eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaUsługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ Wierzchosławice - obw. łow. nr 86), gospodarki łąkowo-rolnej, utrzymania obiektów edukacyjnych (ścieżka edukacyjna "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE"), utrzymania obiektów turystycznych i hodowli lasu w roku 2021

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09



Ogłoszenie nr 764094-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.

PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska:

Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ Wierzchosławice - obw. łow. nr 86), gospodarki łąkowo-rolnej, utrzymania obiektów edukacyjnych (ścieżka edukacyjna "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE"), utrzymania obiektów turystycznych i hodowli lasu w roku 2021

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, krajowy numer identyfikacyjny 35054555300000, ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 146 422 101
faks: 146 424 233
e-mail: dabrowatar@krakow.lasy.gov.pl
www: www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferta pisemna

Adres: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pokój nr 11 (Sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ Wierzchosławice - obw. łow. nr 86), gospodarki łąkowo-rolnej, utrzymania obiektów edukacyjnych (ścieżka edukacyjna "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE"), utrzymania obiektów turystycznych i hodowli lasu w roku 2021

Numer referencyjny: SI.270.16.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia
Gospodarka łowiecka, gospodarka łąkowo - rolna, utrzymanie parkingów i obiektów turystycznych, utrzymanie obiektów edukacyjnych, hodowla lasu
na rok 2021

