Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-04
Gryfino: SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE - 3/PN/2016
Numer ogłoszenia: 76430 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie , ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE - 3/PN/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I ODZIEŻ ROBOCZA Bluza robocza - 110szt. Spodnie robocze ogrodniczki - 85 szt. Spodnie robocze do pasa - 90szt. Kurtka robocza ocieplana - 10szt. Spodnie robocze ocieplane - 50szt. Kamizelka robocza ocieplana - 40szt. Kurtka robocza ostrzegawcza - 70szt. Spodnie robocze ostrzegawcze - 50szt. Koszulka ostrzegawcza typu polo - 70szt. Komplet odzieży ostrzegawczej - 35szt. Kamizelka ostrzegawcza antyelektrostatyczna - 15szt. Kamizelka ostrzegawcza - 100szt. Kombinezon do pracy w niskich temperaturach - 2szt. Kurtka zimowa - 10szt. Bluza polarowa - 130 szt. Ubranie dla pilarza - 4 szt. Nogawice dla pilarza - 3szt. Ubranie dla spawacza - 5szt. Kombinezon jednorazowego użytku - 70szt. Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 90szt. Komplet przeciwdeszczowy - 40szt. Płaszcz przeciwdeszczowy - 20szt. Dres damski - 15szt. Ubranie laboratoryjne - 5szt. Fartuch damski - 7szt. Koszula flanelowa - 250szt. Koszulka typu polo - 70szt. Komplet bielizny termoaktywnej - 120szt. Podkoszulka bawełniana - 40szt. Skarpety teromoaktywne - 50szt. Czapka letnia z daszkiem - 100szt. Czapka męska zimowa - 50szt. Czapka damska zimowa - 10szt. Czapka termoaktywna kominiarka - 70 szt. Ręcznik frotte - 180szt. Część II RĘKAWICE ROBOCZE Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 700par Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 400par Rękawice spawalnicze - 40par Rękawice gospodarcze gumowe - flokowane - 65par Rękawice cienkie jednorazowe nitrylowe (zamawiane jako opakowania ilość par w opakowaniu dowolna) - 4000par Rękawice robocze ocieplane - 200par Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 30par Rękawice robocze - 500par Rękawice robocze skórzano-materiałowe chroniące przed zimnem - 100par Rękawice skórzane ocieplane (do prac przy odśnieżaniu) - 20 par Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 400 par Rękawice gumowe - długie - 30par Rękawice antywibracyjne - 6par Rękawice monterskie - 700par Rękawice do prac precyzyjnych - 700par Rękawice dzianinowo-lateksowe do prac ogólnych - 700 par Rękawice elektroizolacyjne - 4par Rękawice odporne na przecięcia - 25par Rękawice ochronne dla operatorów pilarek łańcuchowych - 30par Rękawice dla operatorów kosiarek spalinowych - 70par Część III OBUWIE ROBOCZE Trzewiki robocze męskie - 20par Trzewiki ochronne S3 - 120par Trzewiki robocze damskie - 10par Trzewiki wysokie (militarne) - 20par Trzewiki przeznaczone do prac przy gorącym asfalcie - 3par Trzewiki dekarskie - 5par Buty gumowe lub PVC rybackie - 7par Buty gumowe lub PVC (spodnio-buty) - 7par Buty wodochronne z filcem - 45par Buty gumowe lub PVC z wkładką antyprzebiciową - 5par Buty gumowe lub PVC robocze wodochronne - 40par Buty wodoodporne - damskie (z wkładem ocieplanym) - 7par Buty robocze (sandały) damskie - 10par Buty profilaktyczne (drewniaki) damskie - 4par Trzewiki ochronne dla pilarzy - 6par Wkłady ocieplające do obuwia roboczego - 50par Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego (nie ma możliwości zrealizowania dostawy w sposób jednorazowy). Rzeczywiste ilości zrealizowanych w trakcie umowy dostaw będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Określona ilość asortymentu w każdej z części stanowiącego przedmiot zamówienia jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości asortymentu faktycznie zakupionego przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje zakup na poziomie 40% wartości całkowitej brutto wynikającej z formularza ofertowego w części I, części II i części III stanowiącej maksymalne wynagrodzenie wykonawcy (§ 5 ust. 2 wzoru umowy zał. nr 8a, 8b, 8c)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 18.31.00.00-5, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 39.51.41.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7, 18.42.43.00-0, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4, 18.81.30.00-1, 18.81.31.00-2, 18.81.24.