Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
Ogłoszenie nr 763734-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Zakup i sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla placówek opiekuńczo- wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Zespół do obsługi
Placówek Opiekuńczo –Wychowawczych Nr1
ul. św. Bonifacego 81
02-945 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22-842-17-22,
faks: 22- 842-17-22
e-mail: b.lewandowska@zpow.waw.pl,
www: http://www.zpow.waw.pl/
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.zpow.waw.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://www.zpow.waw.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie , Inny sposób: NIE
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: TAK inny sposób: ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego lub przesłać pocztą
Adres: Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo –Wychowawczych Nr1 ul. św. Bonifacego 81 02-945 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL): NIE
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP-2/12/D/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 1 w Warszawie, w podziale na 7 zadań:
Numer zadania Przedmiot zamówienia
1.Zakup i dostawa mięsa i wędlin
2.Zakup i dostawa nabiału i przetworów mlecznych
3.Zakup i dostawa artykułów spożywczych
4.Zakup i dostawa mrożonek
5.Zakup i dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
6.Zakup i dostawa warzyw i owoców
7.Zakup i dostawa soków owocowych
II.5) Główny kod CPV: 15.13.11.10
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Podwykonawstwo:
a) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
9.1.1.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 i 8 SIWZ, Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa 8.1. i 3.2. SIWZ Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenie którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W ww. oświadczeniach należy podać następujące informacje:
9.1.1.1.1. o braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1-2 i 4-8 PZP dotyczących Wykonawcy oraz ewentualnych podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega albo o istnieniu podstawy do wykluczenia z postępowania wraz z opisem środków naprawczych, które podjął Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 8 PZP;
9.1.1.1.2. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 SIWZ, w tym o zakresie udziału podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
9.1.1.1.3. o oświadczenie o aktualności i zgodności z prawdą podanych informacji oraz o świadomości konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd.
9.1.1.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1.1.1. SIWZ, należy złożyć wraz z ofertą.
9.2. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej
9.2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
9.1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą
9.1.1.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 i 8 SIWZ, Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa 8.1. i 3.2. SIWZ Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenie którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W ww. oświadczeniach należy podać następujące informacje:
9.1.1.1.1. o braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1-2 i 4-8 PZP dotyczących Wykonawcy oraz ewentualnych podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega albo o istnieniu podstawy do wykluczenia z postępowania wraz z opisem środków naprawczych, które podjął Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 8 PZP;
9.1.1.1.2. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 SIWZ, w tym o zakresie udziału podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
9.1.1.1.3. o oświadczenie o aktualności i zgodności z prawdą podanych informacji oraz o świadomości konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd.
9.1.1.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1.1.1. SIWZ, należy złożyć wraz z ofertą.
9.2. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej
9.2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
9.1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą
9.1.1.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 i 8 SIWZ, Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa 8.1. i 3.2. SIWZ Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenie którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W ww. oświadczeniach należy podać następujące informacje:
9.1.1.1.1. o braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1-2 i 4-8 PZP dotyczących Wykonawcy oraz ewentualnych podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega albo o istnieniu podstawy do wykluczenia z postępowania wraz z opisem środków naprawczych, które podjął Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 8 PZP;
9.1.1.1.2. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 SIWZ, w tym o zakresie udziału podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
9.1.1.1.3. o oświadczenie o aktualności i zgodności z prawdą podanych informacji oraz o świadomości konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd.
9.1.1.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1.1.1. SIWZ, należy złożyć wraz z ofertą.
9.2. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej
9.2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
9.1.1.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 i 8 SIWZ, Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa 8.1. i 3.2. SIWZ Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenie którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W ww. oświadczeniach należy podać następujące informacje:
9.1.1.1.1. o braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1-2 i 4-8 PZP dotyczących Wykonawcy oraz ewentualnych podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega albo o istnieniu podstawy do wykluczenia z postępowania wraz z opisem środków naprawczych, które podjął Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 8 PZP;
9.1.1.1.2. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7 SIWZ, w tym o zakresie udziału podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
9.1.1.1.3. o oświadczenie o aktualności i zgodności z prawdą podanych informacji oraz o świadomości konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd.
9.1.1.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1.1.1. SIWZ, należy złożyć wraz z ofertą.
9.2. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej
9.2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
CENA: | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI: | 20,00 |
TERMIN DOSTAWY: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 10:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs na remont schodów zewnętrznych przy budynku Kochanowskiego 29 od strony ulicy w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.