Lp. Czynność wg SILP pozycja planu Opis J.m. Ilość


1 2 3 4 5
GOSPODARKA ŁOWIECKA W OHZ WIERZCHOSŁAWICE (obw. łow. nr 86).
1 ŁO-DOKSOL 1560 Dokarmianie zwierzyny płowej-sól kg 1600,00
GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 30
GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 20
2 ŁO-DOKSO 10840 Dokarmianie zwierzyny płowej- karma soczysta kg 3500,00
GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 7
GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 2
3 ŁO-DOKSU 1561 Dokarmianie zwierzyny płowej-karma sucha tona 1,50
GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 20
GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 70
4 ŁO-DOKTR 1559 Dokarmianie zwierzyny płowej-karma treściwa tona 2,00
GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 10
GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 15
5 ŁO-POL 12323 Organizacja polowań w OHZ szt. 15
ORG.POL. Organizacja polowań w OHZ szt. 15
"Organizacja polowania zbiorowego zawiera:
1) Transport myśliwych w łowisku
2) Transport naganki w łowisku
3) Patroszenie i przygotowania tusz pozyskanej zwierzyny do transportu i jej transport do miejsca magazynowania
4) Zapewnienie minimum 6 naganiaczy
5) Zapewnienie sygnalisty na rozpoczęciu i zakończeniu polowania
6) Zapewnienie psów myśliwskich
7) Zapewnienie medali na polowanie (król polowania, vicekról polowania, król pudlarzy)
8) Organizacja pokotu zwierzyny
9) Zapewnienie ciepłych posiłków i napojów dla myśliwych
10) Inne prace wg. potrzeby tj. przygotowanie miejsca przerwy podczas polowania, sciąganie postrzałków
"
6 ŁO-POLET 1567 Utrzymanie poletek łowieckich HA 6,08
Oddz. 424 h HA 0,06
Oddz. 433 c HA 0,91
Oddz. 497 j HA 0,82
Oddz. 448 a HA 0,89
Oddz. 502 j HA 0,70
Oddz. 505 g HA 1,03
Oddz. 506 d HA 1,67
GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 10
GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 15
MOCZNIK mocznik nawozowy kg 500,00
POLIFOSKA nawóz kg 500,00
RZEPA rzepa kg 5,00
WAPNO NAW. wapno nawozowe kg 500,00
7 ŁO-URZN 1566 Budowa i transport nowych urządzeń łowieckich szt. 20
BUD-URZł Budowa nowych urządzeń łowieckich (amb.stałe) - mat. Wykonawcy szt. 3
BUD-URZł Budowa nowych urządzeń łowieckich(amb.przenośne) - mat.Wykonawcy szt. 17
GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 20,00
GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 40,00
8 ŁO-URZS 1565 Utrzymanie urządzeń łowieckich szt. 273
ROZBURŁ rozbiórka urządzeń łowieckich szt. 15
GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 67
GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 215
GODZ CH ścieżki podchodowe (mech. wykaszanie ścieżek) mth 20
GODZ RH ścieżki podchodowe ( prace ręczne) rgodz. 20
GODZ CH prace godzinowe-ciągnik (transport ambon) mth 23
GODZ RH prace godzinowe ręczne (remont ambon) rgodz. 35
9 ŁOP-POZZ 16152 Pozyskanie zwierzyny szt. 78
PREP-TROF Preparowanie trofeów szt. 78
preparowanie trofeów - jeleń byk szt. 10
preparowanie trofeów - daniel byk szt. 3
preparowanie trofeów - sarna kozioł szt. 55
preparowanie trofeów - dzik szt. 10
USŁ INNE psy myśliwskie, utrzymanie chłodni w tym jej obsługa i utrzymanie porządku na obiekcie, przechowywanie tusz, inne prace wg. potrzeby rgodz. 800
10 ŁO-PADLE 358 Koszty dot. zwierzyny padłej x x
PREP-TROF preparowanie trofeów szt. 3
GOSPODARKA ŁĄKOWO - ROLNA
Koszenie i uprawa łąk własnych : 424h, 433c, 448a, 465a,b,d, 497g, 502f,g,h,k, 505h,g, 506d, 482a,c, 481f
11 D-UPRŁ Uprawa łąk ha 20,72
KOSZ-O Koszenie wokół różnych obiektów ha 17,33
GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 55,00
GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 20,00
Uprawa i utrzymanie poletek łowieckich: 424h, 433c, 497j, 448a, 502j, 505g, 506d
12 D-UPRR Uprawa roli na poletkach łowieckich HA 6,08
Oddz. 424 h HA 0,06
Oddz. 433 c HA 0,91
Oddz. 497 j HA 0,82
Oddz. 448 a HA 0,89
Oddz. 502 j HA 0,70
Oddz. 505 g HA 1,03
Oddz. 506 d HA 1,67
GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 170
GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 220
MOCZNIK mocznik nawozowy kg 1500,00
POLIFOSKA nawóz kg 1500,00
RZEPA rzepa kg 50,00
WAPNO NAW. wapno nawozowe kg 2000,00
UTRZYMANIE PARKINGÓW I OBIEKTÓW TURYSTYCZNYCH
Bieżące naprawy i remontowanie obiektów turystycznych oddz. 465a w leś. Wierzchosławice
13 GODZ RH Prace reczne na obiekcie turystycznym rgodz. 50,00
GODZ CH Prace transportowe na obiekcie turystycznym mth 5
Bieżącenaprawy i remontowanie obiektów turystycznych oddz. 324h, 305b w leś. Waryś
14 GODZ RH Prace reczne na obiekcie turystycznym rgodz. 72
GODZ CH Prace transportowe na obiekcie turystycznym mth 9
GODZ RH! Koszenie placu - wykaszarka godz. 8
UTRZYMANIE OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH
Bieżące naprawy obiektów i porządkowanie ścieżki przyrodniczo - leśnej "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE"
15 GODZ RH prace ręczne na obiekcie turystycznym rgodz. 1000
GODZ CH prace transportowe na obiekcie turystycznym mth 30
GODZ RH! Koszenie placu przy ścieżce - wykaszarka godz. 300
Hodowla lasu
16 Kod grupy czynności ODN-POZ Nazwa: POZOSTAŁE PRACE PRZY ODNOWIENIACH TSZT X
TRANS-SAD transport sadzonek TSZTxKM 700,00
Kod grupy czynności ODN-POZ KM X
TRANSPORT sadzonek z innych nadleśnictw, nasion z przechowalni, siatki KM 600,00


II.5) Główny kod CPV: 77.60.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, 5.2. Zamówienia, o których mowa w pkt 5.1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części umowy) co najmniej 2 usługi lub wykonał w ramach umowy wieloletniej 1 usługę trwającą minimum 2 lata ,polegającą na wykonywaniu prac z zakresu gospodarki łowieckiej , na kwotę nie mniejszą niż 60 000 zł brutto rocznie. Warunek w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: a) ciągnik rolniczy – minimum o mocy silnika minimum 60 KM, b) samochód dostawczy o ładowności całkowitej do 3,5 tony Warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą nadzoru z wykształceniem leśnym wyższym lub leśnym średnim oraz posiadającą podstawowe uprawnienia do wykonywania polowania;

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia –składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp– Załącznik nr 4. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunków określonych w siwz. (zał. nr 6), 2) Wykaz narzędzi (sprzętu), wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zał. nr 7) 3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za nadzór, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał nr 8). 4) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 pzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 – 2 i 4 – 7 pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ); 5) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100 000 zł

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy (wzór – zał. nr 1) 2. Kosztorys szczegółowy (wzór – zał. nr 1A). 3. Odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający dane firmy oraz dane osób uprawnionych do jej reprezentowania 4. Pełnomocnictwo /oryginał/osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej– pełnomocnictwo udzielone liderowi, 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.