To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-22
Opole: Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Opolu w okresie 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 76372 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26232 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu, ul. Kośnego 70, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5411631, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Opolu w okresie 24 miesięcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej (przez wszystkie dni tygodnia, w tym soboty, niedziele i święta) ochrony wraz z monitoringiem mienia należącego do zamawiającego oraz osób przebywających na terenie obiektów (CPV 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie ), przez koncesjonowanego wykonawcę w oparciu o postanowienia ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), a w szczególności: -ochrona wszystkich obiektów zamawiającego; -sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb; -sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników zamawiającego; sprawdzanie stanu ogrodzenia, bramy wjazdowej i oświetlenia; -obsługa wejścia głównego oraz wykrywacza bramowego i urządzenia do rentgenowskiej kontroli bagażu; -nocne obchody terenu należącego do zamawiającego; -sprawdzanie i zamykanie bramy oraz wejścia do budynku o uzgodnionych porach; -zapalanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego - nocnego; -przyjmowanie i wydawanie kluczy; -prowadzenie rejestru kluczy wydanych i zwróconych; -pisemne zgłaszanie zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia w chronionym obiekcie; -ciągła i aktywna służba pracowników wykonawcy w ochranianym obiekcie zgodnie z harmonogramem prac; -wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia zakłócania przez nie porządku; -zatrzymanie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; -dozorowanie obiektów przez patrol interwencyjny; -podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku własnymi grupami interwencyjnymi i za pomocą wezwanych stosownych organów (służb); -kontrola (co najmniej jednorazowa) w ciągu doby (w godzinach pomiędzy 22.00 a 6.00) patrolu interwencyjnego, z wpisem osób kontrolujących do książki dyżuru; -ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, napadem, kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi; -kierowanie ruchem interesantów oraz udzielanie im niezbędnej pomocy -obserwacja osób, których zachowanie może wskazywać na dokonanie lub zamiar dokonania przestępstwa (atak na personel, osoby trzecie, uszkodzenie instalacji, wzniecenie ognia, podłożenie ładunku wybuchowego itp.); -uniemożliwienie wstępu osobom nieupoważnionym po godzinach pracy -obowiązek prowadzenia książki dyżuru; -stałe monitorowanie alarmów przez stację monitoringu drogą radiową i telefoniczną; -natychmiastowe reagowanie przez obsługę stacji na sygnały alarmowe; -na wezwanie zamawiającego podejmowanie interwencji w każdym czasie; -zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu wezwania; -godne reprezentowanie powagi chronionego urzędu poprzez odpowiedni sposób zachowania oraz dbanie o swój wygląd zewnętrzny; -pełnienie służby w mundurach z emblematami wykonawcy i identyfikatorami; -obsługa szatni w siedzibie zamawiającego -przez obsługę szatni rozumie się: a)pobranie okrycia od petenta, b)zdjęcie numerka z wolnego wieszaka, c)wręczenie numerka petentowi, d)zawieszenie okrycia na wieszaku w miejsce tego numerka, e)wydanie okrycia za zwrotem numerka. -w przypadku opadów nocnych lub nieobecności konserwatora, usuwanie śniegu z chodnika wzdłuż posesji Sądu, zwłaszcza przed wejściem do budynku Sądu oraz wejściem od strony parkingu, przy pomocy urządzeń i materiałów zamawiającego. -pilnowanie porządku przed budynkiem - zwłaszcza uniemożliwienie parkowania osobom nieuprawnionym. Informacje dodatkowe: 1.Obsada i harmonogram pracy jest następujący: - 2 osoby w dni robocze w godzinach od 7.00 do 16.00 - 1 osoba w dni robocze od godziny 16.00 do godziny 7.00 i całodobowo w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta. 2.Obiekt zamawiającego jest obiektem kategorii zagrożenia Z3, instalacja ochrony wykonana w klasie SA3 z zastosowaniem urządzeń minimum klasy C. Zainstalowano system zabezpieczający obiekt przed włamaniem oraz sabotażem urządzeń technicznych wraz z rejestracją ewentualnych zaistniałych stanów alarmowych. Ochroną objęte są pomieszczenia na parterze, ciągi komunikacyjne w całym budynku oraz pomieszczenia wydzielone, tj. kasa, kancelaria niejawna, serwerownia. Monitorowanie systemu odbywa się z pomieszczenia ochrony na parterze budynku, w którym zainstalowane są tablice synoptyczne umożliwiające szybką lokalizację zadziałania systemu. 3.Zamawiający nie jest wpisany do rejestru wojewody jako obiekt podlegający obowiązkowej ochronie, zgodnie z art. 5 ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2005 r. Nr 145 poz. 1221 t.j. z późn. zm.). 4.Wykonawca winien wyposażyć swoich pracowników w sprzęt osobisty niezbędny do wykonywania czynności, m.in. latarki. 5.Pracownicy wykonawcy winni posiadać badania lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące. 6.W przypadku wybrania oferty, wykonawca przed podpisaniem umowy przeszkoli pracowników mających wykonywać przedmiot umowy w zakresie obsługi urządzeń rtg według załączonego programu. 7.W przypadku wybrania oferty, wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi aktualne badania lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące wystawione pracownikom, którzy zostaną skierowani do realizacji umowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: Solid Sp. z o.o, ul. Tyniecka 18, 30-323 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Solid Group Sp. z o.o. s.k., ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198022,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 229134,51
Oferta z najniższą ceną: 229134,51 / Oferta z najwyższą ceną: 257088,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Zakup i dostawa myjni dezynfektor do narzędzi chirurgicznych dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń i sprzętu sieciowego na potrzeby Politechniki Opolskiej.
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, zabudowanych ambulansów typu "C" dla OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2025
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Teatrze Współczesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Usługa ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Mińskiej 65
- Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Białymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.