Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Ogłoszenie nr 764269-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Przyjmowanie do schroniska bezdomnych psów i kotów z terenu Miasta Piekary Śląskie w roku 2021.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 323 939 379
faks: 32 287 22 69
e-mail: um@um.piekary.pl
www: www.bip.piekary.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.bip.piekary.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.piekary.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: BZP.271-58/IG/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przyjmowanie, przechowywanie i pielęgnacja bezdomnych psów i kotów pochodzących z terenu Miasta Piekary Śląskie w ramach działalności prowadzonego przez siebie schroniska, w szczególności w zakresie zapewnienia pomieszczenia chroniącego zwierzęta przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, umożliwiającego zmianę pozycji ciała, odpowiedniej karmy oraz stałego dostępu do wody zdatnej do picia.
2.Opieka nad zwierzętami, o których mowa w lit. a, w szczególności w zakresie zapewnienia: opieki weterynaryjnej, ewentualnego leczenia oraz wykonania kastracji / sterylizacji.
3.Zagwarantowanie dożywotniego pobytu w schronisku dostarczonym psom i kotom w przypadku braku osoby chętnej do ich adopcji.
4.Wykonywanie zdjęć przyjmowanych do schroniska psów i kotów z terenu Miasta, umieszczanie tych zdjęć na stronie internetowej schroniska, w opisie psa / kota zamieszczając informację „pies / kot zabrany z terenu Miasta Piekary Śląskie”. Wykonawca przekaże fotografie psów i kotów zabranych w ciągu miesiąca (okresu rozliczeniowego) pocztą elektroniczną na adres Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej - ekokomunalna@piekary.pl, oraz dołączy do comiesięcznej faktury VAT.
5.Prowadzenie ewidencji przyjmowanych i wydawanych psów / kotów, które dostarczono do schroniska z uwzględnieniem opisu zwierzęcia, osoby zgłaszającej, miejsca i daty wyłapania, numeru mikroczipa, wykonanych szczepieniach/zabiegach/eutanazji oraz dołączeniu do comiesięcznej faktury VAT zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
6.Przekazywanie informacji o psach / kotach odebranych ze schroniska przez ich właścicieli poprzez sporządzenie wykazu zwierząt oraz dołączenie do comiesięcznej faktury VAT zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.
7.Przekazywanie informacji o psach / kotach przekazanych do adopcji poprzez sporządzenie wykazu zwierząt adoptowanych oraz dołączenie do comiesięcznej faktury VAT zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy.
8.Przewidywana ilość zwierząt, które trafią do schroniska w 2020 r.
a) ok. 10 kotów,
b) ok. 66 psów.
Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- przyjmowanie, przechowywanie i pielęgnacja bezdomnych psów i kotów.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 10a) oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 8 projektu umowy.
II.5) Główny kod CPV: 98.39.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Na podstawie art.67 ust. 1 pkt. 6 u.p.z.p. zamawiający przewiduje powtórzenie podobnych usług jak dla zamówienia podstawowego zgodnych z przedmiotem zamówienia, a polegających na:
a.przyjmowaniu, przechowywaniu i pielęgnacji bezdomnych psów i kotów pochodzących z terenu Miasta Piekary Śląskie w ramach działalności prowadzonego przez siebie schroniska,
w szczególności w zakresie zapewnienia pomieszczenia chroniącego zwierzęta przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, umożliwiającego zmianę pozycji ciała, odpowiedniej karmy oraz stałego dostępu do wody zdatnej do picia,
b. opiece nad zwierzętami, o których mowa w lit. a, w szczególności w zakresie zapewnienia: opieki weterynaryjnej, ewentualnego leczenia oraz wykonania kastracji / sterylizacji,
c.wykonywaniu zdjęć przyjmowanych do schroniska psów i kotów z terenu Miasta, umieszczania tych zdjęć na stronie internetowej schroniska, w opisie psa / kota zamieszczając informację „pies / kot zabrany z terenu Miasta Piekary Śląskie”. Wykonawca przekaże fotografie psów i kotów zabranych w ciągu miesiąca (okresu rozliczeniowego) pocztą elektroniczną na adres Wydziału Inwestycji
i Gospodarki Komunalnej - ekokomunalna@piekary.pl, oraz dołączy do comiesięcznej faktury VAT. Wykonawca przekaże każdorazowo informacje o psach / kotach odebranych ze schroniska przez ich właścicieli.
Łączny zakres usług wyniesie nie więcej niż 25 723,62 zł bez podatku VAT.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia warunku.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) Oświadczenie, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
śmiertelność zwierząt w schronisku: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 u.p.z.p. zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych poniżej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p., przewiduje wprowadzenie następujących zmian:
1)w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Wykonawcy, tj. prawnych, formalnych lub zdarzeń losowych - zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę:
a) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, a także zatrudnienie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym ofertą Wykonawcy, nie stanowi istotnej zmiany Umowy,
ale wymaga zgody Zamawiającego, z zastrzeżeniem lit. b),
b)jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17.12.2020, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2025
- Dostawa produktów żywnościowych dla Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Dostawa bonów towarowych w wersji papierowej.
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Piekarach Śląskich
- Usługa polegająca na świadczeniu usług opiekuńczych
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.
- Wyłapywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie, transport oraz umieszczenie chorych lub wymagających pomocy dzikich zwierząt w Ośrodku
- Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach KSP
- Usługa wyłapywania i opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Wolbórz
- Świadczenie usług polegających na opróżnianiu pomieszczeń ze składników rzeczowych majątku ruchomego z terenu Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.