Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Grabowo: Przebudowa odcinków dróg gminnych w miejscowościach:
1. Kownacin - Wojsławy w km 2+130 - 3+556,96 ( 1426,96 mb);
2. Chełchy w km 0+000 - 0+ 400,15 (400,15 mb);
3. Grabowskie w km 0+378,51 - 1+ 018,21 ( 639,70 mb);
Numer ogłoszenia: 76445 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowo , ul. Wł. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo, woj. podlaskie, tel. 086 2790021, faks 086 2790021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinków dróg gminnych w miejscowościach: 1. Kownacin - Wojsławy w km 2+130 - 3+556,96 ( 1426,96 mb); 2. Chełchy w km 0+000 - 0+ 400,15 (400,15 mb); 3. Grabowskie w km 0+378,51 - 1+ 018,21 ( 639,70 mb);.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinków dróg gminnych w miejscowościach: 1. Kownacin - Wojsławy w km 2+130 - 3+556,96 ( 1426,96 mb); 2. Chełchy w km 0+000 - 0+ 400,15 (400,15 mb); 3. Grabowskie w km 0+378,51 - 1+ 018,21 ( 639,70 mb); zgodnie z załączonymi: projektem budowlanym-wykonawczym, ze Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz z przedmiarem robót określonym w kosztorysie ofertowym. Zakres robót obejmuje wykonanie: I. Odcinek Kowancin - Wojsławy w km 2+130 - 3+556,96: 1. odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 1426,96 mb, 2. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 gr. 3cm, 3. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm, 4. podbudowa z kruszywa naturalnego doziarnionego kruszywem łamanym w stosunku 1:1 gr. 20 cm (na odcinku gruntowym) oraz z kruszywa łamanego o zmiennej grubości wg tabeli wyrównań (na odcinku brukowym), 5. pobocza szerokości 1,0 m o nawierzchni żwirowej gr. 12 cm, 6. remont istniejących zjazdów na posesje. II. Odcinek w miejscowości Chełchy w km 0+000 - 0+400,15: 1. odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 400,15 mb, 2. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 gr. 4cm, 3. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm, 4. podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 10 cm, 5. podbudowa górna z kruszywa łamanego gr. 10 cm (na odcinku żwirowym), na odcinku brukowym wyrównanie z kruszywa łamanego śr. Gr. 10cm. 6. pobocza żwirowe szerokości 1,0 m, 7. remont istniejących zjazdów na posesje żwirem gr. 12cm. III. Odcinek w miejscowości Grabowskie w km 0+378,51 - 1+018,21: 1. odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 639,70 mb, 2. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 gr. 4cm, 3. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm, 4. podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 10 cm, 5. podbudowa górna z kruszywa łamanego gr. 10 cm 6. pobocza żwirowe szerokości 1,0 m, 7. remont istniejących zjazdów na posesje żwirem gr. 12cm. Szczegóły zamówienia określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru (Zał. Nr 1) w zgodzie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i złożenie w wyznaczonym miejscu i terminie. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 pkt 1-10 ustawy. 3. Spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 ustawy. 4. Złożenie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. II niniejszej specyfikacji. 5. Oferta winna być złożona w podwójnej kopercie. Na zewnętrznej kopercie zamieścić napis jak w ust. IV pkt 5 niniejszej specyfikacji. Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę z załącznikami złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 11-sekretariat, do dnia 08.06.2009 r. do godz. 10oo 6. Posiadanie stosownych uprawnień - w załączeniu potwierdzone kserokopie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. - Ważność aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przyjmuje się do 6 miesięcy od daty jego wystawienia przez organ wydający bądź potwierdzenia za zgodność z oryginałem przez tenże organ. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3. Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy (oświadczenie stanowi Zał. nr 2) 4. Parafowany przez wykonawcę formularz -Istotne Postanowienia Umowy- z wykorzystaniem wzoru - (Zał. nr 3) 5. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, Kopie dokumentów uprawniających do wykonania czynności wymagających szczególnych uprawnień wydanych przez właściwy organ, tj. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz kopie aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) osób realizujących zamówienie z ramienia Wykonawcy, 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch podobnych robót budowlanych z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania oraz zamawiających; w tym celu Wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy również dołączyć następujące dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grabow.pbip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grabowo, ul. Sikorskiego 1, 18 - 507 Grabowo
pokój Nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grabowo, ul. Sikorskiego 1, 18 - 507 Grabowo, pokój Nr 11 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.