Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Tymbark: 1) Odbudowa drogi gminnej PODLAS km 0+000 - 0+600 po powodzi w 2007 r. położonej w miejscowości Tymbark.
2) Remont drogi przy zbiorniku wyrównawczym wody - obok Pana Gągały
Numer ogłoszenia: 76389 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tymbarku, Rynek 49, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 018 3325637, fax 018 3325632.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Odbudowa drogi gminnej PODLAS km 0+000 - 0+600 po powodzi w 2007 r. położonej w miejscowości Tymbark. 2) Remont drogi przy zbiorniku wyrównawczym wody - obok Pana Gągały.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie dwóch zadań: Zadanie 1 Odbudowa drogi gminnej PODLAS km 0+000 - 0+600 po powodzi w 2007 r. położonej w miejscowości Tymbark. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty ziemne i ubezpieczenie rowów a. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1-km, koparka 0.25 m3, kategoria gruntu III- rowy( 600*0,4) - 240 m3 b. Wykonanie rozbiórki ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata, 80x60x1 0 cm, nakłady podstawowe (14+29+38+69+8)*1,8 - 280,8 m2 c. Plantowanie (obrobienie na czysto), skarpy i dno wykopów wykonywanych ręcznie, kategoria gruntu IV (156*2,5) - 390 m2 d. Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata, 80x60x1 0-cm, płyty z rozbiórki + 20% nowe - 280,8 m2 2. Przepusty rurowe pod zjazdami e. Rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe Fi-30-50-cm (3*3,5+1*6,0) - 16,5 m f. Wykopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi, koparka 0,25-0, 6- m3, głębokość do 3 m, kategoria gruntu III-IY- pod przepusty (3*4,0*1,0*1,5+1*6,0*1,0*1,5) - 27 m3 g. Przepusty rurowe , ławy fundamentowe żwirowe (18*0,5*0,3) - 2,7m3 h. Przepusty rurowe , rury żelbetonowe Fi 50-cm (3*4,0+1*6,0) - 18,0m i. Zasypywanie przestrzeni w nasypach drogowych, ubijaki mechaniczne, kategoria gruntu IV - 27,0 m3 3. Korytka ściekowe j. Ścieki z elementów betonowych, podsypka piaskowa, prefabrykat 50x50x1 6 (25+30) - 55m 4. Nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej k. Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną mieszanka asfaltowa, wbudowanie mechaniczne, grysowo-żwirowa (standard II), samochód 5-10 t (300*3,0*0,05) - 45,0 t l. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-1 0-t (600*3+14*4+18*5+8*3+2*4) - 1978,0 m2 5. Pobocza m. Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10-cm, nakłady podstawowe (600*1,5*2) - 1800 m 2 n. Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym, kliniec gr. 1 0 cm (600*2*1,5*1,23*0,08) - 177,1 m3 o. Zagęszczenie poboczy (600*2*1,5) - 1800 m2 Zadanie 2 Remont drogi przy zbiorniku wyrównawczym wody - obok Pana Gągały. Zakres robót obejmuje: 1. Remont nawierzchni drogi 1.1. Ścieki z elementów betonowych, podsypka piaskowa, prefabrykat 50x50x16 (10+10) - 20m 1.2. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 6 cm, masa grysowa, samochód 5-1 0-t (50*3,0+20*4,0) - 230 m2 1.3. Ścinanie poboczy mechaniczne, grubości do 10 cm, nakłady podstawowe (45*6,0+100*4,0) - 670 m2 1.4. Wyrównanie istniejącej podbudowy (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu 15 cm (670*0,15*1,23) - 123,6 m3 1.5. Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym, kliniec gr. 6 cm (720*0,06*1,23) - 53,1 m3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z pełnomocnictwem, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 24 ustawy - podpisany załącznik nr2 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy - podpisany załącznik nr3 5. Oświadczenie o terminie związania ofertą - załącznik nr 4 6. Wykaz osób i podmiotów /podwykonawców/, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. należy załączyć uprawnienia Kierownika Budowy i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; 7. Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 8. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, należy przedstawić minimum trzy zadania roboty odpowiadające rodzajem , zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia - załącznik nr 7 9. Podpisany projekt umowy - załącznik nr 8 10. Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - załącznik nr 9 11. Harmonogram rzeczowo - finansowy (zadanie nr 1) - załącznik nr 13 12. Harmonogram rzeczowo - finansowy (zadanie nr 2) - załącznik nr 14 13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności; 14. W przypadku wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. /Dz. U Nr 87, poz. 604/ w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane. 11.Podmioty działające wspólnie /np. konsorcjum, spółka cywilna/ mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy podmioty działające wspólnie zobowiązani są do ustalenia Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tymbark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tymbark 34-650 Tymbark 49 pok. nr 18 II piętro.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tymbark, Rynek 49, 34 - 650 Tymbark - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja drogi gminnej w Serafinowie - I etap
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.