Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-13
Płock: Wywóz odpadów wielkogabarytowych i innych nietypowych pojazdami ciężarowymi
Numer ogłoszenia: 76400 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów wielkogabarytowych i innych nietypowych pojazdami ciężarowymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa w zakresie wywozu odpadów wielkogabarytowych i innych nietypowych. Usługa będzie wykonywana pojazdami ciężarowymi o ładowności 3,5 - 6 ton z kierowcami i ładowaczami wg poniższego zapotrzebowania: liczba godzin pracy pojazdów w okresie realizacji zamówienia do 2 262 godz. liczba pojazdów potrzebna do realizacji usługi (codziennie) do 2 szt. UWAGA: liczba godzin świadczenia usługi może ulegać zmianie w okresie trwania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego. W spółce funkcjonują Rejony Obsługi Mieszkańców administrujące zasobem stanowiącym własność MZGM TBS Sp. z o.o., Gminy - Miasto Płock, będących w Zarządzie Gminy Płock, stanowiącym własność Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych ( załącznik 8-11 ). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia według harmonogramu : Rejon Obsługi Mieszkańców ) Dzień realizacji usługi ROM 3 - wtorek, piątek; ROM 4 - czwartek; ROM 5 - piątek Grupa śmieci i odpadów komunalnych wyszczególnionych wg ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (DZ. U. Nr 62, poz. 628): 200307 - odpady wielkogabarytowe 200301 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 200201 - odpady ulegające biodegradacji 170101 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 170107 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego 160103 - zużyte opony Do zakresu realizacji powyższej usługi należy w szczególności: załadunek, transport, rozładunek i przekazanie do utylizacji na miejsce odbioru odpadów wielkogabarytowych i innych nietypowych z pomieszczeń wspólnych i pustostanów budynków stanowiących własność: MZGM - TBS Sp. z o. o., Gminy - Miasto Płock, będących w Zarządzie Gminy, stanowiących własność Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, którymi administruje MZGM - TBS Sp. z o. o., załadunek, transport, rozładunek i przekazanie do utylizacji na miejsce odbioru odpadów wielkogabarytowych i innych nietypowych z niezabudowanych części nieruchomości, tj. podwórzy, przejść, bram, chodników, zieleńców, kwietników, itp. stanowiących własność: MZGM - TBS Sp. z o. o., Gminy - Miasto Płock, będących w Zarządzie Gminy, stanowiących własność Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, którymi administruje MZGM - TBS Sp. z o. o. Uwaga: Wykonawca, kalkulując cenę ofertową za 1 godzinę wykonania usługi, musi uwzględnić m. in. koszt utylizacji odpadów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wywóz odpadów wielkogabarytowych i innych nietypowych pojazdami ciężarowymi - 20% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają umowę na dostawę odpadów o kodach: 200307, 200301,200201,170101,170107,160103 z firmą dokonującą utylizacji, posiadają decyzję administracyjną wydaną przez Prezydenta Miasta Płocka na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) o odpadach uprawniającą Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie: pojazd ciężarowy o ładowności 3,5 - 6 ton - zbierania i transportu odpadów o kodzie: 200307, 200301,200201,170101,170107,160103
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w związku z art 22 ust 1 Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują pojazdem ciężarowym o ładowności 3,5-6 ton co najmniej 2 sztukiOcena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują osobami/kierowcami (co najmniej dwoma) zdolnymi do realizacji przedmiotowej usługi, -dysponują osobami/ładowaczami (co najmniej dwoma) zdolnymi do realizacji przedmiotowej usługi, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłacona polisa na kwotę nie niższą niż cena oferty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- kserokopię dowodu rejestracyjnego w całości z widoczną datą ostatniego badania technicznego. - Aktualna umowa na dostawę odpadów o kodach: 200307, 200301,200201,170101,170107,160103 z firmą dokonującą utylizacji, - Aktualna decyzja administracyjna wydana przez Prezydenta Miasta Płocka na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) o odpadach, uprawniającą Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie: pojazd ciężarowy o ładowności 3,5 - 6 ton - zbierania i transportu odpadów o kodzie: 200307, 200301,200201,170101,170107,160103
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający ma prawo do zmian z powodów niedających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy okoliczności - potrzeb: zakresu liczby godzin pracy pojazdów oraz wykazu nieruchomości objętych usługą. Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpóźniej na 7 dni przed zmianą zakresu usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock, p. 32 w godz 7.30-15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock, p. 1 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- Dostawa pokarmu dla ryb, gadów i ptaków w roku 2025
- Dostawa rękawiczek medycznych
- Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości.
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego"
- Świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy (SPZOZ).
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów medycznych od SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Likwidacja ognisk rośliny inwazyjnej na terenie inwestycji "Projekt i rozbudowa drogi krajowej nr 61 do parametrów klasy GP na odcinku Legionowo - Zegrze Południowe
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.