eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻninPrzetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-18

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09



Ogłoszenie nr 763828-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.

Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.:

Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-18

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 93213309000000, ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 52 3031341 w. 181
faks: 523 031 344
e-mail: szpitalznin@szpitalznin.pl
www: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: W wersji papierowej oferta złożona za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłanca

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-18

Numer referencyjny: PCZ/II-ZP/13/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach: Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku, Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele, Grupa 3 - Czepki, osłony, maski, Grupa 4 - Igły, kaniule, Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe, Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny
Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne, Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny, Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody, Grupa 10 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego, Grupa 11 - Wkłady i dreny do ssaka, Grupa 12 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski, Grupa 13 - Zamknięty system bezigłowy, Grupa 14 - Asortyment na blok operacyjny, Grupa 15 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne, Grupa 16 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe, Grupa 17 - Zestawy do porodu i dla noworodka, Grupa 18 – Asortyment do żywienia dojelitowego
2. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. W zakresie Grupy 2 (Fartuchy, koszule, pościele), Zamawiający dopuszcza składanie ofert w na wybraną Pozycję lub wybrane Pozycje (1-6). Oferty w pozostałych Grupach (1,3,4,5,6,7,8, 9,10,11,12,13,14,15,16,17,18) muszą być pełne – kompletne i Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 2, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 2, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 2. 6. Jeżeli w SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców; DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 2 a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) Oświadczenie Wykonawcy że oferowany w przetargu asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP i spełnia wymagania zasadnicze ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn.: Dz. U. 2020 poz. 186; dotyczy wyrobów medycznych) i posiada odpowiedni dokument/y potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z przyjętą klasyfikacją i przepisami obowiązującymi w krajach UE oraz, że na żądanie Zamawiającego dostarczę odpowiednie dokumenty to potwierdzające – Załącznik nr 6 do SIWZ; b) Karty techniczne producenta oferowanego asortymentu, opisy, foldery, itp. (w j. polskim), potwierdzające swoją treścią, zgodność oferowanego asortymentu z charakterystyką podaną przez Zamawiającego. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając powyższe dokumenty, na każdym z nich jednoznacznie zaznaczył, której Grupy i pozycji dotyczy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać wypełnione i opatrzone kwalifikowanym podpisem: a) Formularz oferty - stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ b) Formularz asortymentowo-cenowy – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie oferowanej Grupy lub Grup. c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ d) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy Wykonawcy załączonych do oferty.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp., w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem platformy zakupowej (poprzez polecenie „WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”, jako załącznik) Wraz ze złożeniem Oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Tak

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:5,00
Cena:95,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a)zmiany lub wycofania produktów przez producenta. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wycofanie oferowanego produktu z rynku, zastąpienie go innym lub pojawienie się lepszego w tej samej lub niższej cenie. W takim przypadku należy wprowadzić zmianę umowy zastępującą dany produkt innym lub wycofującą produkt - aneksem. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości umowy. b)wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; c)ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz cen urzędowych na produkty objęte niniejszym zamówieniem. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. – ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o. o. jest Pani Pani Hanna Mróz, adres e-mail: kadry2@szpitalznin.pl, adres jw. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę Sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-18 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o., Nr post.: PCZ/II-ZP/13/2020;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:95,00
Termin płatności:5,00
Część nr: 2
Nazwa: Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:5,00
Cena:95,00
Część nr: 3
Nazwa: Grupa 3 - Czepki, osłony, maski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 3 - Czepki, osłony, maski. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:95,00
Termin płatności:5,00
Część nr: 4
Nazwa: Grupa 4 - Igły, kaniule

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 4 - Igły, kaniule. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:5,00
Cena:95,00
Część nr: 5
Nazwa: Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:95,00
Termin płatności:5,00
Część nr: 6
Nazwa: Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:5,00
Cena:95,00
Część nr: 7
Nazwa: Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatnosci:5,00
Cena:95,00
Część nr: 8
Nazwa: Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:95,00
Termin płatności:5,00
Część nr: 9
Nazwa: Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:5,00
Cena:95,00
Część nr: 10
Nazwa: Grupa 10 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 10 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:5,00
Cena:95,00
Część nr: 11
Nazwa: Grupa 11 - Wkłady i dreny do ssaka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 11 - Wkłady i dreny do ssaka. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:95,00
Termin płatności:5,00
Część nr: 12
Nazwa: Grupa 12 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 12 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:95,00
Termin płatności:5,00
Część nr: 13
Nazwa: Grupa 13 - Zamknięty system bezigłowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 13 - Zamknięty system bezigłowy. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:5,00
Cena:95,00
Część nr: 14
Nazwa: Grupa 14 - Asortyment na blok operacyjny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 14 - Asortyment na blok operacyjny. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:5,00
Cena:95,00
Część nr: 15
Nazwa: Grupa 15 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 15 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:95,00
Termin płatnosci:5,00
Część nr: 16
Nazwa: Grupa 16 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 16 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:5,00
Cena:95,00
Część nr: 17
Nazwa: Grupa 17 - Zestawy do porodu i dla noworodka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 17 - Zestawy do porodu i dla noworodka. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:5,00
Cena:95,00
Część nr: 18
Nazwa: Grupa 18 – Asortyment do żywienia dojelitowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w zakresie Grupa 18 – Asortyment do żywienia dojelitowego. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:95,00
Termin płatności:5,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.