To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-06
Gdańsk: Badanie sprawozdnia finansowego za rok 2009 samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz instytucji kultury podległych Samorządowi Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 76477 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14849 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie sprawozdnia finansowego za rok 2009 samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz instytucji kultury podległych Samorządowi Województwa Pomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) przeprowadzenie badania i ocena sprawozdania finansowego za rok 2009 samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz instytucji kultury (wybranych zgodnie z art. 64. ust. 1 pkt. 4 ustawy o rachunkowości) podległych Samorządowi Województwa Pomorskiego, w szczególności: a. udział w charakterze obserwatora w inwentaryzacji znaczących składników aktywów trwałych i obrotowych i kontrola jej prawidłowości, b. potwierdzenie wiarygodności danych (stwierdzeń), zarówno liczbowych, jak i słownych, zawartych w przedłożonych przez spzoz oraz instytucje kultury do badania pełnych sprawozdań finansowych i ich zgodności z zasadami (polityką) rachunkowości, w tym: - istnienia na dzień bilansowy wykazanych w sprawozdaniu finansowym aktywów i pasywów, - kompletności ujęcia aktywów, pasywów, operacji gospodarczych oraz innych ujawnianych informacji dotyczących okresu objętego sprawozdaniem finansowym, - prawidłowości wyceny aktywów i pasywów, - wystąpienia w badanym okresie operacji gospodarczych wykazanych w sprawozdaniu finansowym - ujęcia operacji gospodarczych w prawidłowych kwotach i poprawnego przypisania wynikających z nich przychodów, zysków nadzwyczajnych oraz kosztów i strat nadzwyczajnych do okresu którego dotyczą, - prezentacji we właściwych częściach sprawozdania finansowego poszczególnych sald aktywów i pasywów, przychodów i zysków nadzwyczajnych oraz kosztów i strat nadzwyczajnych, c. ustalenie poprawności bilansu otwarcia w księgach rachunkowych oraz w sprawozdaniu finansowym oraz ciągłości zasad (polityki) rachunkowości (jeśli nastąpiły ich zmiany, określenie przyczyn i skutków oraz stwierdzenie ujawnienia tych zmian w badanym sprawozdaniu finansowym), d. poddanie badaniu szczegółowemu, w zakresie wiarygodności i zgodności: - stanu aktywów trwałych w zakresie: zmniejszenia wartości początkowej środków trwałych oraz stanu środków trwałych w budowie, - stanu aktywów obrotowych w zakresie: należności wraz z odpisami aktualizującymi ich wartość, w tym w szczególności należności od NFZ (dotyczy spzoz) lub innych jednostek sektora finansów publicznych oraz należności dochodzonych na drodze sądowej, roszczeń spornych i/lub wątpliwych, - stanu funduszy własnych w zakresie: funduszu założycielskiego, funduszu zakładu oraz wyniku finansowego z uwzględnieniem korekt z tytułu tzw. błędu podstawowego, - stanu zobowiązań i rezerw na zobowiązania w zakresie: rezerw na zobowiązania, zobowiązań publicznoprawnych oraz ZFŚS, - pozycji pozostałych przychodów i kosztów operacyjnych w zakresie: utworzonych i rozwiązanych rezerw, odpisów aktualizujących wartość należności (w szczególności od Narodowego Funduszu Zdrowia) i pozostałych odpisów aktualizujących oraz dotacji, dopłat i subwencji a także ujawnionych w pozostałej działalności operacyjnej nietypowych operacji gospodarczych, e. poddanie badaniu wyrywkowemu (w oparciu o ustalone ryzyko badania) pozostałych obszarów nie wymienionych wyżej, f. ocena działania systemu finansowo-księgowego, w tym zwłaszcza: - ocena dokumentacji systemu przetwarzania danych, - ocena funkcjonowania kontroli wewnętrznej, g. sporządzenie planu badania (a w tym określenie terminów badania poszczególnych pozycji z oznaczeniem rodzaju badania), h. ustalenie poprawności i kompletności poszczególnych pozycji następujących elementów sprawozdania finansowego: - wprowadzenia do sprawozdania finansowego, - bilansu, - pozycji pozabilansowych, - rachunku zysków i strat, - zestawienia zmian w kapitale (funduszu) własnym, - rachunku przepływów pieniężnych, - informacji dodatkowych i objaśnień, ze szczególnym uwzględnieniem punktu 5 załącznika nr 1 do ustawy o rachunkowości, i. dokonanie analizy finansowej spzoz i instytucji kultury, w tym określenie ewentualnych zagrożeń kontynuacji działalności, 2) wyrażenie opinii o prawidłowości i rzetelności sprawozdania finansowego za rok 2009 samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej i instytucji kultury podległych Samorządowi Województwa Pomorskiego, zgodnie z art. 65 ust. 2 - 4 ustawy o rachunkowości, 3) sporządzenie raportu uzupełniającego opinię z badania sprawozdania finansowego za rok 2009 samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej i instytucji kultury podległych Samorządowi Województwa Pomorskiego, zgodnie z art. 65 ust. 5 ustawy o rachunkowości, bez względu na rodzaj wydanej opinii, 4) sporządzenie informacji dla kierownika samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej i instytucji kultury podległych Samorządowi Województwa Pomorskiego zawierającej spostrzeżenia i sugestie w zakresie funkcjonowania służb finansowo-księgowych, systemu finansowo-księgowego oraz zalecenia pokontrolne. 