Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Kalisz: Wykonanie konserwacji cieków i rowów odwadniających na obszarze miasta Kalisza
Numer ogłoszenia: 76441 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz , Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7654300, faks (062) 7642032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kalisz.pl pozycja ogłoszenia - zamówienia publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji cieków i rowów odwadniających na obszarze miasta Kalisza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji cieków i rowów odwadniających na obszarze miasta Kalisza. 2.Przedmiot zamówienia składa się z 8 niepodzielnych zadań, szczegóły w dalszej części ogłoszenia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarty jest w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.22.00 - Usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (np. konserwację urządzeń wodnych, regulację cieków wodnych); b)wykażą, że dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: środek transportowy o ładowności min. 5 ton, koparka przedsiębierna, piła spalinowa, spawarka, kosiarki spalinowe - 2 sztuki. 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:; wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwaną w ogłoszeniu ustawą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1) i 4). Pozostałe warunki i wymagania mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 3) wykazu wykonanych zamówień potwierdzających spełnianie warunku o którym mowa w pkt .2.a) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 4) wykazu narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca do wykonania zamówienia potwierdzającego spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2.b) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w pkt 4) - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje takimi narzędziami i urządzeniami, 6) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert)*. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 5) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn.zm). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2)w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl lub www.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 2, III piętro budynku UM przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu za opłatą 5,20 zł. lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: pokój nr 6 mieszczący się na III piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Kościuszki 1a (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem - na numer faksu 062 5049774, z zastrzeżeniem pkt 3. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 3. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana oraz złożenie protestu i ewentualne przystąpienie do postępowania protestacyjnego może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 4. Numer konta, na jaki należy wnieść opłatę za SIWZ: Bank Zachodni WBK S.A I O/Kalisz nr: 43 1090 1128 0000 0000 1218 1984.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji cieku Piwonka na odcinku od 0+000 km do km 6+485 i od km 6+885 do km 7+535 - razem 7135 m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.22.00-6, 77.31.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji cieku Krępica na odcinku od km 0+000 do km 5+800 - razem 5800 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.22.00-6, 77.31.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji rowu RM-4 na osiedlu Winiary na odcinku od km 0+000 do km 0+360 i od km 0+800 do km 2+500 - razem 2060 m rów RM-3a na osiedlu Winiary na odcinku od km 1+320 km do km 2+100 - razem 780 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.22.00-6, 77.31.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji rowu RM-3a na osiedlu Winiary na odcinku od km 1+320 km do km 2+100 - razem 780 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.22.00-6, 77.31.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji rowu R-Sw2 przy ul. Łęgowej na odcinku od km 0+000 do km 0+400 i od km 0+580 do km 0+680 wraz z dwoma rowami bocznymi o łącznej długości 50 m - razem 550 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.22.00-6, 77.31.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji rowu R-D3 na odcinku od km 0+000 do km 1+455 (wylot krytego odcinka) - razem 1455 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.22.00-6, 77.31.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji rowu RP-2 na odcinku od km 0+000 do km 1+090 - razem 1090 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.22.00-6, 77.31.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji rowu RM-4b na odcinku od km 0+000 do km 0+1200 - razem 120 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.22.00-6, 77.31.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Pieluchomajtki jednorazowe dla dzieci i dorosłych"
- Oczyszczanie ulic na terenie m. Kalisza w 2025r.
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w ciągu ul. Kościuszki i Moniuszki w m. Jarocin, gm. Jarocin - ETAP I
- Wykonanie usługi cateringowej podczas konferencji naukowej Prakseologia w sztuce wojennej
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. w Kaliszu, ul. Sportowa 10
- Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych dla OSRiR w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie wysp czterech rond oraz pasa zieleni w obrębie dróg wojewódzkich nr 780 i nr 933 w Libiążu w 2025 roku."
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- "Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2025 roku."
- Kompleksowe usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2025r.
- Bieżące utrzymanie zieleni i czystości na terenie Miasta Biskupiec
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
więcej: Usługi odchwaszczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.