eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie"Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Opole Lubelskie do i z placówek oświatowych w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08



Ogłoszenie nr 763548-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim:

"Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Opole Lubelskie do i z placówek oświatowych w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu: „Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Opole Lubelskie do i z placówek oświatowych w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim, krajowy numer identyfikacyjny 43273453200000, ul. Kościuszki 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 818 273 221
faks: 818 272 149
e-mail: zeas@opolelubelskie.pl
www: http://zeasopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://zeasopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://zeasopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://zeasopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie dokmantacji papierowej, pisemnie zgodnie ze warunkami określonymi w SIWZ

Adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim Siedziba: ul. Tadeusza Kościuszki 4, 24-300 Opole Lubelskie. pok. nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Opole Lubelskie do i z placówek oświatowych w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021"

Numer referencyjny: ZEAS.271.04.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Opole Lubelskie do i z placówek oświatowych w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021”
Zamawiający na podstawie art.36aa Prawa zamówień publicznych dokonał podziału przedmiotu zamówienia na następujące zadania:

Zadanie Nr 1 dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim, ul Szkolna 5;
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów i odwożenie uczniów w okresie od 18 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021r. do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim. (trasy sugerowane, mogą ulec zmianie):
2. Do obsługi tego zadania wymagane jest minimum 3 autokary, w tym jeden o minimalnej liczbie miejsc 50.
3. Szacunkowa dzienna liczba uczniów dowożonych i odwożonych do szkół – ok. 124 uczniów. Liczba dzieci pięcioletnich - ok. 4 Szacunkowa dzienna liczba opiekunów -3 osoby

Zadanie Nr 2 dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Oskara Kolberga w Opolu Lubelskim, ul. Fabryczna 28 i Szkoły Podstawowej w Skokowie oraz w części do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim, ul Szkolna 5;
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów i odwożenie uczniów w okresie od 18 stycznia 2021r. do 30 czerwca 2021r. do Szkoły Podstawowej im. Oskara Kolberga w Opolu Lubelskim, ul. Fabryczna 4 i Szkoły Podstawowej w Skokowie oraz w części do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego (trasy sugerowane, mogą ulec zmianie):
2. Do obsługi tego zadania wymagane jest minimum 3 autokary, w tym jeden o minimalnej liczbie miejsc 40
3. Szacunkowa dzienna liczba uczniów dowożonych i odwożonych do szkół – ok. 161 uczniów. Liczba dzieci pięcioletnich - ok. 7 Szacunkowa dzienna liczba opiekunów -3 osoby

Zadanie Nr 3 dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Kluczkowicach, Szkoły Podstawowej im. św. Maksymiliana Marii Kolbe w Pusznie Godowskim i Szkoły Podstawowej w Wandalinie
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkół gminy Opole Lubelskie i odwożenie ze szkół w okresie od 18 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021r. (trasy sugerowane, mogą ulec zmianie): do Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Kluczkowicach, Szkoły Podstawowej im. św. Maksymiliana Marii Kolbe w Pusznie Godowskim i Szkoly Podstawowej w Wandalinie
2. Do obsługi tego zadania wymagane jest minimum 2 autokary o minimalnej liczbie miejsc do 30 i do 40
3. Szacunkowa dzienna liczba uczniów dowożonych i odwożonych do szkół – ok. 111. Liczba dzieci dzieci pięcioletnich - ok. 12. Szacunkowa dzienna liczba opiekunów - 2 osoby


II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Warunek ten zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty:
a) Licencja na wykonywanie transportu drogowego osób, ważna przez cały okres wykonywania zamówienia.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w oparciu o art. 22b ust. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że:
a) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
b) Jest ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW);
c) Posiada opłaconą polisę ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC).


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: a) warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje pojazdami dopuszczonymi do ruchu zgodnie z prawem o ruchu drogowym o możliwości jednorazowego przewozu ilości osób na miejscach siedzących zgodnie z opisem przedmiotu zadania i wykaże je w załączonym do oferty wykazie. Wzór wykazu – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Warunek zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty:
a) Wykaz środków technicznych (pojazdów) przeznaczonych do realizacji zadania
(wg załącznika nr 4);
b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wg załącznika nr 8)


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale 6 pkt. 1 ppkt. 2 lit c SIWZ,zamawiający żąda złożenia: a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto zamówienia:60,00
Wiek pojazdów którymi będzie realizowane zamówienie:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa -nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim, ul Szkolna 5;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów i odwożenie uczniów w okresie od 18 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021r. do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim. (trasy sugerowane, mogą ulec zmianie):
2. Do obsługi tego zadania wymagane jest minimum 3 autokary, w tym jeden o minimalnej liczbie miejsc 50.
3. Szacunkowa dzienna liczba uczniów dowożonych i odwożonych do szkół – ok. 124 uczniów. Liczba dzieci pięcioletnich - ok. 4 Szacunkowa dzienna liczba opiekunów -3 osoby


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena brutto zamówienia:60,00
wiek pojazdów ktorymi bedzie realizowana usługa:40,00
Część nr: 2
Nazwa: dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Oskara Kolberga w Opolu Lubelskim, ul. Fabryczna 28 i Szkoły Podstawowej w Skokowie oraz w części do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim, ul Szkolna 5;

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów i odwożenie uczniów w okresie od 18 stycznia 2021r. do 30 czerwca 2021r. do Szkoły Podstawowej im. Oskara Kolberga w Opolu Lubelskim, ul. Fabryczna 4 i Szkoły Podstawowej w Skokowie oraz w części do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego (trasy sugerowane, mogą ulec zmianie):
2. Do obsługi tego zadania wymagane jest minimum 3 autokary, w tym jeden o minimalnej liczbie miejsc 40
3. Szacunkowa dzienna liczba uczniów dowożonych i odwożonych do szkół – ok. 161 uczniów. Liczba dzieci pięcioletnich - ok. 7 Szacunkowa dzienna liczba opiekunów -3 osoby


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena brutto zamówienia:60,00
wiek pojazdów ktorymi bedzie realizowana usługa:40,00
Część nr: 3
Nazwa: dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Kluczkowicach, Szkoły Podstawowej im. św. Maksymiliana Marii Kolbe w Pusznie Godowskim i Szkoły Podstawowej w Wandalinie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkół gminy Opole Lubelskie i odwożenie ze szkół w okresie od 18 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021r. (trasy sugerowane, mogą ulec zmianie): do Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Kluczkowicach, Szkoły Podstawowej im. św. Maksymiliana Marii Kolbe w Pusznie Godowskim i Szkoly Podstawowej w Wandalinie
2. Do obsługi tego zadania wymagane jest minimum 2 autokary o minimalnej liczbie miejsc do 30 i do 40
3. Szacunkowa dzienna liczba uczniów dowożonych i odwożonych do szkół – ok. 111. Liczba dzieci dzieci pięcioletnich - ok. 12. Szacunkowa dzienna liczba opiekunów - 2 osoby


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena brutto zamówienia:60,00
wiek pojazdów ktorymi bedzie realizowana usluga:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.