Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Chrzanów: Termomodernizacja budynku ul. Ogrodowa 7
Numer ogłoszenia: 76468 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, fax 032 6230058.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku ul. Ogrodowa 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót ogólnobudowlanych polegających na termomodernizacji budynku przy ul. Ogrodowa 7 w Chrzanowie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych -załącznik nr A do SIWZ b)Przedmiar robót - załącznik nr B do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, w tym także wniesienie wadium. 2.Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac, potwierdzonego referencją lub odpowiednim dokumentem uprzedniego odbiorcy, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto, Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. W wykazie musi być określony adres wykonywania robót, przedmiot, data wykonania, nazwa, wartość, telefon odbiorców. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3.Dysponowanie osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikację. Wykonawca musi wskazać: a)osobę posiadającą stosowne uprawnienia konstrukcyjno - budowlane; wraz z potwierdzoną za zgodność kopią jej uprawnienia właściwą dla funkcji, którą ma pełnić, oraz kopią wpisu w zakresie jej przynależności do właściwej Izby Zawodowej; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt IV SIWZ terminie. 5.Informacja o podwykonawstwie. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Niedopuszczalne jest podzielenie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. A. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. (nie spełnia lub spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ i dołączonych do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę (Formularz ofertowy) sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. Uwaga: Zamawiający zwraca uwagę na zapis, że aktualnym dokumentem jest dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub dokument wystawiony w okresie wcześniejszym potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, że zapisy są dalej aktualne. 5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt V ppkt 2 SIWZ Wykonawca przedłoży: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazwy, adresu i telefonu odbiorców (załącznik nr 2 do formularza ofertowego) Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 6.W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt V ppkt 3 SIWZ Wykonawca przedłoży w ofercie aktualne dokumenty osoby, która będzie wykonywać zamówienie lub przewidzianej do jego realizacji, wraz z potwierdzoną za zgodność kopią jej uprawnienia właściwą dla funkcji, którą ma pełnić, oraz kopią wpisu w zakresie jej przynależności do właściwej Izby Zawodowej. 7.Oświadczenie wykonawcy wraz z oświadczeniem przyszłego kierownika robót, iż podejmuje się pełnienia obowiązków powierzonych mu przez Wykonawcę na czas realizacji w/w zamówienia publicznego (załącznik nr 3 do formularza ofertowego) 8.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do formularza ofertowego) fakultatywnie 9.Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do SIWZ materiałów 10.Dowód wniesienia wadium 11.Projekt umowy (załącznik nr 5 do formularza ofertowego) fakultatywnie 12.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 4 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZZK ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, pok. 32, II piętro.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat - pokój nr 34 II p.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna" z siedzibą w Chrzanowie (...)
- Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopii Szpitala Powiatowego - powtórka i nowe pozycje
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH , SKANUJĄCYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE
- "Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr 108851L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łada"
- Budowa parkingu dla pracowników przy WOZ w Balinie ul. Wyzwolenia 65
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Brześciu Kujawskim
- "Przebudowa i adaptacja części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Nowych Piekutach"
- Adaptacja pomieszczeń budynku przedszkola na żłobek w miejscowości Uherce Mineralne
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.