eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2015r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Katowice: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2015r
Numer ogłoszenia: 76460 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach , ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 256 99 01, faks (032) 256 98 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2015r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na terenie miasta Katowice w 2015r w zakresie: CZEŚĆ I: Obsługa energetyczna imprez plenerowych przy ul. Mariackiej; CZEŚĆ II: Obsługa energetyczna imprezy pn. Tour de Pologne w Katowicach; CZEŚĆ III: Obsługa energetyczna imprez na terenie Rynku w Katowicach; CZEŚĆ IV. Obsługa energetyczna imprez plenerowych w rejonie Placu Wyzwolenia w Katowicach; CZEŚĆ V. Obsługa energetyczna imprez plenerowych na n/w lokalizacjach: -w Parku Powstańców Śląskich pn. Przystanek śniadanie. -w Parku Kościuszki, -w Parku Zadole, -Parku Murckowskim..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4, 79.95.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: część I - 1.500,00zł; część II - 900,00zł; część III -800,00zł; część IV - 600,00zł; część V- 1.800,00zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie - tzn., że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością; Dotyczy wszystkich Części: -Co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie kompleksowej obsługi imprez plenerowych pod kątem energetycznym, potwierdzone stosownymi referencjami o wartości co najmniej 20.000,00 PLN

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie n/w sprzętem tj: Część I, III, IV: Co najmniej jednym podnośnikami montażowymi; Co najmniej jednym samochodem dostawczym; Co najmniej jednym samochodem skrzyniowym; Co najmniej jedna przyczepa do przewożenia kabli; Co najmniej dwoma środkami łączności (telefon stacjonarny, tel. komórkowy) dostępnymi całą dobę w dni robocze i święta. Część II i V: Co najmniej jednym podnośnikami montażowymi; Co najmniej dwoma samochodami dostawczymi; Co najmniej jednym samochodem skrzyniowym; Co najmniej jedna przyczepa do przewożenia kabli; Co najmniej dwoma środkami łączności (telefon stacjonarny, tel. komórkowy) dostępnymi całą dobę w dni robocze i święta. Co najmniej dziesięcioma agregatami prądotwórczymi o mocy co najmniej 5 kVA; Co najmniej dziesięcioma agregatami prądotwórczymi o mocy co najmniej 10 kVA; Co najmniej dwoma agregatami prądotwórczymi o mocy co najmniej 150 kVA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. dysponowania Część I, III, IV: co najmniej 6 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych; co najmniej 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji D uprawniające do dozoru oraz eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych;. co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem. Część II i V co najmniej 12 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych; co najmniej 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji D uprawniające do dozoru oraz eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych;. co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie co najmniej 50.000,00zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas przystąpienia do realizacji usług - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem: Zmiana umowy może nastąpić: a) w przypadkach opisanych w umowie, b) co do nieistotnych postanowień umowy, lub c) co do innych istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, w szczególności o ile jest to konieczne i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. W szczególności zmiana umowy może nastąpić w przypadku: a) zmiany terminu realizacji zamówienia (może ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek - zaakceptowanych przez Zamawiającego), b) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, c) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, d) zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującym w danym okresie rozliczeniowym, e) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, f) Zmiany za zgodą zamawiającego, artykułu o równoważnych cechach lub lepszych w przypadku niedostępności towaru na rynku

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 09:55, miejsce: W siedzibie zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa energetyczna imprez plenerowych przy ul. Mariackiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez plenerowych przy ul. Mariackiej Zakładana ilość imprez 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4, 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do realizacji usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa energetyczna imprezy pn. Tour de Pologne w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprezy pn. Tour de Pologne w Katowicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4, 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do realizacji usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa energetyczna imprez na terenie Rynku w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez na terenie Rynku w Katowicach Zakładana ilość imprez 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4, 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do realizacji usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa energetyczna imprez plenerowych w rejonie Placu Wyzwolenia w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez plenerowych w rejonie Placu Wyzwolenia w Katowicach Zakładana ilość imprez 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4, 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do realizacji usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na n/w lokalizacjach: -w Parku Powstańców Śląskich pn. Przystanek śniadanie. -w Parku Kościuszki, -w Parku Zadole, -Parku Murckowskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa energetyczna imprez plenerowych na n/w lokalizacjach: -w Parku Powstańców Śląskich pn. Przystanek śniadanie. -w Parku Kościuszki, -w Parku Zadole, -Parku Murckowskim Zakładana ilość imprez 23.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.31.00-4, 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przystąpienia do realizacji usług - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.