Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-06
Gdańsk: dostawa pakietów do pobierania próbek krwi na zawartość alkoholu na potrzeby jednostek Policji woj. pomorskiego
Numer ogłoszenia: 76369 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pakietów do pobierania próbek krwi na zawartość alkoholu na potrzeby jednostek Policji woj. pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet do pobierania próbek krwi na zawartość alkoholu - szt.1675 1.Zestaw musi posiadać pełne, niezbędne wyposażenie do jednorazowego, wygodnego i bezpiecznego pobrania kolejno dwóch próbek krwi o objętości 5 cm3. Strzykawka do pobierania krwi musie mieć objętość potrzebną do jednorazowego pobrania krwi tj. nie mniej niż 10 cm 3. W przypadku fiolek próżniowych niezbędny jest zestaw do próżniowego pobrania krwi w postaci specjalnej igły i adaptera. 2. Zestaw powinien składać się z następujących elementów: a. pary rękawiczek jednorazowego użytku w rozmiarze M (medium), b. opaski uciskowej (stazy), c. jednorazowego opakowania środka do dezynfekcji skóry nie zawierającego alkoholu (np. roztwór rivanolu) d. zestawu do pobierania krwi, e. instrukcję obsługi zestawu w przypadku zastosowania systemu próżniowego pobierania krwi, f. banderoli samoprzylepnych do zabezpieczenia próbek krwi i opakowania bezwzględnie spełniających wymogi pkt. 5 niniejszych wymagań technicznych - po dwie banderole dla każdej z fiolek do oklejania korka i fiolki w dwóch płaszczyznach oraz jednej większej do zabezpieczenia tekturowego pakietu transportowego, g. pakietu tekturowego (opakowanie transportowe) o zminimalizowanych wymiarach zawierającego: - dwie fiolki umożliwiające zabezpieczenie po 5 cm3 krwi. Jedna z fiolek musi zawierać odpowiednio dobrane ilości antykoagulanta uniemożliwiającego krzepnięcie krwi oraz stabilizatora przeciwko procesowi fermentacji. Druga natomiast jest bez dodatków. Fiolki muszą być wykonane z przezroczystego szkła o dużej laboratoryjnej czystości oraz wyraźnie oznaczone w celu rozróżnienia pustej od zawierającej antykoagulant i stabilizator, - protokół pobrania krwi z instrukcją dla pobierającego krew - wewnątrz opakowania musi znajdować się zapis wskazujący na konieczność wypełnienia obu fiolek podczas jednorazowego pobierania krwi, - opakowanie musi posiadać wewnątrz zabezpieczenie przed przemieszczaniem fiolek i ich ewentualnym zniszczeniem podczas transportu oraz zabezpieczenie przed wyjęciem fiolek z zamkniętego pakietu h. elementy wymienione w pkt. 2 od a do f nie powinny znajdować się w tekturowym opakowaniu transportowym fiolek. 3. Wszystkie elementy zestawu muszą być jałowe i oznaczone terminem ważności. 4. Fiolki do krwi i cały pakiet transportowy muszą być zabezpieczane samoprzylepnymi banderolami, posiadającymi czytelne, jednakowe literowo-cyfrowe numery seryjne, określone w Protokole Pobrania krwi 5. Każda próba otworzenia pakietu lub fiolek musi pozostawić widoczne ślady wskazujące na niepożądaną ingerencję z zewnątrz. 6. Na opakowaniu transportowym fiolek powinny znajdować się zapis: UWAGA! Po zamknięciu opieczętować pakiet pieczęcią Policji w formie metryczki: PAKIET DO PRÓBEK KRWI ADRESAT NADAWCA NR SPRAWY NAZWISKO I IMIĘ BADANEGO, DATA URODZENIA PODPIS OSOBY ZAMYKAJĄCEJ PAKIET PIECZĄTKA POLICJI.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pomorska.policja.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 11:50, miejsce: www.pomorska.policja.gov.pl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.