To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76345 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Pruszcz Gdański: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych nr 1930G (Lniska - Niestępowo) - Gdańsk nr 2203G Kolbudy - Pręgowo - Zaskoczyn na odcinku Domachowo - Zaskoczyn oraz ul. Korzeniowskiego w Pruszczu Gdańskim - etap II".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54329-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, krajowy numer identyfikacyjny
19168640800000, ul.
ul. Wojska Polskiego
16,
83000
Pruszcz Gdański, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 834 999, faks
586 834 899, e-mail
zamowienia@powiat-gdanski
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-gdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych nr 1930G (Lniska - Niestępowo) - Gdańsk nr 2203G Kolbudy - Pręgowo - Zaskoczyn na odcinku Domachowo - Zaskoczyn oraz ul. Korzeniowskiego w Pruszczu Gdańskim - etap II".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.08.2017.PN
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych nr 1930G (Lniska - Niestępowo) - Gdańsk nr 2203G Kolbudy - Pręgowo - Zaskoczyn na odcinku Domachowo - Zaskoczyn oraz ul. Korzeniowskiego w Pruszczu Gdańskim - etap II". 2. Zakres przedmiotu zamówienia. 2.1. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę obejmuje sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru. 2.2. Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru zalicza się: 2) reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 3) nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji, zgodnie z dokumentacją projektową oraz przepisami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót, 4) współpraca z nadzorem archeologicznym wykonywanym przez Wykonawcę robót budowlanych, 5) obecność na budowie co najmniej trzy razy w tygodniu, a także w szczególnych przypadkach na wezwanie Wykonawcy lub Zamawiającego, 6) uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy, 7) nadzorowanie koordynacji prac wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych, 8) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego, 9) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę - w uzgodnieniu z Zamawiającym, kierowanie do projektantów pytań i zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 10) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. poż., bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 11) organizowanie i przewodniczenie naradom dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania stron oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym odbyła się dana narada; 12) organizowanie i przewodniczenie wszystkim spotkaniom organizowanym na wniosek Zamawiającego, Wykonawcy robót, bądź osoby trzeciej w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, sporządzanie protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich uczestnikom spotkania w terminie 3 dni roboczych od dnia spotkania; 13) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; 14) współpraca z Wykonawcą robót i nadzorowanie Wykonawcy robót przy wykonaniu zbiorczej dokumentacji powykonawczej, 15) dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych oraz odbiorów technicznych z gestorami sieci, 16) dokonywanie odbiorów robót zanikających na zgłoszenie Wykonawcy robót budowlanych w terminie maksymalnie jednego dnia roboczego od zgłoszenia, z odbioru należy sporządzić dokumentację fotograficzną oraz protokół, 17) prowadzenie fotograficznej dokumentacji budowy, którą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, po zakończeniu realizacji zadania; 18) organizowanie i przewodniczenie przeglądów gwarancyjnych oraz sporządzanie protokołów z tych przeglądów i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym odbył się przegląd. 2.3. W ramach czynności, o których mowa w ust. 2.1 Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: 1) stwierdzenia gotowości do odbioru robót, 2) przeprowadzenia przy udziale Zamawiającego odbiorów robót częściowych oraz odbioru końcowego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Zamawiającemu, 3) egzekwowanie od wykonawcy inwestycji i przekazanie Zamawiającemu protokołów wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, 4) sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, normami europejskimi, europejskimi zezwoleniami technicznymi), 5) czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją techniczną (w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Zamawiającego na straty - Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Zamawiającemu oraz podejmuje odpowiednie decyzje. Inspektor Nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę i innymi decyzjami administracyjnymi dotyczącymi realizacji Zamówienia, 6) dostarczanie raportów dotyczących sporów w terminie 14 dni od wystąpienia sporu, 7) dostarczenie raportu końcowego na 10 dni przed planowanym odbiorem końcowym robót, 8) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 2.4. W trakcie trwania okresu gwarancyjnego na roboty budowlane Inspektor Nadzoru, jest zobowiązany w szczególności do: 1) dokonywania systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 6 m-cy, 2) zbierania zgłoszeń dotyczących ujawnionych wad i ustalanie terminów ich usuwania, 3) nadzorowania realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania, 4) oceny wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 5) potwierdzenia ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 6) realizacji innych zadań wynikających z przepisów prawa. 