Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-18
Radom: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług holowania pojazdów
Numer ogłoszenia: 76332 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, faks 048 3452002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług holowania pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług holowania pojazdów w miejsce wskazane przez Policję na obszarze działania niżej wymienionych jednostkach Policji : 1.Zadanie Nr 1 - KMP Ostrołęka 2.Zadanie Nr 2 - KMP Płock okręg A na obszarze :Miasto Płock, Gmina Nowy Duninów, Budzeń Duży, Gmina Stara Biała, Gmina Słupno na zachód od drogi relacji Liszyno - Słupno - Białkowo do granicy Gminy - od strony Miasta Płock, Gmina Radzanowo na zachód od drogi Białkowo - Rogozino - Dźwierzno - Goślice od strony Miasta Płock 3.Zadanie Nr 3 - KMP Płock okręg B na obszarze : Gmina Słubice, Gmina Gąbin, Gmina Łąck 4.Zadanie Nr 4 - KMP Płock okręg C na obszarze : Gmina Drobin, Gmina Starożreby, Gmina Bielsk oraz Gmina Radzanowo na wschód od drogi Białkowo - Rogozino - Dźwierzno - Goślice 5.Zadanie Nr 5 - KMP Siedlce 6.Zadanie Nr 6 - KPP Białobrzegi 7.Zadanie Nr 7 - KPP Ciechanów 8.Zadanie Nr 8 - KPP Garwolin 9.Zadanie Nr 9 - KPP Gostynin 10.Zadanie Nr 10 - KPP Grójec 11.Zadanie Nr 11 - KPP Kozienice 12. Zadanie Nr 12 - KPP Łosice 13. Zadanie Nr 13 - KPP Maków Mazowiecki 14. Zadanie Nr 14 - KPP Mława 15. Zadanie Nr 15 - KPP Ostrów Mazowiecka 16. Zadanie Nr 16 - KPP Płońsk 17. Zadanie Nr 17 - KPP Przasnysz 18. Zadanie Nr 18 - KPP Przysucha 19. Zadanie Nr 19 - KPP Pułtusk 20. Zadanie Nr 20 - KPP Sierpc 21. Zadanie Nr 21 - KPP Sochaczew 22. Zadanie Nr 22 - KPP Sokołów Podlaski 23. Zadanie Nr 23 - KPP Szydłowiec 24. Zadanie Nr 24 - KPP Wyszków 25. Zadanie Nr 25 - KPP Zwoleń 26. Zadanie Nr 26 - KPP Żuromin 27. Zadanie Nr 27 - KPP Żyrardów zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie usługodawców świadczących usługi holowania oraz przewóz pojazdu na parking Wykonawcy lub inne miejsce wskazane przez Policję rowerów, motocykli, części samochodowych i motocyklowych, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg oraz depozytów, pojazdów samochodowych o masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony, pojazdów samochodowych o masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep, pojazdów samochodowych o masie całkowitej przekraczającej 16T zabezpieczonych przez Policje i na jej koszt oraz holowanie innych pojazdów zleconych przez Policję. Usługi świadczone będą całodobowo we wszystkie dni robocze, świąteczne oraz wolne od pracy. Wykonawca w stawce za 1 kilometr winien zawrzeć wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi : dojazd, załadunek, rozładunek itp. Siedziba Wykonawcy musi być położona na obszarze działania jednostki Policji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Woijewódzka Policji zs.e Radomiu, 26-600 Radom
11 Listopada 37 / 59, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Woijewódzka Policji zs.e Radomiu, 26-600 Radom 11 Listopada 37 / 59, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-17-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Remont elewacji północnej wraz z wyburzeniem przybudówki budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich
- Remont boiska przy Zespole Szkół Technicznych w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.