Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Ogłoszenie nr 764652-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU ORAZ DO TERENOWEGO ODDZIAŁU W RYBNIKU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 034181056,
faks: 324153381
e-mail: przetargi@rckik.pl,
www: www.rckik.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.rckik.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.rckik.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: W FORMIE PISEMNEJ
Adres: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU, 47-400 RACIBÓRZ, UL. SIENKIEWICZA 3A
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RCKiK/09/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu do budynku w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 3 i 3A oraz do Terenowego Oddziału w Rybniku ul. Rudzka 15. Dostawa energii musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne (Dz.U.2020.833 t. j. ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Wykaz punktów poboru energii elektrycznej i ich podstawowych parametrów technicznych stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
2. Szacunkowe zużycie energii dla budynków podanych w w/w załączniku w okresie 24 miesięcy wynosi 1 249 500 kWh łącznie.
3. Miejsce dostawy usług i szacunkowe zużycie energii w punktach poboru:
a) Budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu ul. Sienkiewicza 3A, 47-400 Racibórz:
1 punkt poboru energii – 16 000 kWh,
2 punkt poboru energii – 1 184 000 kWh;
b) Budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz: 1 punkt poboru energii – 14 500 kWh;
c) Budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu, Terenowy Oddział w Rybniku, ul. Rudzka 15, 44-200 Rybnik: 1 punkt poboru energii – 35 000 kWh.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianej energii elektrycznej.
5. Obecnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest TAURON DYSTRYBUCJA S.A. ul. Podgórska 25A, 31-035 Kraków.
6. Wykonanie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie przez Wykonawcę umowy na dostawę energii z Zamawiającym.
7. Realizacja wyżej wymienionego zadania oparta będzie na warunkach określonych w SIWZ oraz podpisanej umowie.
8. Ilość nabytej energii elektrycznej będzie rozliczana według rzeczywistego zużycia tej energii.
9. Zamawiający informuje, iż dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny. Dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej zawarta jest umowa sprzedaży na energii elektrycznej na czas określony do 31.12.2020r. dla taryfy C21, C11 i B21, bez konieczności jej wypowiadania z wykonawcą : Tauron Sprzedaż Sp. z o.o.. Wszystkie punkty poboru energii elektrycznej posiadają ważne umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarte na czas nieokreślony z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego , tj. TAURON S.A.
10. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące.
11. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od 01.01.2021 r./od 01.02.2021 r.*
* od 01.01.2021 r. u dotychczasowego Sprzedawcy,
od 01.02.2021 r. przy zmianie Sprzedawcy, po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD oraz po skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.
12. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniem ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
13. Szacowana ilość zamawianej energii podana w załączniku 1A do SIWZ ma charakter jedynie orientacyjny , służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej maksymalnej ilości energii.
Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej.
14. Wykonawca w ramach zadania ma obowiązek świadczenia usług dostawy energii dla punktów poboru energii zgodnie z załącznikiem 1A do SIWZ. W okresie wypowiedzenia obowiązujących umów Wykonawcy nie przysługuje prawo do wynagrodzenia.
15. Zamawiający dopuści możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
16. Zamawiający informuje, że układ pomiarowy w taryfie B21 jest dostosowany do zasad TPA. Zamawiający zastrzega, że jeżeli zaistnieje sytuacja dodatkowego dostosowania któregokolwiek z układów pomiarowo-rozliczeniowych koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
17. Zamawiający po rozstrzygnięciu postępowania przekaże wyłonionemu Wykonawcy niezbędne dane do przeprowadzenia zmiany Sprzedawcy np. w wersji elektronicznej Excel lub Word.
18. Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.
19. Wykonawca jest zobowiązany posiadać obowiązujące przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowy z Operatorem Systemu Dystrybucji, tj. TAURON Dystrybucja S.A., umożliwiające zawarcie skutecznej umowy dla wszystkich punktur poboru objętych SIWZ, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucji OSD do punktów poboru energii elektrycznej, określonych w Załączniku 1A do SIWZ.
20. Okres rozliczeniowy: jednomiesięczny.
21. Pozostałe wymagania określono w załączniku Nr 4 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
II.5) Główny kod CPV: 09.31.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 24
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r.- Prawo energetyczne (Dz.U.2020.833 t. j. ze zm.) potwierdzającą posiadanie uprawnień do prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważną polisę od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę min. 250.000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ);
b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie
z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r.- Prawo energetyczne (Dz. U. 2020.833 t.j. ze zm.) potwierdzającą posiadanie uprawnień do prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną,
c) ważną polisę od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę min. 250.000 zł. ( słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
d) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że na cały czas realizacji zamówienia będzie miał/lub ma obecnie zawartą umowę na świadczenie dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) działającym na terenie objętym zamówieniem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty: | 60,00 |
Termin płatności: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pk.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p., w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany:
1) zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru energii elektrycznej objętych niniejszą umową,
2) zwiększenia lub zmniejszenia ilości energii elektrycznej kupowanej na potrzeby punktów poboru objętych niniejszą umową,
3) zmiany grupy taryfowej, jedynie w obrębie tych grup taryfowych, które zostały określone w ofercie Wykonawcy wybranej w wyniku przetargu nieograniczonego.
4) Zmiany wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej zmiany podatku VAT;
b) ustawowej zmiany wynagrodzenia minimalnego;
c) ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Waloryzacja wynagrodzenia umownego będzie uruchamiana na zasadach jak niżej:
- pod warunkiem, że zmiany te będą miały istotny wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
- w okresie pierwszych 12 miesięcy obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ceny zaoferowanej w ofercie niezależnie od zmiany prawa w tym czasie;
- w okresie kolejnych 12 miesięcy obowiązywania umowy ceny podane w ofercie mogą ulec zmianie, zgodnie ze zmianą ww. wskaźników i w wyniku przeprowadzonych negocjacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Kompleksowa ( sprzedaż i dystrybucja) dostawa paliwa gazowego ziemnego wysokometanowego grupy E dla Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Raciborzu na 2025 r.
- Remont nawierzchni chodnika w ciągu DW 915 w miejscowości Zawada Książęca
- 20/2024 Dostawa obuwia, odzieży medycznej i ochronnej do Szpitala Rejonowego im. dr J. Rostka w Raciborzu
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ Z ANTYZBRYLACZEM, DO ZIMOWEGO UTRZYMYWANIA DRÓG MIASTA RACIBÓRZ
- DOSTAWA POJAZDU SPECJALNEGO WIELOZADANIOWEGO - SAMOCHÓD 9 OSOBOWY Z NAPĘDEM 4X4 DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W RACIBORZU MARKOWICACH
- 21/2024 Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej dla poradni specjalistycznych na układzie wody lodowej z wykorzystaniem istniejących pomp ciepła
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW WIELKOPOLSKIEJ GRUPY ZAKUPOWEJ W ROKU 2025
- Rewitalizacja zabytkowego parku w Słaboszewku
- Zakup energii elektrycznej dla Gminy Buczkowice i jednostek organizacyjnych Gminy Buczkowice na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych oraz oświetlenia ulicznego
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej i obiektów Gminy Mstów i jej jednostek organizacyjnych w roku 2025
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pińczów"
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania obiektów należących do Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego bez usługi dystrybucji
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.