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 SIWZ złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 SIWZ złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 SIWZ złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 SIWZ złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 SIWZ złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)formularz cenowy zał. nr 1, 2, 3 do SIWZ (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu), 2)oświadczenie w zakresie powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zał. nr 7 do SIWZ, 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym), 4)pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 3 musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, który udowodni zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) wraz z dokumentami dotyczącymi w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz w celu oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza: 1) zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach zawartej umowy. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, 2) możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te w pkt 1) - 2) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany te nastąpią z dniem wejścia w życie zmieniającego aktu prawnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa odzieży roboczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bluza robocza - 110szt. Spodnie robocze ogrodniczki - 85 szt. Spodnie robocze do pasa - 90szt. Kurtka robocza ocieplana - 10szt. Spodnie robocze ocieplane - 50szt. Kamizelka robocza ocieplana - 40szt. Kurtka robocza ostrzegawcza - 70szt. Spodnie robocze ostrzegawcze - 50szt. Koszulka ostrzegawcza typu polo - 70szt. Komplet odzieży ostrzegawczej - 35szt. Kamizelka ostrzegawcza antyelektrostatyczna - 15szt. Kamizelka ostrzegawcza - 100szt. Kombinezon do pracy w niskich temperaturach - 2szt. Kurtka zimowa - 10szt. Bluza polarowa - 130szt. Ubranie dla pilarza - 4 szt. Nogawice dla pilarza - 3szt. Ubranie dla spawacza - 5szt. Kombinezon jednorazowego użytku - 70szt. Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 90szt. Komplet przeciwdeszczowy - 40szt. Płaszcz przeciwdeszczowy - 20szt. Dres damski - 15szt. Ubranie laboratoryjne - 5szt. Fartuch damski - 7szt. Koszula flanelowa - 250szt. Koszulka typu polo -70szt. Komplet bielizny termoaktywnej - 120 szt. Podkoszulka bawełniana - 40szt. Skarpety teromoaktywne - 50szt. Czapka letnia z daszkiem - 100szt. Czapka męska zimowa - 50szt. Czapka damska zimowa - 10szt. Czapka termoaktywna kominiarka - 70 szt. Ręcznik frotte - 180szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 18.31.00.00-5, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 39.51.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin platności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa rękawic roboczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 700 par Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 400par Rękawice spawalnicze - 40par Rękawice gospodarcze gumowe - flokowane - 65par Rękawice cienkie jednorazowe nitrylowe (zamawiane jako opakowania ilość par w opakowaniu dowolna) - 4000par Rękawice robocze ocieplane - 200par Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 30par Rękawice robocze - 500par Rękawice robocze skórzano-materiałowe chroniące przed zimnem - 100 par Rękawice skórzane ocieplane (do prac przy odśnieżaniu) - 20 par Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 400 par Rękawice gumowe - długie - 30par Rękawice antywibracyjne - 6par Rękawice monterskie - 700 par Rękawice do prac precyzyjnych - 700 par Rękawice dzianinowo-lateksowe do prac ogólnych - 700 par Rękawice elektroizolacyjne - 4par Rękawice odporne na przecięcia - 25par Rękawice ochronne dla operatorów pilarek łańcuchowych - 30par Rękawice dla operatorów kosiarek spalinowych - 70par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki robocze męskie - 20par Trzewiki ochronne S3 - 120 par Trzewiki robocze damskie - 10par Trzewiki wysokie (militarne) - 20 par Trzewiki przeznaczone do prac przy gorącym asfalcie - 3par Trzewiki dekarskie - 5par Buty gumowe lub PVC rybackie - 7par Buty gumowe lub PVC(spodnio-buty) - 7par Buty wodochronne z filcem - 45par Buty gumowe lub PVC z wkładką antyprzebiciową - 5par Buty gumowe lub PVC robocze wodochronne - 40 par Buty wodoodporne - damskie (z wkładem ocieplanym) - 7par Buty robocze (sandały) damskie - 10par Buty profilaktyczne (drewniaki) damskie - 4par Trzewiki ochronne dla pilarzy - 6par Wkłady ocieplające do obuwia roboczego - 50par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4, 18.81.30.00-1, 18.81.31.00-2, 18.81.24.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- Sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych
- 108.24 Sprzedaż i dostawa rękawic medycznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.