ilości miejsc siedzących co najmniej 45 (lub więcej),
Warunek dla Pakietu 1- 3, rok produkcji nie wcześniej niż 2001 roku.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka pakietów wówczas musi wykazać dysponowanie innymi pojazdami do każdego pakietu.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną odpowiednio w Rozdziale V pkt 2.1 SIWZ,
2) koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniającą do prowadzenia krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U z 2019 poz. 2140 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać licencje ważną w okresie realizacji przedmiotowej umowy.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ,
3) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 - Załącznik nr 3 do SIWZ,
4) Wykaz środków transportu Załącznik nr 5 do SIWZ,
5) Pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SIWZ
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Wiek pojazdów:20,00
Czas reakcji podstawienia pojazdu zastępczego:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:
1) zmiany strony umowy – Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów;
2) zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT;
3) zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu zlecenia, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, bądź rezygnacji z podwykonawstwa.
2. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o dokonanie takiej zmiany w umowie i wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2.
4. Dokonanie zmiany umowy w zakresie określonym w ust. 1 wymaga uprzedniego złożenia na piśmie propozycji Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że umowa zostanie podpisana po zatwierdzaniu budżetu przez Gminę Bytom, jak również postępowanie może zostać unieważnione w przypadku braku zatwierdzenia budżetu.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Usługi przewozu „małymi” mikrobusami o ilości miejsc co najmniej 18 osób

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szacunkowa ilość km realizowanych w ramach umowy – 34 125 km
Szacunkowa ilość godzin postojowych – 1 762 h
UWAGA, Wykonawca przygotowując ofertę winien uwzględnić fakt, iż:
1) rozliczenie kilometrów odbywa się od miejsca zbiórki wyznaczonego przez przedstawicieli Zamawiającego do powrotu w to miejsce,
2) znacząca część kursów to kursy o charakterze lokalnym (w granicach miasta Bytomia lub miast ościennych),
3) naliczenie opłaty za postój następować będzie w przypadku postoju trwającego dłużej niż 15 minut i rozliczane będzie co 15 minut,
4) w przypadku wyjazdów wielodniowych postojowe będzie naliczane w wysokości nie większej niż za 4 godziny w każdej pełnej dobie postoju, o ile środek transportu, w tym dniu, nie będzie wykonywał dodatkowych przejazdów np. na mecze, rozgrywki itp.
5) czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego wynosi minimalnie 30 minut, a maksymalny czas to 60 minut.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60170000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Wiek pojazdów:20,00
Cena:60,00
Czas reakcji podstawienia pojazdu zastępczego:20,00
Część nr: 2
Nazwa: Usługi przewozu „dużymi” mikrobusami o ilości miejsc co najmniej 31 osób

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szacunkowa ilość km realizowanych w ramach umowy – 11 375 km
Szacunkowa ilość godzin postojowych – 588 h
UWAGA, Wykonawca przygotowując ofertę winien uwzględnić fakt, iż:
1) rozliczenie kilometrów odbywa się od miejsca zbiórki wyznaczonego przez przedstawicieli Zamawiającego do powrotu w to miejsce,
2) znacząca część kursów to kursy o charakterze lokalnym (w granicach miasta Bytomia lub miast ościennych),
3) naliczenie opłaty za postój następować będzie w przypadku postoju trwającego dłużej niż 15 minut i rozliczane będzie co 15 minut,
4) w przypadku wyjazdów wielodniowych postojowe będzie naliczane w wysokości nie większej niż za 4 godziny w każdej pełnej dobie postoju, o ile środek transportu, w tym dniu, nie będzie wykonywał dodatkowych przejazdów np. na mecze, rozgrywki itp.
5) czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego wynosi minimalnie 30 minut, a maksymalny czas to 60 minut.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60170000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Wiek pojazdów:20,00
Czas reakcji podstawienia pojazdu zastępczego:20,00
Cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Usługi przewozu autokarami

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szacunkowa ilość km realizowanych w ramach umowy – 29 900 km
Szacunkowa ilość godzin postojowych – 1 080 h
UWAGA, Wykonawca przygotowując ofertę winien uwzględnić fakt, iż:
1) rozliczenie kilometrów odbywa się od miejsca zbiórki wyznaczonego przez przedstawicieli Zamawiającego do powrotu w to miejsce,
2) znacząca część kursów to kursy o charakterze lokalnym (w granicach miasta Bytomia lub miast ościennych),
3) naliczenie opłaty za postój następować będzie w przypadku postoju trwającego dłużej niż 15 minut i rozliczane będzie co 15 minut,
4) w przypadku wyjazdów wielodniowych postojowe będzie naliczane w wysokości nie większej niż za 4 godziny w każdej pełnej dobie postoju, o ile środek transportu, w tym dniu, nie będzie wykonywał dodatkowych przejazdów np. na mecze, rozgrywki itp.
5) czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego wynosi minimalnie 30 minut, a maksymalny czas to 60 minut.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60170000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas reakcji podstawienia pojazdu zastępczego:20,00
Wiek pojazdów:20,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.