Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-09
Og³oszenie nr 764169-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Dostawa sprzêtu medycznego: Lampa zabiegowo- diagnostyczna, defibrylator AED, pompy infuzyjne, elektrokardiograf
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: "Doposa¿enie P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzêt i aparaturê medyczn±" wspó³finansowane ze ¶rodków UE w rakach RPO województwa mazowieckiego na lata 2014 -2020 w ramach osi priorytetowej VI "Jako¶æ ¿ycia", Dzia³ania 6.1. "Infrastruktura ochrony zdrowia" w ramach umowy nr RPMA.06.01.00-14-a295/18
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 24 3645100, 3645124
faks: 24 3645102, 3645249
e-mail: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
www: www.szpitalplock.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.szpitalplock.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.szpitalplock.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Dopuszczone jest z³o¿enie oferty w postaci elektronicznej. Zamawiaj±cy jako ¶rodek komunikacji elektronicznej do z³o¿enia oferty okre¶la platformê ePUAP i MiniPortal. szczegó³y w siwz
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Inny sposób: Sk³adanie oferty odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 2188), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca. Adres: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ul. Ko¶ciuszki 28 09-402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok, nr 203
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PZOZ/DZP/382/42PN/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu medycznego z podzia³em na pakiety w ramach projektu „Doposa¿enie P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzêt i aparaturê medyczn±”.
Pakiet nr 1 - Lampa zabiegowo – diagnostyczna - ¶cienna.
Pakiet nr 2 - Defibrylator AED.
Pakiet nr 3 - Zestaw 3 pomp infuzyjnych ze statywem.
Pakiet nr 4 - Elektrokardiograf 2 szt.
II.5) G³ówny kod CPV: 33.10.00.00
Dodatkowe kody CPV:
31.52.41.10
33.18.21.00
33.19.41.10
33.12.32.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 70
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 95,00 |
Gwarancja: | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian zawartej umowy w szczególno¶ci w przypadku: a) obni¿enia ceny p³aconej przez Zamawiaj±cego; b) wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, takich jak w szczególno¶ci: po¿ar, powód¼, niszcz±ce dzia³anie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczno¶ci przyczyni³yby siê do opó¼nienia wykonania ¶wiadczenia Wykonawcy – przed³u¿enie terminu na wykonanie ¶wiadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia siê okoliczno¶ci si³y wy¿szej do opó¼nienia. c) wyd³u¿enia gwarancji udzielanej na rzecz Zamawiaj±cego 2. W ka¿dym z powy¿szych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyra¿onej na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 08:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 – 402 P³ock kontakt: e-mail: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl, tel. 24/364-51-24 6. administrator danych osobowych wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych nadzoruj±cego prawid³owo¶æ przetwarzania danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod-pzoz@plockizoz.pl lub
pisemnie na adres siedziby administratora; 7. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego PZOZ/DZP/382/42PN/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 8. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”; 9. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 10. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach
ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 11. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 12. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 13. nie przys³uguje Pani/Panu: • prawo do usuniêcia danych osobowych (na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO); • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIKI
Nazwa: Lampa zabiegowo – diagnostyczna - ¶cienna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy zabiegowo - diagnostycznej - ¶ciennej w ramach projektu „Doposa¿enie P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzêt i aparaturê medyczn±”.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 31524110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 70
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 95,00 |
Gwarancja: | 5,00 |
Nazwa: Defibrylator AED
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatora AED a w ramach projektu „Doposa¿enie P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzêt i aparaturê medyczn±”.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33182100-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
Nazwa: Zestaw 3 pomp infuzyjnych ze statywem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu 3 pomp infuzyjnych ze statywem a w ramach projektu „Doposa¿enie P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzêt i aparaturê medyczn±”.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33194110-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 95,00 |
Gwarancja: | 5,00 |
Nazwa: Elektrokardiograf 2 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. elektrokardiografu a w ramach projektu „Doposa¿enie P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzêt i aparaturê medyczn±”.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33123200-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 5,00 |
Cena: | 95,00 |
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- "Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie przy³±cza kanalizacji deszczowej oraz instalacji zewnêtrznych przy ul. Dobrzyñskiej w P³ocku "
- Zakup wyposa¿enia wypo¿yczalni sprzêtu ogrodowego i czyszcz±cego w ramach realizacji projektu pn. "Zak³ad Aktywno¶ci Zawodowej w P³ocku - tu rozkrêcamy kariery zawodowe"
- Wykonanie i dostarczenie materia³ów promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka.
- Sukcesywna dostawa odczynników i pod³o¿y dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w P³ocku
- Dostawa sprzêtu medycznego, zestawów do zabiegów ablacji dla potrzeb Klinicznego Oddzia³u Kardiologii w WSZ w P³ocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szko³y Podstawowej nr 6 im. Druha Wac³awa Milke w P³ocku.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespo³u Opieki Zdrowotnej" w K³odzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespo³ów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzêtu do stymulacji serca wraz z dzier¿aw± programatora urz±dzeñ dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespo³u Opieki Zdrowotnej" w K³odzku
- Przetarg krajowy na dostawê sprzêtu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- "Dostawa drobnego wyposa¿enia medycznego dla Wydzia³u Medycznego Uniwersytetu Warszawskiego"
- Zakup fantomów i AED
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.