5) Dane dotyczące przedmiotu zamówienia, dotyczące SPZOZ oraz instytucji kultury, zawarte zostały w Kartach Informacyjnych dla zadań od 1 - 12 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 79 21 21 00-4 usługi audytu finansowego 3. Termin i sposób realizacji zamówienia: 1). miejscem wykonania prac dotyczących badania sprawozdania finansowego za 2009 rok, które zostały ujęte w harmonogramie pkt 1-30 stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, jest wyłącznie siedziba Zleceniodawcy w godzinach pracy służb finansowo-księgowych. 2). wszelkie dokumenty oraz ich kserokopie pozostają przez cały okres prowadzonego badania w siedzibie Zleceniodawcy. 3). za termin realizacji zamówienia uważa się datę przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę: - 2 egzemplarzy opinii, - 2 egzemplarzy raportu uzupełniającego opinię, - 1 egzemplarza informacji dla kierownika jednostki, - 1 egzemplarza planu badania potwierdzonego przez Zleceniodawcę (załącznik nr 1 do Umowy), - 1 egzemplarza protokołu przyjęcia przedmiotu świadczenia potwierdzonego przez Zleceniodawcę (załącznik nr 2 do Umowy)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.21.00 - Usługi audytu finansowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Biegłych rewidentów DORADCA Spółka z o.o., ul. Noniewicza 10/405, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7564,00
Oferta z najniższą ceną: 7564,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11346,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Biegłych Rewidentów DORADCA Sp. z o.o., ul. Noniewicza 10/405, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4514,00
Oferta z najniższą ceną: 4514,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9516,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Biegłych Rewidentów DORADCA Spółka z o.o., ul. Noniewicza 10/405, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4636,00
Oferta z najniższą ceną: 4636,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Biegłych Rewidentów DORADCA Sp. z o.o., ul. Noniewicza 10/405, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4392,00
Oferta z najniższą ceną: 4392,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10004,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej na Matką i Dzieckiem w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Biegłych Rewidentów DORADCA Sp. z o.o., ul. Noniewicza 10/405, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4392,00
Oferta z najniższą ceną: 4392,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9272,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Państwowego Teatru Wybrzeże w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
- EKO-BILANS Spółka z o.o. Biuro Biegłych Rewidentów nr 64, ul. P.O.W. 29/3, 90-249 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5612,00
Oferta z najniższą ceną: 5612,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8662,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
- EKO-BILANS Spółka z o.o. Biuro Biegłych Rewidentów nr 64, ul. P.O.W. 29/3, 90-249 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5368,00
Oferta z najniższą ceną: 5368,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9028,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
- EKO-BILANS Spółka z o.o. Biuro Biegłych Rewidentów nr 64, ul. P.O.W. 29/3, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5734,00
Oferta z najniższą ceną: 5734,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7808,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Państwowej Opery Bałtyckiej w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
- EKO-BILANS Spółka z o.o. Biuro Biegłych Rewidentów nr 64, ul. P.O.W. 29/3, 90-249 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5734,00
Oferta z najniższą ceną: 5734,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7686,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Muzeum Archeologicznego w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
- EKO-BILANS Spółka z o.o. Biuro Biegłych Rewidentów nr 64, ul. P.O.W. 29/3, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5124,00
Oferta z najniższą ceną: 5124,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8662,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
- EKO-BILANS Spółka z o.o. Biuro Biegłych Rewidentów nr 64, ul. P.O.W. 29/3, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5490,00
Oferta z najniższą ceną: 5490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7442,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Badanie sprawozdania finansowego Muzeum Narodowego w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO BIEGŁYCH REWIDENTÓW "EKO-BILANS" SP. Z O.O.
- EKO-BILANS Spółka z o.o. Biuro Biegłych Rewidentów nr 64, ul. P.O.W. 29/3, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5612,00
Oferta z najniższą ceną: 5612,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10736,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa, montaż i podłączenie wyposażenia pomiarowego łodzi elektrycznej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.