eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladźorganizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Miejskiego Zespołu Szkół - Szkoły Podstawowej nr 2 w Czeladzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-07

Czeladź: organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Miejskiego Zespołu Szkół - Szkoły Podstawowej nr 2 w Czeladzi
Numer ogłoszenia: 7633 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385210 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Szkół, ul. Szkolna 6, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2658569, faks 032 2651853.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Miejskiego Zespołu Szkół - Szkoły Podstawowej nr 2 w Czeladzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III Miejskiego Zespołu Szkół - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Czeladzi na tzw. zieloną szkołę do miejscowości nadmorskiej (preferowana Jastrzębia Góra lub inna miejscowość między Ustką a Helem), w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkoły i z powrotem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Przewidywana liczba uczniów - 60, w tym 2 dzieci bezpłatnie (z rodzin najuboższych). Rzeczywista liczba uczniów może ulec zmianie z przyczyn losowych. a)zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry, tj. kierownik + jeden opiekun na piętnastu uczniów. b)czas trwania wypoczynku 14 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 13 noclegów. 2.2.Podstawienie w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy /klimatyzacja, WC- sprawne, sprzęt DVD/, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci: a)zapewnienie obsługi dwóch kierowców. b) zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji. c) w przypadku awarii autokaru zleceniobiorca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. d)w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. 2.3. Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym : a) obiekt oddalony maksymalnie do 700 m od morza, ogrodzony; b) zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio (max. 5- osobowe) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe -nie piętrowe, szafę ubraniową, stolik, krzesła (wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku); c) umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku na sąsiadujących piętrach; d) wychowawcy zakwaterowani w oddzielnych pokojach; e)stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu); e) wyżywienie 4X dziennie ( śniadanie, obiad, podwieczorek ,kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną, zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Posiłki mają być urozmaicone, sycące odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych. Turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę powrotną; f) preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu; g) Zleceniobiorca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z dżemem; h) zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur; i) pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży; j) opieka rezydenta. 2.4 Zorganizowanie: a) dwóch całodziennych wycieczek autokarowych z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów (min. 2 obiekty) + rejs statkiem( w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zmiana terminu wycieczek), b) zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek. c) jednego wyjścia na basen kryty lub przejażdżki konnej 2.5. Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno- sportowego: a) co najmniej jedna świetlica, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) z możliwością zorganizowania dyskotek, konkursów; b) zapewnienie jednego pomieszczenia (sali) do prowadzenia zajęć dydaktycznych mieszczącego około 30 uczniów, c) możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV, d) zorganizowanie co najmniej czterech dyskotek w turnusie, e) możliwość korzystania z placu zabaw, boisk sportowych oraz sprzętu sportowego f) zapewnienie drobnych nagród i dyplomów dla każdego uczestnika 2.6Zapewnienie opieki medycznej: a) pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie ośrodka (w przypadku dziecka umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka); b) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej ( przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; c) Zleceniobiorca zapewni zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe 2.7. Pozostałe warunki zamówienia: a) Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie; b) Zleceniodawca wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Zleceniobiorca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty; c) Zleceniobiorca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLARIS Sp z o .o, ul. Miodowa 2, 44-335 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52482,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68255,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.