eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiWykonanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim w sezonie zimowym 2020/2021



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08



Ogłoszenie nr 763579-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim:

Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim w sezonie zimowym 2020/2021

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: (15)8720266
faks: (15)8720191
e-mail: grachwal@powiatjanowski.pl
www: www.zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=69

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=69

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: W formie pisemnej pod rygorem niewazności, za pomocą operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub osobiście.

Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim; ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29; 23-300 Janów Lubelski (pokój nr 10)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim w sezonie zimowym 2020/2021

Numer referencyjny: IiN.252.8.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim w sezonie zimowym 2020/2021 z podziałem na 5 części.
Zamówienie obejmuje:
1) przystosowanie środków transportowych i sprzętu Wykonawcy do potrzeb zimowego utrzymania chodników oraz utwardzonych poboczy,
2) świadczenie usług przez Wykonawcę poprzez zaangażowanie posiadanego potencjału osobowo – sprzętowego,
3) odśnieżanie i posypywanie chodników oraz utwardzonych poboczy na wezwanie Zamawiającego,
4) zwalczanie śliskości nawierzchni chodników oraz utwardzonych poboczy na wezwanie Zamawiającego przy użyciu materiałów Zamawiającego,
5) utrzymanie w gotowości sprzętu i środków transportowych przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia wraz z ich obsługą,
6) zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu i środków transportu przewidzianych do świadczenia usług.
Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne telefoniczne przekazywanie upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego informacji o:
1) czasie rozpoczęcia i zakoczenia wykonywanych usług na poszczególnych gminach,
2) zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi,
3) innych zdarzeniach na drodze.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2020 roku poz. 1740) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1843 z późn. zm.).
4. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (w formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazwy firm podwykonawców.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Zamawiający działając stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
a) usuwanie śniegu z chodników i utwradzonych poboczy przy drogach powiatowych (kierowców – operatorów),
b) zwalczanie śliskości z chodników i utwradzonych poboczy przy drogach powiatowych (kierowców – operatorów),
Szczegółowe informacje w zakresie sposobu udokumentowania zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, uprawnień w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę przedmiotowego wymogu oraz sankcji z tytułu jego niespełnienia, wskazano w projekcie umowy.


II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w wysokości do 40% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15.04.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym dla części na które składa ofertę tj.:

Część 1 – co najmniej 1 szt. sprzętu wykorzystywanego do zimowego utrzymania chodników oraz utwardzonych poboczy, którego masa własna nie przekracza 1500 kg, a jego rozstaw kół nie jest szerszy niż 1,2m,

Część 2 – co najmniej 1 szt. sprzętu wykorzystywanego do zimowego utrzymania chodników oraz utwardzonych poboczy, którego masa własna nie przekracza 1500 kg, a jego rozstaw kół nie jest szerszy niż 1,2m,

Część 3 – co najmniej 1 szt. sprzętu wykorzystywanego do zimowego utrzymania chodników oraz utwardzonych poboczy, którego masa własna nie przekracza 1500 kg, a jego rozstaw kół nie jest szerszy niż 1,2m,

Część 4 – co najmniej 1 szt. sprzętu wykorzystywanego do zimowego utrzymania chodników, którego masa własna nie przekracza 1500 kg, a jego rozstaw kół nie jest szerszy niż 1,2m,

Część 5 – co najmniej 1 szt. sprzętu wykorzystywanego do zimowego utrzymania chodników oraz utwardzonych poboczy, którego masa własna nie przekracza 1500 kg, a jego rozstaw kół nie jest szerszy niż 1,2m.



Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej jednostki transportowej lub sprzętowej do więcej niż jednej z wymienionych powyżej części.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg wzoru Formularz 3.4.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Formularz 3.3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Zobowiazanie, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2020 roku poz. 346 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas reakcji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany zostały opisane w projekcie umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 09:50

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski.

