Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Ogłoszenie nr 763828-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 52 3031341 w. 181
faks: 523 031 344
e-mail: szpitalznin@szpitalznin.pl
www: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: W wersji papierowej oferta złożona za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłanca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PCZ/II-ZP/13/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach: Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku, Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele, Grupa 3 - Czepki, osłony, maski, Grupa 4 - Igły, kaniule, Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe, Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny
Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne, Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny, Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody, Grupa 10 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego, Grupa 11 - Wkłady i dreny do ssaka, Grupa 12 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski, Grupa 13 - Zamknięty system bezigłowy, Grupa 14 - Asortyment na blok operacyjny, Grupa 15 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne, Grupa 16 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe, Grupa 17 - Zestawy do porodu i dla noworodka, Grupa 18 – Asortyment do żywienia dojelitowego
2. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. W zakresie Grupy 2 (Fartuchy, koszule, pościele), Zamawiający dopuszcza składanie ofert w na wybraną Pozycję lub wybrane Pozycje (1-6). Oferty w pozostałych Grupach (1,3,4,5,6,7,8, 9,10,11,12,13,14,15,16,17,18) muszą być pełne – kompletne i Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 2, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 2, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 2. 6. Jeżeli w SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp., w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem platformy zakupowej (poprzez polecenie „WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”, jako załącznik) Wraz ze złożeniem Oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a)zmiany lub wycofania produktów przez producenta. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wycofanie oferowanego produktu z rynku, zastąpienie go innym lub pojawienie się lepszego w tej samej lub niższej cenie. W takim przypadku należy wprowadzić zmianę umowy zastępującą dany produkt innym lub wycofującą produkt - aneksem. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości umowy. b)wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; c)ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz cen urzędowych na produkty objęte niniejszym zamówieniem. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. – ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o. o. jest Pani Pani Hanna Mróz, adres e-mail: kadry2@szpitalznin.pl, adres jw. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę Sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-18 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o., Nr post.: PCZ/II-ZP/13/2020;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 95,00 |
Termin płatności: | 5,00 |
Nazwa: Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
Nazwa: Grupa 3 - Czepki, osłony, maski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 3 - Czepki, osłony, maski. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 95,00 |
Termin płatności: | 5,00 |
Nazwa: Grupa 4 - Igły, kaniule
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 4 - Igły, kaniule. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
Nazwa: Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 95,00 |
Termin płatności: | 5,00 |
Nazwa: Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
Nazwa: Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatnosci: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
Nazwa: Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 95,00 |
Termin płatności: | 5,00 |
Nazwa: Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
Nazwa: Grupa 10 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 10 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
Nazwa: Grupa 11 - Wkłady i dreny do ssaka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 11 - Wkłady i dreny do ssaka. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 95,00 |
Termin płatności: | 5,00 |
Nazwa: Grupa 12 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 12 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 95,00 |
Termin płatności: | 5,00 |
Nazwa: Grupa 13 - Zamknięty system bezigłowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 13 - Zamknięty system bezigłowy. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
Nazwa: Grupa 14 - Asortyment na blok operacyjny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 14 - Asortyment na blok operacyjny. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
Nazwa: Grupa 15 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 15 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 95,00 |
Termin płatnosci: | 5,00 |
Nazwa: Grupa 16 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 16 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
Nazwa: Grupa 17 - Zestawy do porodu i dla noworodka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 17 - Zestawy do porodu i dla noworodka. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
Nazwa: Grupa 18 – Asortyment do żywienia dojelitowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa w zakresie Grupa 18 – Asortyment do żywienia dojelitowego. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 95,00 |
Termin płatności: | 5,00 |
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- "Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków przeznaczonych do żywienia zbiorowego".
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz sprzętu"
- Dostawa środków czystości oraz artykułów do utrzymania czystości w Grupach 1-10 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii w Grupach 1 - 7 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.