2.5. W ramach czynności o których mowa w ust. 2.1 Inspektor Nadzoru zobowiązuje się także do wykonania następujących rodzajów badań warstw konstrukcyjnych wykonywanych w ramach robót budowlanych: - Grunty, kruszywa, podbudowy: a. Analiza sitowa kruszywa do 31,5 mm - minimum 3 szt.; b. Nośność i zagęszczenie warstw płytą dynamiczną - minimum 15 szt.; c. Nośność i zagęszczenie warstw płytą VSS - minimum 1 szt.; - Mieszanki mineralno-asfaltowe a. Pomiar grubości warstw metodą zniszczeniową dla dwóch warstw: ścieralnej i wiążącej (odwiert fi 100, uzupełnienie ubytku masą na zimno, określenie grubości) - minimum 8 szt. b. Pełne badanie próbki nawierzchni mineralno - asfaltowej dla dwóch warstw: ścieralnej i wiążącej (odwierty fi 150, uzupełnienie ubytku masą na zimno, określenie grubości, zawartość asfaltu, uziarnienie, gęstości, gęstości objętościowe, wolna przestrzeń, wskaźnik zagęszczenia) - minimum 3 szt.; c. Badanie mieszanki mineralno-asfaltowej (zawartość asfaltu, uziarnienie) - minimum 6 szt. Dla każdego z wykonanych badań należy wykonać raport z badania i przekazać go Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od jego wykonania. UWAGA! Pobieranie próbek do badania odbywać się będzie w obecności Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2.6. Inspektor Nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 2.7. Raporty. Inspektor Nadzoru sporządza raporty w czasie trwania Umowy na realizację niniejszego projektu w zakresie i terminach określonych poniżej. Raporty powinny być sporządzone w formie papierowej i elektronicznej. Prawa autorskie przekazanych raportów przechodzą na Zamawiającego. 1) Raport dotyczący sporu. Inspektor Nadzoru przedłoży Zamawiającemu raport dotyczący sporu w każdym przypadku, gdy w trakcie realizacji usługi zostanie wszczęty spór między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji inwestycji, a także wraz ze sporządzeniem protokołu odbioru końcowego dla wszystkich spraw spornych, jakie wystąpiły w trakcie realizacji, w których Wykonawca robót budowlanych co prawda nie wszczął sporu sądowego, ale nie zgodził się ze stanowiskiem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego. Każdy Raport dotyczący sporu zawierał będzie szczegółowy opis zdarzeń i korespondencji dotyczącej sporu (wraz z kalendarium). Do Raportu powinny być załączone wszelkie istotne dokumenty, które pozwolą na przeanalizowanie przebiegu sporu i stanowisk stron. Jeśli nie będzie wynikało to z korespondencji Inspektor Nadzoru będzie zobowiązany do zawarcia w Raporcie swego wyraźnego i jednoznacznego stanowiska co do przedmiotu sporu oraz uzasadnienia dla podejmowanych w związku ze sporem rozstrzygnięć. 2) Raport końcowy. Po zakończeniu robót, wystawieniu protokołu odbioru końcowego Inspektor Nadzoru przedłoży Zamawiającemu RAPORT KOŃCOWY zawierający: ? Wstęp ? Krótki opis projektu. ? Działania przed rozpoczęciem inwestycji. ? Struktura Nadzoru Inwestorskiego. ? Dokumentacja projektowa. ? Założenia projektowe. ? Zmiany projektowe w trakcie realizacji. ? Wykonawstwo. ? Postęp robót. ? Uwagi do wykonania poszczególnych głównych elementów robót. ? Odpowiednie pozycje głównych elementów robót wg Specyfikacji. ? Osiągnięta jakość robót w zgodności ze Specyfikacjami Technicznymi. ? Przyczyny wystąpienia wad. 2.8. Inspektor Nadzoru w granicach niniejszej umowy zyskuje umocowanie do wykonywania funkcji przedstawiciela Zamawiającego w ramach umowy nr 07/2017/p z Wykonawcą robót budowlanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu, którego dotyczy nadzór zawarty jest w dokumentacji zamieszczonej na stronie https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=198 w ogłoszeniu o przetargu na roboty budowlane na realizację inwestycji pn.: "Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych nr 1930G (Lniska - Niestępowo) - Gdańsk nr 2203G Kolbudy - Pręgowo - Zaskoczyn na odcinku Domachowo - Zaskoczyn oraz ul. Korzeniowskiego w Pruszczu Gdańskim - etap II". 4. Szczegółowe warunki prowadzania robót przez Wykonawcę robót budowlanych zawarte są w SIWZ na wykonanie robót (informacja dostępna na stronie Zamawiającego jak wyżej). 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z: -badaniem warstw konstrukcyjnych; -sprawowaniem nadzoru budowlanego; z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie.* * nie dotyczy osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71500000-3
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez przebudowę dróg powiatowych nr 1930G (Lniska - Niestępowo) - Gdańsk nr 2203G Kolbudy - Pręgowo - Zaskoczyn na odcinku Domachowo - Zaskoczyn oraz ul. Korzeniowskiego w Pruszczu Gdańskim - etap II". | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67479.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 27600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.