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązny będzie:
1. Umowę regulującą współpracę Wykonawców (w przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w której miedzy innymi zostanie wskazany pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz wystawiania dokumentów związanych z płatnościami.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim na terenie Gminy Potok Wielki w sezonie zimowym 2020/2021 dla części 1 zamówienia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy niżej wymienionych drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim na terenie Gminy Potok Wielki w sezonie zimowym 2020/2021:
– nr 2718L Trzydnik – Potoczek,
– nr 2744L Polichna Podlesie – Dąbrowica – Potok Stany,
– nr 2802L Zarajec – Potok Wielki,
zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 2, rozdział 1, tom III SIWZ).
Planowana ilość usług: 60 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do posypywania chodników w ilości niezbędnej do wykonania usługi. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników oraz utwardzonych poboczy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.04.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas reakcji:40,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim na terenie Gminy Modliborzyce w sezonie zimowym 2020/2021 dla części 2 zamówienia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 2 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy niżej wymienionych drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim na terenie Gminy Modliborzyce w sezonie zimowym 2020/2021:
- nr 2804 L Modliborzyce Błażek
- nr 2806 L Wierzchowiska – Antolin – Piłatka
- nr 2802L Zarajec – Potok Wielki
- nr 2743 L Huta Józefów – Zarajec
- nr 2803L Stojeszyn Pierwszy – Felinów – Zarajec
- nr 2815L Modliborzyce- Gwizdów- gr.woj.
zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 2, rozdział 1, tom III SIWZ).
Planowana ilość usług: 60 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do posypywania chodników w ilości niezbędnej do wykonania usługi. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników oraz utwardzonych poboczy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.04.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas reakcji:40,00
Część nr: 3
Nazwa: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim na terenie Gminy Batorz w sezonie zimowym 2020/2021 dla części 3 zamówienia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 3 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy niżej wymienionych drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim na terenie Gminy Batorz w sezonie zimowym 2020/2021:
– nr 2304L Stara Wieś – Batorz –Zdziłowice
- nr 2305L Węglinek – Aleksandrówka – Batorz
- nr 2736L Stróża – Blinów – Błażek – Batorz
- nr 2740L Polichna Czwarta - Błażek
zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 2, rozdział 1, tom III SIWZ).
Planowana ilość usług: 60 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do posypywania chodników w ilości niezbędnej do wykonania usługi. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników oraz utwardzonych poboczy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.04.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas reakcji:40,00
Część nr: 4
Nazwa: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim na terenie Gminy Chrzanów w sezonie zimowym 2020/2021 dla części 4 zamówienia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 4 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników przy niżej wymienionych drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim na terenie Gminy Chrzanów w sezonie zimowym 2020/2021:
– nr 2808L Janów Lubelski – Tokary – Huta Turobińska,
– nr 2810L Krzemień – Chrzanów – Goraj,
zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 2, rozdział 1, tom III SIWZ).
Planowana ilość usług: 60 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do posypywania chodników w ilości niezbędnej do wykonania usługi. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników oraz utwardzonych poboczy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.04.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas reakcji:40,00
Cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim na terenie Gminy Dzwola w sezonie zimowym 2020/2021 dla części 5 zamówienia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 5 obejmuje wykonywanie usług związanych z odśnieżaniem i posypywaniem chodników oraz utwardzonych poboczy przy niżej wymienionych drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim na terenie Gminy Dzwola w sezonie zimowym 2020/2021:
– nr 2810L Krzemień – Chrzanów – Goraj,
– nr 2812L Wolica Pierwsza - Branew,
– nr 2823L Krzemień Drugi – Flisy,
– nr 2825L Dzwola – Kocudza Druga,
– nr 2826L DK74 – Kocudza – Władysławów,
zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 2, rozdział 1, tom III SIWZ).
Planowana ilość usług: 60 godz.
Zamawiający informuje, że podane ilości usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zabezpiecza materiały do zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do posypywania chodników w ilości niezbędnej do wykonania usługi. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników oraz utwardzonych poboczy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.04.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas reakcji:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.