To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-03
Powidz: K 2321 - częściowy remont dachu budynku nr 6 w JW 3918 Jarocin, ul. Wojska Polskiego 71
Numer ogłoszenia: 76464 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34770 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3293, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: K 2321 - częściowy remont dachu budynku nr 6 w JW 3918 Jarocin, ul. Wojska Polskiego 71.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: K 2321 - częściowy remont dachu budynku nr 6 w JW 3918 Jarocin, ul. Wojska Polskiego 71. Lokalizacja: Budynek nr 6 - ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje swym zakresem: - wymiana pokrycia dachowego, - zabezpieczenie istniejącej konstrukcji dachu (impregnacja elementów drewnianych środkami grzybobójczymi, przeciw szkodnikom oraz ognioochronnymi, wymiana zniszczonych elementów więźby dachowej), - wymiana obróbek blacharskich, - odtworzenie pierwotnej wysokości kominów, - wykonanie ław i stopni kominiarskich, - wykonanie okien wyłazowych na połaci dachowej, - wymiana stolarki okiennej na najwyższej użytkowej kondygnacji, - demontaż istniejącego deskowania gzymsu i jego odtworzenie, - docieplenie połaci mansardy na najwyższej użytkowej kondygnacji, - wymiana konstrukcji lukarn na najwyższej użytkowej kondygnacji, - wykonanie nowych tynków na ścianach szczytowych lukarn, - wykonanie instalacji odgromowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis robót (opis przedmiotu zamówienia) - załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ, inwentaryzacja - załącznik nr 12 do SIWZ, projekt budowlany - załącznik nr 13 do SIWZ oraz projekt wykonawczy - załącznik nr 14 do SIWZ. 4. UWAGA!!! Roboty budowlane są objęte podatkiem VAT w wysokości 8%. 5. Na czas remontu dachu budynek będzie użytkowany na parterze, I i II piętrze. 6. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków. 7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity ze zmianami), ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., nr 25 poz. 150 ze zm.) oraz ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2014, poz. 1232). 8. Uwaga! Zamawiający, dla rzetelnego przygotowania oferty przez Wykonawcę, dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po uprzednim pisemnym ustaleniu terminu z Zamawiającym. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu robót w obecności przedstawiciela Zamawiającego przed złożeniem oferty. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości. Wizja lokalna odbędzie się na pisemne zgłoszenie Wykonawcy na nr faks: 63 277 43 32. 9. Z wykonaniem przedmiotu zamówienia wiążą się dodatkowo: 1) zapoznanie się z dokumentacją projektową przed złożeniem oferty, 2) dostarczenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (planu BIOZ) przed podpisaniem umowy podpisanego przez kierownika budowy, 3) dostarczenie harmonogramu robót, obustronnie uzgodnionego z Inspektorami nadzoru oraz dowódcami kompanii JW 3918 Jarocin (jako głównymi użytkownikami budynku) na dzień przekazania placu budowy. 10. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadały aktualne badania lekarskie w szczególności dotyczące możliwości pracy na wysokości powyżej 3 m. 11. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi podstawę określającą między innymi: zakres prac, sposób ich wykonania. 12. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, Strony ustalą ich zakres i wartość w protokole konieczności, przy czym przez pojęcie roboty dodatkowe należy rozumieć, zgodnie z art. 630 § 1 kodeksu cywilnego, roboty, które są objęte przedmiotem zamówienia, ale nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych, będących podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego. Natomiast poprzez pojęcie zamówienie dodatkowe należy rozumieć zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zamówienie podstawowe. Takie zamówienie zostanie udzielone odrębnym zamówieniem w trybie ustawowym. 13. Protokół konieczności, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowił podstawę do rozliczenia ich w kosztorysie powykonawczym, przy zastosowaniu cen robocizny, materiałów i sprzętu z oferty. 14. Protokół konieczności powinien w szczególności zawierać: wyszczególnienie robót dodatkowych do wykonania, określenie wzrostu wynagrodzenia oraz określenie przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli takie będzie konieczne. 15. Wymagany termin realizacji zamówienia: w ciągu 150 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 16. Zamawiający przekaże plac budowy Wykonawcy w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy. 17. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 120 miesięcy od dnia odbioru końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BLACHARSKO DEKARSKI MAREK WAWRZYNIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BLACHARSKO DEKARSKI MAREK WAWRZYNIAK
- Zakład Blacharsko-Dekarski Marek Wawrzyniak, Kłoda 56A, 64-130 Rydzyna, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1601391,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 966715,06
Oferta z najniższą ceną: 900775,23 / Oferta z najwyższą ceną: 1296000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POWIDZ
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
- Przegląd kulochwytu na strzelnicy oraz wymiana lub naprawa elementów metalowych.
- Naprawa poszycia hangaru bud 394/6015
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Budowa obiektu magazynowego wraz z instalacjami przy willi "Jadwiga" w Ojcowie
- Termomodernizacja budynku Przychodni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Poznańskiej 42 w m. Wronki
- Modernizacja instalacji wod.-kan. i c.o. w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi
- Remont elewacji budynku "D" w ZSCKR w Nowosielcach
- Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a do przepisów przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.